فایل ورد کامل مدیریت بازار یابی بین المللی ۵۵ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مدیریت بازار یابی بین المللی ۵۵ صفحه در word دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مدیریت بازار یابی بین المللی ۵۵ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت بازار یابی بین المللی ۵۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مدیریت بازار یابی بین المللی ۵۵ صفحه در word :
مقدمه :
هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهمتر و پیچیده تر می شوند کشورها از یکسو ثروتمندتر و از سوی دیگر نسبت به مداخله کشورهای خارجی آسیب پذیرتر می گردند. این آسیب پذیری محیط مالیه و تجارت بین المللی را تبدیل به یک میدان سیاسی می کند.این فصل جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی را در بر می گیرد. ابتدا اهمیت نظریه های تجارت بین المللی توضیح داده می شود و سپس رشد داد و ستد بین المللی مورد توجه قرار می گیرد آنگاه محدودیتهای تجاری و همچنین سازمانهایی که امر تجارت را تسهیل می کنند، تبیین می گردد، سپس دلیل گروه بندی های منطقه ای بررسی می شود. علاوه بر سناخت این عوامل اقتصادی که بازاریابیس بین المللی را تحت ت ثأثیر قرار می دهد، بررسی محیط اقتصادی هر کشور خاص از قبیل شناخت متغیرهایی همچون جمعیت، درآمد و تولید ناخالص ملی یک کشور در تصمیم به ورود به یک بازار خارجی نقش بسزایی دارد.
فهزست مطالب:
مقدمه :
تجارت بین المللی (INTERNATIONAL TRADE)
نظریه های تجارت بین المللی :
مزیت مطلق (ABSOLUTE ADVANTAGE) :
مزیت نسبی (COMPARATIVE ADVANTAGE) :
منحنی عمر محصول در بازاریابی بین المللی :
رشد داد و ستد بین المللی :
۱ـ تعرفه گمرکی (Tariffs)
۲ـ سهمیه (Quotas)
۳ـ تحریم تجاری (Embargo)
۴ـ کنترل ارز (Exchange Control)
۵ـ محدودیتهای غیرتعرفه ای (Nontariff Barriers)
سازمانهای تسهیلف کننده فعالیتهای تجاری
۱ـ سازمان تجارت جهانی (World Trade Organization)
۲ـ آنکتاد
۳ـ سازمان توسعه و همکاری اقتصادی
گروه بندی بازارهای بین المللی
منطق گروه بندی بازارها :
رشد گروه بندی های رسمی بازارهای بین المللی :
عوامل سیاسی :
عوامل جغرافیایی :
انواع گروههای بازار
مناطق آزاد تجاری (Free Trade Area) :
اتحادیه گمرکی (Custom Union)
بازار مشترک (Common Market) :
اتحادیه اقتصادی (Economic Union)
اتحادیه سیاسی (Political Union)
اتحادیه اروپا (THE EUROPEAN UNION) :
انجمن تجارت آزاد اروپا
انجمن ملل جنوب شرقی آسیا ـ آسه آن :
بازارهای بزرگ جدید (The Big Emeging Markets) :
سیستم مالی بین المللی :
صندوق بین المللی پول :
بانک جهانی :
اندازه بازار :
۱ـ جمعیت :
۲ـ رشد جمعیت :
۳ـ توزیع جمیعت :
الف) توزیع درآمد :
ب) درآمد سرانه :
ج) تولید ناخالص ملی :
سایر جنبه های اقتصادی :
ثروتهای فیزیکی PHYSICAL ENDOWMENT :
الف) فراهم نمودن مواد اولیه برای تولید در منطقه.
۲ـ توپوگرافی Topography :
۳ـ آب و هوا :
فعالیتهای اقتصادی :
ساختار زیربنایی (زیرساخت) (INFRASTRUCTURE) :
درجه شهرنشینی (URBANIZATION) :
تورم (INFLATION) :
عوامل بیرونی :
۱ـ تعداد بازارها
۳ـ بازخورد از بازار Market Feedback
۴ـ تجربه
۵ـ کنترل
۶ـ هزینه
۷ـ میزان سود
۸ـ میزان سرمایه گذاری
۹ـ نیازهای اداری
۱۱ـ روبرو شدن با مشکلات بازار خارجی
۱۲ـ انعطاف پذیری
۱۳ـ ریسک
صادرات :
صادرات غیر مستقیم (INDIRECT EXPORTING) :
الف) دفاتر خرید
ب) شرکتهای تجاری (Trading Companies)
۲ـ شرکتهای مدیریت صادرات (Export management companies)
محدودیتهای شرکتهای مدیریت صادرات عبارتند از:
۵ـ تاجر صادرات (Export Merchant) :
صادرات مستقیم (DIRECT EXPORTING) :
وظیفه مدیریت صادرات :
روشهای صادرات مستقیم :
الف ـ تأسیس شعبه فورش (Sales Subsidiary)
ب ـ انتخاب نماینده (Representative)
کنترل توزیع کنندگان :
توزیع فیزیکی و مدارک صادراتی :
تولید در کشور خارجی به عنوان استراتژی ورود به بازار خارجی :
تولید قراردادی (Contract Manufacturing) :
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 