فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب ۶۵ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب ۶۵ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فایل ورد کامل تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد ۷۱ صفحه در word
فهرست مطالب

تعاریف روابط عمومی

۲-۲-۲- ویژگیهای روابط عمومی

۲-۲-۳-  نقشها و وظایف روابط عمومی

۲-۲-۴- انواع روابط عمومی

۲-۲-۵- نقش ها و وظایف کارشناسان روابط عمومی

۲-۲-۶- موانع و مشکلات ساختاری روابط عمومی در ایران از دید کارشناسان و استادان ارتباطات

۲-۲-۷- روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی

۲-۲-۸- روابط عمومی الکترونیک

۲-۲-۹- فرآیندهای کلیدی روابط عمومی

۲-۲-۱۰- روابط عمومی و سازمان ها

۲-۲-۱۱- روابط عمومی و مدیریت استراتژیک

۲-۲-۱۲- مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۲-۱۳-  روابط عمومی و مدیریت مشارکتی در سازمان

روابط عمومی مالی

۲-۲-۱۴- روابط عمومی و نظام بانکداری

منابع

 

 

 

روابط عمومی اکنون در سراسر جهان یک رشته علمی شناخته شده و صنعتی با میلیونها متخصص می باشد. امروزه تقریبا هر سازمان دولتی و خصوصی کم و بیش آگاهانه از استراتژی­ها، برنامه ها و تکنیک­های روابط عمومی بهره می گیرد. این استراتژی­ها به­واسطه ارتباطات در حال گسترش و توسعه، اجرا و تکمیل شده و ارائه می گردد. شیوه هایی که به منظور ایجاد و مدیریت ارتباطات مثبت با گروه­های اجتماعی طراحی شده اند. جستجو برای ارائه یک تعریف از روابط عمومی که در سطح وسیع قابل قبول باشد بحثی ادامه دار است و بخش­های تئوری و عملی روابط عمومی هنوز بر یک تعریف توافق ننموده اند. فرهنگ بین المللی و بستر روابط عمومی و بستر روابط عمومی را چنین تعریف کرده است:( ۵ Cutlip,1964: ).

 

 

 

«۱- فعالیتهای یک صنعت، اتحادیه، شرکت، حرفه، دولت ویا سازمان­های دیگر برای ایجاد و نگهداری روابط صحیح و مفید با گروههای خاصی از مردم مانند مشتریان، کارکنان، سهامداران و یا عموم مردم به منظور تطبیق خود با محیط و توجیه خود در جامعه ۲- کیفیت اعمال فوق و یا درجه توفیق آنها در افزایش تفاهم عامه از سازگاری اقتصادی و اجتماعی سازمان ۳- هنر یا حرفه سازمان دادن و توسعه فعالیتهای فوق»

 

 

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.