پاورپوینت کامل آموزش رفرنس دهی مقالات و ۱۲۹ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آموزش رفرنس دهی مقالات و ۱۲۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آموزش رفرنس دهی مقالات و ۱۲۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آموزش رفرنس دهی مقالات و ۱۲۹ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۳: طبیعت رفتار استنادیگارفیلد در طی یک دوره ده ساله در دهه ۱۹۶۰ آزمون معروف به آزمون گارفیلد را بر روی دانشجویان خود انجام داد. وی مقاله ای ازخودراکه فاقدهرگونه استنادی بودبه دانشجویان خودمی دادوازآن هامی خواست که درهرقسمت ازمقاله که لازم می دانند، جای یک رفرنس جا افتاده را مشخص کنند.تعداد این استنادهای پیشنهادی بین ۱۵ تا ۷۴ بود که میانگین آن ها رقم ۴۵ بود. این رقم به تعداد واقعی رفرنس های مقاله (۴۱) بسیار نزدیک بود. نتیجه: هرگز گمان نبرید که دیگران نمی فهمند که شما رفرنسی را حذف کرده اید یا بدان استناد نداده اید!!!
اسلاید ۴: تنظیم منابع و مآخذ (رفرنس نویسی)
اسلاید ۵: استناد کردن (Citation ) رفرنس دادن(Referencing) استناد کردن، عمل ارجاع به کار نویسندگان دیگر،در قسمتی از متن خود است.استناد به کارها هم نشان دهنده مطالعه انجام شده در آن زمینه و هم حمایتی برای مفاد و نتایج کار است.هر استنادی مستلزم یک رفرنس در پایان کار می باشد. علل دیگر استناد و رفرنس دادن صحیح عبارتند از :اعتبار دادن به مفاهیم و ایده های نویسندگان دیگرایجاد مدرکی مبنی بر وسیع و عمیق بودن کار خود برای خوانندهقادر ساختن خوانند کار خود برای تعیین آسان رفرنس های استناد شدهتوجه داشته باشید که جزئیات همه مستنداتی را که می خوانید، یادداشت کنید
اسلاید ۶: رفرنس دادن(Referencing):Moore Z, Price P. Nurses attitudes, behaviours and perceived barriers towards pressure ulcer prevention. J Clin Nurs. 2004 Nov; 13(8):942-51. Potter P, Perry AG. Fundamentals of nursing .5th. Sidney, Elsevier. 2005:1450– ۱۴۵۴. بدلیل اینکه پیشگیری از زخم فشاری یک مشکل چند عاملی بوده و از طرفی نگرش تاثیر زیادی بر رفتار دارد و اگر یک فرد نگرش منفی نسبت به موضوعی خاص داشته باشد بنابراین نباید انتظار داشته باشیم او رفتار های مثبت و حمایتی از خود بروز دهد (۱). بیماران بخش های ویژه بدلیل شرایط بالینی و جسمانی در معرض بیشتری از نظر ابتلا به زخم فشاری می باشند (۲). َاستناد کردن (Citation):
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 