فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
مدیریت ارتباط با مشتریان ، در واقع فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات مشتریان به منظور بهرهبرداری موثرتر و هدفدار از آنها. این اطلاعات شامل اطلاعات تماس و ویژگیهای مشتریان، درخواستهای و خریدهای آنان، فعالیتهای بازاریابی، نیازهای بازار و … باشد. ( معمارزاده، ۱۳۹۱، ص۱۷) با تغییر پارادایم از محصول محوری به مشتری محوری و با توجه به اینکه در محیط رقابتی امروز استفاده از روش های بازاریابی سنتی ، محدودیت های زیادی را برای سازمان ها ایجاد کرده است، مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد یک رابطه خاص با مشتری و ایجاد ارزش بیشتر برای سازمان ها ارائه شده است. هدف اصلی مقاله حاضر تبیین عوامل موثر بر توفیق پیاده سازی CRM می باشد .
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word 40 صفحه در word
فهرست مطالب
مبانی نظری
۱-۱-۲ مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۱-۲ نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری
۳-۱-۲ مدیریت دانش
۴-۱-۲ نظریه های مدیرت دانش
۵-۱-۲ بازاریابی رابطه مند
۶-۱-۲ نظریه های بازاریابی رابطه مند
پیشینه پژوهش
۱-۲-۲ پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان
۲-۲-۲ پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۲-۲ جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 