پاورپوینت کامل مهارت برقراری ارتباط در ۸۲ اسلاید ۸۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مهارت برقراری ارتباط در ۸۲ اسلاید ۸۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۸۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مهارت برقراری ارتباط در ۸۲ اسلاید ۸۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل مهارت برقراری ارتباط در ۸۲ اسلاید ۸۹ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط جهت رشته روان شناسی در قالب اسلاید و با فرمت pptx


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط جهت رشته روان شناسی در قالب اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

اهمیت ارتباط:
۷۵% از اوقات زندگی ما صرف ارتباط می شود و در عصر ارتباطات برنده آن کسی است که بتواند خوب ارتباط برقرار کند . مهارت ارتباطی خوب به ما کمک می کند روابط سالم و رضایت بخشی را با دیگران داشته باشیم .  از طرف دیگر مها رت های ارتباطی ضعیف می تواند به گونه ای باشد که به سوء تفاهمات و احساسات منفی منجر شود.
مهارت برقراری ارتباط یکی از پیش بینی کننده های سلامت است.

 

 

پاورپوینت کامل مهارت برقراری ارتباط در ۸۲ اسلاید ۸۹ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
زمانی در روابطمان موفقیم که
تعریف ارتباط 
مهارت ارتباطی 
اهمیت ارتباط
پرشکان مهارتهای ارتباط با مردم را یاد نمی‌گیرند
پیامد های فقدان مهارتهای ارتباطی
نیازبه برقراری ارتباط خود ناشی از
هدف برقراری ارتباط  انتقال پیام است در قالب :
اجزاء ارتباط
نسبت کامل بودن ارتباط
انواع ارتباط
ارتباط با دیگران (ارباب رجوع)
کارکنان اگر ویژگی‌های ذیل را داشته باشند در زمره کارکنان مشتری‌مدار قرار خواهند گرفت :
تسهیل کننده های ارتباط 
عوامل بازدارنده ارتباط 
کلیدهای برقراری ارتباط
انواع مهارتهای ارتباطی 
انواع ارتباط
اجزاء ارتباط کلامی ( گفتاری ) 
سبکهای گفتار
فرآیند بیان کلامی
مراحل ارتباط کلامی 
موانع گفتاری در درون گوینده 
و…

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.