پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

ارتباط فرآیندی است آگاهانه یا ناآگاهانه ، خواسته یا ناخواسته که از طریق آن احساسات و نظرات، به شکل پیامهای کلامی و یا غیرکلامی بیان گردیده و سپس ارسال،دریافت وادراک می شوند. این فرآیند ممکن است ناگهانی ، عاطفی و یا بیانگر باشد.هیچ احتیاجی نیست در صحبت ها مخصوصا در ایمیل ها به تمام جزئیات بپردازید. بلکه فقط لازم است طبق این فرمول خلاصه گویی/خلاصه نویسی جلو بروید: “مقدمه، دلیل، اطلاعات، پایان و پیگیری”.

 

بهترین سخنرانان می دانند چه حرفی را چگونه و به چه کسی بزنند. بسیار واضح است که نوع صحبتی که شما با رئیس خود دارید، با آنچه که به کودکان می گویید بسیار متفاوت است. پس لازم است این موضوع را در نظر داشته باشید که شنونده شما چه کسی است و صحبت های خود را برای او ساخته و پرداخته کنید.برای موضوعات رسمی، ارتباط از طریق ایمیل هم‌چنان عالی است.

 

 

درباره‌ی موضوعی که می‌خواهید صحبت کنید، اطلاعات بسیاری جمع‌آوری کنید (حتی اگر هنگام صحبت، از همه‌ی آن اطلاعات استفاده نکنید).اگر دیگران احساس کنند که شما درباره‌ی موضوع صحبت‌تان تخصص کافی ندارید، به ندرت پیش می‌آید که وقت‌شان را در اختیار شما بگذارند.اکثر افراد موفق، علاقه‌ای ندارند به صحبت‌های کسی گوش بدهند که چیزی به آنها اضافه نمی‌کند.

 

 

پاورپوینت کامل آشنایی با مهارتهای برقراری ارتباط موثر ۳۹ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
ارتباط چیست؟
ویژگیهای ارتباط
مراحل برقراری ارتباط موثر
ایجاد زمینه ارتباط موثر
خصوصیات گوش دادن فعال
چند راه برقراری ارتباط موثر در محیط‌های کاری
کلید های ارتباط  با همسر و فرزندان

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.