پاورپوینت کامل کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک و رمز ماندگاری سازمان ها در عصر دیجیتال ۱۲۸ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک و رمز ماندگاری سازمان ها در عصر دیجیتال ۱۲۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک و رمز ماندگاری سازمان ها در عصر دیجیتال ۱۲۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک و رمز ماندگاری سازمان ها در عصر دیجیتال ۱۲۸ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک ورمز ماندگاری سازمان ها درعصردیجیتال با فرمت pptو۱۲۸اسلاید تخصصی


توضیحات کامل :

پاورپوینت کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک ورمز ماندگاری سازمان ها درعصردیجیتال

 

تجربه نشان داده که رضایت و خرسندی کارکنان یک شرکت از کار کردن در آن می‌تواند به‌طور حتم به رضایت مشتریان منتهی شود، چراکه با بهره‌وری بالای حاصل از رضایت کارکنان، بهترین محصولات و خدمات تولید خواهد شد و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و پس از مدتی مشتریان وفادار و همیشگی شرکت رو به افزایش خواهد گذاشت.

مشارکت کارمندان در مأموریت و چشم‌اندازِ یک سازمان و انواع تعهد سازمانیِ کارکنان مسائلی هستند که همچنان در مرکز طراحی هر استراتژی مدیریتی به آن پرداخته می‌شود. رهبران کسب ‌وکار با شناختِ خصوصیاتِ روانی کارکنان، عواطف و انتظارات آنها و با پاسخ‌گویی به نیازهایشان، به شیوه‌ای که هم کارفرما و هم کارکنان از آن سود ببرند، توانسته‌اند آنها را رهبری کنند. با دنبال کردن این رویه، تعهد سازمانی کارکنان تضمین شده و به دنبال آن اهداف کسب‌وکار قابل دست‌یابی شده‌اند.

پاورپوینت کامل کارکنان وفادار،سرمایه استراتژیک و رمز ماندگاری سازمان ها در عصر دیجیتال ۱۲۸ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب

-تعهد سازمانی چیست
-تعهد سازمانی عاطفی
-تعهد سازمانی مستمر
-تعهد سازمانی هنجاری
-منابع انسانی مزیت رقابتی
-کارکنان وفادار، خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می کنند
-آینده سازمان ها، در دستان کارکنان وفادار
-حفظ وفاداری کارکنان
-کارمندان شاد و راضی، مشتریان راضی و وفادار را به ارمغان می‌آورند
-کارکنان شاد و متعهد
-ایجاد روحیه بالا در کارکنان یک پیش شرط لازم
-مزایای داشتن کارکنان شاد
-روابط بهتر با مشتری
-راهکارهایی برای داشتن کارکنان شاد
-کارکنان شاد با شخصی‌سازی محل کار
-به کارمندان خود اعتماد کنید
-نظارت برکارکنان
-ارزش‌گذاری تلاش کارکنان
– نظرخواهی از کارکنان
-از میزان رضایت کارکنان به صورت ناشناس و داوطلبانه نظرسنجی کنید
-ارزیابی منظم انجام دهید
-ارتباط آزادانه برقرار کنید
-شادی کارکنان – چگونه شادی را به محل کار بیاوریم؟
– طوری کارتان را تغییر دهید که به آن علاقه‌مند شوید
-سازمان شاد – شادی کارکنان
-با اهدافتان ارتباط برقرار کنید
-سعی کنید ذهنتان را از پریشانی دور نگه دارید
-دایره روابط خود را گسترش دهید
-به یاد داشته باشید، کار شما همه چیز نیست
-شادی کارکنان و بهره‌وری آن‌ها
-ارتباط شادی کارکنان با بهره‌وری آن‌ها
-انگیزه کارکنان – چگونه بدون پول در کارکنان انگیزه ایجاد کنیم؟
-بالا بردن انگیزه کارکنان
-هر چه احساس کنیم قدر و ارزش کارمان را کمتر می‌دانند، برای انجام آن پول بیشتری می‌خواهیم
-هرچه پروژه سخت‌تر باشد، از انجام آن حس غرور بیشتری داریم
-وفاداری سازمانی
-وجود نیروی انسانی ورزیده و متخصص و مشتاق، لازمه ی بقای سازمان
-اهمیت نیروی انسانی در سازمان  
-توجه همه جانبه به منابع انسانی
-وفاداری سازمانی
-منظور از وفاداری به سازمان،
-اهمیت وفاداری سازمانی
-احساس وفاداری به سازمان وکارکنان با انگیزه
-وفاداری به سازمان و ماندگاری طولانی افراد در سازمان
-وفاداری سازمان به کارکنان
-وفاداری سازمانی در ارتباط با وفاداری مشتریان
-وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان
-وفاداری سازمانی و رضایت شغلی
-وفاداری کارکنان بدون شک نیازمند رضایت شغلی
-ناراضیان شغلی ،سم سازمان
-شاخص های اندازه گیری وفاداری کارکنان
-ابزار افزایش وفاداری کارکنان
-تعهد عاطفی به‌کار
-تعهد ناشی از ترس
-تعهد هنجاری
-هم سویی بین اهداف فردی وسازمانی کارکنان
-چگونه کارمندانی وفادار داشته باشیم
-اصول مورد نیاز برای وفاداری کارکنان
-مدیران موفق چگونه به پرسنل خود انگیزه می‌دهند؟
-مهربانی، کلید افزایش بهره‌وری
-فرهنگ “مراقبت از خود” را نهادینه کنید
-چگونه در شرکت کارکنان وفادار داشته باشیم
-تفاوت کارکنان راضی و کارکنان خشنود
-تبدیل کارکنان راضی به خشنود
-تبدیل کارکنان خشنود به وفادار
-انتظارات
-اهیمت توجه به منابع کلیدی سازمان
-یک استراتژی برای وفاداری کارکنان دانشی
-چه کسانی این استراتژی را مدیریت می کنند؟
-پرستیژسازمان
-فرهنگ استعداد
-یک استراتژی مهم در مورد کارکنان
-کارمندان وفادار بسازیم؟
-استخدام کارکنان با خصوصیات اخلاقی همسو با سازمان
-علاقه مندی کارکنان به مدیران و سرپرستان
-فرصت یادگیری از خطاها
-به توسعه فکر کنید
-تشویق به ایجاد رابطه‌های جدید
-ارتباط بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
-رضایت شغلی کارکنان زن ومرد
-داشتن کارکنانی وفادار و سختکوش
-چرا کارمندان صادق و وفادار از مدیران خود ناراضی می شوند؟
-بیگاری کشیدن از کارمندان
-استخدام افراد بی کفایت در سازمان و توقع انجام دادن کم کاری آنها
-روزمرگی و انجام کارهای تکراری
-از بین بردن ایده ها و خلاقیت کارمند در سازمان
-عدم قدرت تشخیص درست و بجا برای تشویق کارمند توسط مدیران
-مدیر در سازمان اهداف زیادی را همزمان دنبال کند
-تبعیض جنسیتی برای ترفیع در پست های بالای سازمان
-اهمیت ندادن به زندگی شخصی، سلامتی کارمند
-عمل نکرده به قول و تعهدات
-متکلم وحده بودن و فقط بدنبال یک بله قربان گو بودن
– راه برای تقویت حمایت کارمندان از سازمان خودشان
-رهبری، خلق کارکنان وفادار
-استراتژی وفادارسازی
– نوع تعهدی که کارکنان را وفادار نگه می‌دارد

 

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.