پاورپوینت کامل مدیریت بازاریابی و چالش های مرتبط به آن ۱۳۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت بازاریابی و چالش های مرتبط به آن ۱۳۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت بازاریابی و چالش های مرتبط به آن ۱۳۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت بازاریابی و چالش های مرتبط به آن ۱۳۶ اسلاید در PowerPoint :
دید کلی :
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx
توضیحات کامل :
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
چالشهای اساسی بازاریابی: نسل نوین خریداران با ویژگیها ، انتظارات و رفتارهارهای متفاوت، کاهش اثر بخشی عوامل ارتباطی وتبلیغات، حساس شدن صاحبان و مدیران ارشد و مالی بنگاه ها به هزینه های بازاریابی و بازدهی و بهره وری بازاریابی، کهنگی سریع محصولات جدید و نرخ بالای شکست آنها، جابه جائی قدرت در بازار ها، کاهش کنترل پذیری عناصر آمیزه بازاریابی، گرایش به بازاریابی تاکتیکی وکوتاه مدت، کاهش وفاداری مشتریان به برندها(شناسه ها) و بنگاه ها، فروپاشی بازاریابی کلیشه ای، ورود وخروج و ظهور وسقوط سازمانها،محصولات و شناسه ها (برندها)، کمبود ایده های تازه اساسی، کم رنگ شدن اخلاقیات در بازاریابی و فروش، افزایش محدودیت ها ومحرومیت ها
پاورپوینت کامل مدیریت بازاریابی و چالش های مرتبط به آن ۱۳۶ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
ایده ها وپدیده های نوین دربازاریابی
چالشهای اساسی بازاریابی
مدیریت دادوستد
مدیریت تقاضا
چالشهای اساسی بازاریابی
ایده های نوین بازاریابی
آمیزه بازاریابی رقابتی ۴APs
آمیزه بازاریابی رقابتی ۴cs
فرایند قیمت گذاری
۱-تحلیل رقابت
مرحله دوم: شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری
قوانین و مقررات دولتی
مرحله سوم: تعیین هدف های قیمت گذاری
مرحله چهارم: تحلیل توانمندی سود
مرحله پنجم: تعیین سطح قیمت اولیه
۱- روش های قیمت گذاری مبتنی بر تقاضا
تفاوت های قیمت گذاری پرستیژی و پرمایه
۲- روش های قیمت گذاری مبتنی بر قیمت تمام شده و سود
۳- روش های قیمت گذاری مبتنی بر رقابت
مرحله ششم: تعدیل و مدیریت قیمت
و…
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 