پاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint دارای ۸۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint :

دانلودپاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint

طرح‌بندی طرح

به محض اینکه توسعه یک راه به عنوان یک آزادراه تصمیم گرفته شد، باید تعیین شود که آیا هر بزرگراه متقاطع تمام خواهد شد، دوباره جاده‌بندی خواهد شد یا با جداسازی درجه‌بندی و مبادلات ایجاد خواهد شد.

 

۲. امنیت

مزیت‌های کاهش تصادف یک مبادله ممکن است انتخابش را در یک خطر ویژه در تقاطع درجه‌ای مستندسازی کند.

 

۳. تراکم

یک مبادله ممکن است جایی که سطح خدمات یک تقاطع درجه‌ای غیر قابل قبول برای گروه‌های مصرف کننده بیشتر می‌باشد، مستندسازی شود و تقاطع نمی‌تواند با ایجاد یک سطح قابل قبولی از خدمات همه مصرف‌کنندگان تعریف شود.

۴. نقشه‌برداری (توپوگرافی) مکان

در مکان‌های ویژه، یک مبادله جداسازی درجه‌بندی شده، ممکن است بیشتر از یک تقاطع درجه‌بندی عملی باشد و این به خاطر وضعیت‌های نقشه‌برداری محلی می‌باشد.

۵. وسایل دوچرخه و پیاده‌رو

جداسازی درجه‌بندی اتصال پیشرفته‌ای برای دوچرخه و ترافیک پیاده‌رو ایجاد می‌کند. برای مثال، در سطوح شهری، جداسازی درجه‌ای ممکن است یک پارک شهر یا مراکز فعالیتی تمرکز یافته در هر دو سمت شاهراه را متصل کند. در حیطه‌های روستایی، جداسازی درجه‌ای ممکن است مسیر پیاده‌روها، دوچرخه سواران، کوهنوردان، اسب سواران و دیگر مصرف‌کنندگان جاده را اجازه دهد.

 
۶. حجم ترافیک

مبادلات در خیابان‌های متقاطع با حجم ترافیک سنگین مطلوب می‌باشند. حذف برخوردها به خاطر حجم تقاطع بالایی می‌باشد که حرکت ترافیک را بهبود می بخشد.

 

۷. مزیت‌های مصرف‌کننده جاده (یعنی امتیازات ایجاد شده برای مصرف‌کننده جاده)

زمانی  که مبادلات طراحی می‌شود و مصرف‌کننده با کفایت عمل کند، زمان سفر و قیمت‌ها را به طور عمده زمانی در تقاطعات درجه‌ای مقایسه می‌شود، کاهش می‌دهد. بنابراین یک مبادله سندسازی می‌شود اگر یک تحلیل آشکار کند که امتیازات مصرف‌کننده جاده‌ای از قیمت‌های بالای عمر خدماتی مبادلات تجاوز می‌کند. دلایل اضافی برای مبادلات ساختی شامل احتیاج به تهیه دسترسی به محیط‌هایی که به وسیله دستیابی دیگر ارائه نمی‌شود، می‌باشد مانند وسایل تصرفی و اشغالی بالا (HOV)، حیطه استراحت‌گاهی بزرگراه‌ها، مراکز اطلاعاتی توریستی، سهولت‌های (تسهیلات) نگهداری بزرگراه.

پاورپوینت کامل راهسازی (معادلات و جداسازی درجه ای) x 82 اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
 
معادلات و جداسازی درجه‌ای
ملاحظات برنامه‌ریزی و سندی
 مستندات
طرح‌بندی طرح
امنیت
تراکم
نقشه‌برداری (توپوگرافی)
وسایل دوچرخه و پیاده‌رو
حجم ترافیک
مزیت‌های مصرف‌کننده جاده (یعنی امتیازات ایجاد شده برای مصرف‌کننده جاده)
 ملاحظات بافتی و متنی
 تطبیق دوچرخه و پیاده از طریق مبادلات (پل)
عوامل انتخابی مبادلاتی
کاربرد آزادراه‌ها و بزرگراهها با کنترل دستیابی بالا
فضاسازی تبادلی (پلی چندراهی)
گزارش های تغییر و تطابق پل (مبادلات)
 انواع پل (تبادل)
پل‌های سه پایه
پل‌های لوزی شکل
تبادلات (پل‌های) لوزی شکل متراکم
 پل شهری تک‌نقطه‌ای (SPUL)
پل شهری تک نقطه‌ای
 چهارراه اتوبان‌ها
جهت‌دار و نیمه جهت‌دار
اتصال شیبی جهت‌دار (مستقیم)
پل جهت‌دار و مستقیم
پل نیمه جهت‌دار و نیمه‌مستقیم کامل
 ملاحظات طرحی کلی
انتخاب نوع پل و تبادل
گنجایش و سطح سرویس
ملاحظات امنیتی
مسافت دید در نقاط خروجی
تغییرات سرعتی خروجی
ورودی و خروجی‌های سمت چپ
خطرات اشیاء ثابت
ورودی‌هایی با راه اشتباه
سرعت بیش از حد روی جاده‌های کوچکتر
اصول خطی ترافیکی
شمار اصلی خطوط و افت‌های خطی آزادراهی
افت‌های خطی آزادراه
مکان
فاصله دید
انتقال
علامت‌گذاری
تعادل مسیر
 خطوط کمکی
 فاصله بین انتهاهای سراشیب متوالی
 رویکردهایی نسبت به پل‌ها
 انشعابات شیبی و آزادراهی
 شیب‌های خروجی
 فاصله دید
ارتفاع زیاد (بر بلندی، بلندی بر ارتفاع زیاد)
قسمت سه‌گوشه
سراشیب‌های ورودی
 مسافت دید
 خطوط افزایش سرعت
 ارتفاع زیاد
حیطه‌های متقاطع
شمار مسیرهای حیطه‌های متقاطع
گنجایش و سطح خدمات
انشعابات اصلی و اتصالات شاخه‌ای
 طرح شیبی
طرح هندسی
 سرعت طرحی
 قسمت متقاطع
شیب متقاطع
شیب‌های جانبی
پل‌ها و زیرگذرها
تلورانس‌های جانبی نسبت به موانع (مناطق وضوح)
عرض ورودی شیب خروجی
عرض انتهایی شیب ورودی
 مسیر افقی
سرعت طرحی
اتصال بیرونی
حلقه‌ها
فاصله دید
شیب‌های  مسیره
مسیرهای عمودی
 گنجایش (ظرفیت)
 تقاطع‌های جاده‌ای کوچکتر (سراشیب)
جاسازی چند مدلی
گنجایش
حرکات مسیر اشتباه
محدودیت‌های دسترسی
فاصله دید
انتقال
یادداشت‌ها
منابع
همراه با اشکال

 

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.