فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
در حقیقت مدیریت ارتباط با مشتری کلیه فرایندها و فناوری هایی است که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سودآوری روابط مستمر را افزایش دهند. (غلامیان، خواجه افضلی، ابراهیمی، ۱۳۸۵، ۲۵)
مدیریت ارتباط با مشتری، بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان بنا شده و بر ارزش ایجاد شده در این ارتباط تاکید می کند. بنابراین، تلاش سازمان ها برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، بر مبنای ایجاد ارزش برای هردو طرف از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر هدف ارتباط با مشتری ارئه مزایایی از طریق مبادله دو جانبه و عمل به وعده ها است. مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فن آوری تقویت می شود و از طریق آن، شرکت ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می پردازند. (نیک نیا، ۱۳۸۶، ص ۵۳)
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت word 47 صفحه در word
فهرست مطالب
تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری
نیازهای مشتری
چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری
مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری
انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی
مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 