پاورپوینت کامل برنامه ریزی درسی متوسطه ارزشیابی ۱۲ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل برنامه ریزی درسی متوسطه ارزشیابی ۱۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل برنامه ریزی درسی متوسطه ارزشیابی ۱۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل برنامه ریزی درسی متوسطه ارزشیابی ۱۲ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۳: در ارزشیابی مستمر بازخوردهای مناسب به دانش آموز داده می شود تا وی بتواند در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد، توصیه می شود که تأکید این ارزشیابی بیشتر بر جنبه های مثبت و توانایی های دانش آموز باشد نه بزرگ کردن ضعفها و ناتوانی های او. این شیوه از ارزشیابی به چهار بخش قابل تقسیم است:فعالیت های کلاسی :از آنجا که روش تدریس در برنامه های کنونی از روشهای فعال بهره میبرد و نقش دانشآموزان را در تولید و ساخت مفاهیم مهم می داند انجام فعالیت های کلاسی و ارزشیابی آن نقش و سهم بسزایی در آموزش عمومی دارد فعالیت های کلاسی شامل فعالیت های عملی فعالیت های نوشتنی به منظور فهم بهتر شرکت در کارهای گروهی یا فردی انجام تمرین های کلاسی و مواردی از این قبیل است
اسلاید ۴: روش های مناسب برای ارزیابی این موارد تکمیل چک لیست های مشاهده گزارش نویسی گزارش انجام فعالیتها و کارهای عملی انشانویسی از آموخته های تازه و فهم های جدید یا نظریات علایق و احساسات خود ارزشیابی و ارزشیابی هم گروهان است مراحل تکمیل چک لیست مشاهده فرد یا گروه توسط معلم گزارش و انشا نویسی توسط دانش آموز از جمله موارد رسمی این بخش است.تکالیف درسی :دانش آموزان تکالیف درسی را به منظور تثبیت یادگیری تکمیل کردن ظرایف و نکته های درسی و ایجاد مهارت و توانایی برقراری ارتباط انجام می دهند.ارزشیابی درست و به موقع تکالیف انگیزه دانش آموزان را برای صحیح و کامل تر انجام دادن تکالیف افزایش می دهد و در نتیجه به تقویت یادگیری آنان کمک بسیاری میکند پژوهشها وجود همبستگی بالا بین انجام تکالیف و موفقیت تحصیلی را تایید میکند.
اسلاید ۵: رونویسی دانش آموزان از روی تکالیف دوستان از پیامدهای منفی ارزشیابی تکالیف است برای کاهش این موارد معیارهای تعیین شده از سوی معلم برای ارزشیابی اهمیت ویژه ای می یابد برای مثال اگر معلم تلاش دانش آموزان را معیار قضاوت قرار دهد و بتوانند با انتخاب روش این تلاش را مشاهده و ارزیابی کند به نظر میرسد بتوانند تا حد زیادی در ارزشیابی تکالیف موفق تر و موثرتر رفتار کندفعالیت های خارج از کلاس: از آنجا که علاقه و انگیزه دانش آموزان برای انجام فعالیت ها متفاوت است علاوه بر تکالیف درسی میتوان فعالیتهای را برای دانشآموزان در نظرگرفت که در ارائه آنها توجه به تنوع سلیقه های آنان لحاظ شودبرای انجام این فعالیت ها می تواند خارج از فضای کلاسی فرصتی مناسب طراحی کرد. فعالیت هایی مثل ساخت وسیله یا ابزار استفاده از رایانه و فناوری روز تهیه روزنامه دیواری پیدا کردن مثال هایی از زندگی روزمره در ارتباط با محتوای درس ازاین قبیل اند.امتحانات کلاسی :امتحانات کوتاه و اهداف مختلف نیز بخش دیگری از ارزشیابی مستمر است اهدافی نظیر ارزشیابی مفهوم یا موضوعی که به تازگی تدریس شده است.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 