پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint :
دید کلی :
دانلود پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمربا اسلاید تخصصی ppt
توضیحات کامل :
پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر
داستان برند: فیلیپس، بیش از یک قرن نوآوری و ارزش آفرینی
فیلیپس یکی از قدیمیترین برندهای اروپایی صنعت الکتریک و الکترونیک محسوب میشود که از روزهای اول اختراع لامپ روشنایی، مشغول به کار بوده است.
فیلیپس (Philips) یک شرکت هلندی با بازار بینالمللی است که مرکز مدیریت آن در آمستردام هلند قرار دارد. از حوزههای تمرکز این شرکت درحال حاضر، صنعت روشنایی و سلامت را میتوان نام برد. البته بخش لامپهای روشنایی از سال تحت عنوان شرکتی مستقل بانام Signify فعالیت خود را ادامه داد.
ریشههای شرکت فیلیپس به سالهای پایانی قرن و شهر آیندهوون هلند، از خانوادهای با همین نام باز میگردد. مأموریت اولیهی برند فیلیپس نیز در آن سالها، تولید لامپهای روشنایی تعیین شد. فیلیپس در برههای از زمان جزء بزرگترین شرکتهای الکترونیکی جهان بود و درحالحاضر نیز برندی قابل احترام در این صنعت است. این شرکت در سال نشان افتخاری سلطنتی هلند را دریافت کرد. این نشان بهصورت محدود به برخی شرکتهای بزرگ این کشور و برخی سازمانهای غیرانتفاعی، اهدا میشود.
تاریخچهی فیلیپس علاوهبر فرمانروایی بر بازار محصولات روشنایی، نوآوریهای ماندگاری را نیز در خود دارد. آنها در معرفی نوار کاست و دیسکهای فشرده یا همان CD، نام خود را در تاریخ جاودانه کردند. سهام این برند اکنون در چند بازار بزرگ بورس در جهان بهفروش میرسد. فیلیپس، از سال یک باشگاه فوتبال بهنام پیاسوی آیندهوون را نیز در پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint
فهرست داراییهای خود دارد.
مرکز منطقهای فیلیپس در آمریکای شمالی (آندوور – ماساچوست)
تاریخچهی تأسیس
جرارد فیلیپس مهندس جوانی بود که در سالهای پایانی قرن ، متوجه ظرفیتهای بالای صنعت الکتریسیته شد. او، در می سال ، شرکت فیلیپس و شرکا را بههمراه پدرش فردریک فیلیپس تأسیس کرد. هدف اولیهی این شرکت، تولید لامپهای روشنایی و دیگر تجهیزات الکتریکی تعریف شد. فردریک فیلیپس، یک تاجر تنباکو و بانکدار در زالتبومل بود که سرمایهی اولیه برای راهاندازی شرکت را تأمین کرد.
فردریک فیلیپس یک تاجر تنباکو بود که سرمایهی اولیهی شرکت را تأمین کرد
اولین کارخانهی شرکت در شهر آیندهوون تأسیس شد. جرارد وظیفهی طراحیها و برنامهریزیهای مهندسی را بر عهده داشت و اولین تولیدات شرکت، در سال آماده شدند. در همان شروع کار، اولین مشکلات و چالشهای فیلیپس، خود را نشان دادند. ظرفیت تولید کارخانه و همچنین قیمت تمامشدهی محصولات، با پیشبینیهای جرارد، همخوانی نداشت.
جرارد و آنتون فیلیپس،از افراد تأثیرگذار در تاریخ این برند
علاوهبر اشتباه در محاسبات، پدر و پسر هلندی رقبای بزرگ بینالمللی را دستکم گرفته بودند. در آن سالها، صنعت جوان الکتریسیته، محل رقابت شرکتهای ریز و درشت جهانی بود و دراینمیان، شرکتهای آلمانی که در سالهای ابتدایی دههی تأسیس شده بودند، قدرت کافی را برای سلطه در بازار، داشتند.
شرکت فیلیپس در سال خسارتهای سنگینی را متحمل شد و پدر و پسر، تصمیم به فروش کسبوکار خود گرفتند. خوشبختانه، اولین پیشنهاد خرید شرکت فیلیپس بهحدی ناامیدکننده بود که خانواده تصمیم گرفت بهجای فروش به قیمت بسیار پایین، حداکثر ریسک را برای حفظ تجارت خانوادگی، بهکار گیرد.
اولین کارخانهی فیلیپس در آیندهوون هلند
بههرحال شرکت برای ادامهی حیات نیاز به فردی با دانش تجاری و فروش بالا داشت. فردریک بهخاطر کسبوکار خود در زالتبومل بسیار مشغول بود. جرارد نیز وظایف فنی و مهندسی را برعهده داشت و بهصورت ذاتی، برای تجارت و کسبوکار ساخته نشده بود. درنهایت، پدر خانواده تصمیم گرفت تا وظایف تجارت و فروش را برعهدهی پسر کوچکترش یعنی آنتون فیلیپس بگذارد.
پسر کوچکتر خانواده مسئولیت بازاریابی و فروش را برعهده گرفت
آنتون، سال از جرارد کوچکتر بود در سال به فیلیپس ملحق شد. او تحصیل را در همان سالهای ابتدایی رها کرده بود و در یک شرکت کارگزاری در لندن کار میکرد. فعالیت زودهنگام او در دنیای تجارت، استعداد و مهارت لازم را برای مدیریت شرکت خانوادگی به آنتون داده بود. این مهارتها نتایج مثبت داشت و پس از ملحق شدن او، فیلیپس جان تازهای گرفت. مشتریان جدید از هلند و کشورهای دیگر به سمت این شرکت روانه شدند و پس از چند سال، روند رشد فیلیپس شروع شد.
پاورپوینت کامل پاورپو ینت بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری و ارزش آفرینی مستمر ۷۵ اسلاید در PowerPoint
فهرست
تاریخچه فیلیپس
حوزههای کسبوکار
استراتژی
فروش
مدل استراتژیک فیلیپس – کسب و کار
دسته بندی اهداف
عامل بازار درمدل فیلیپس
مدل فیلیپس در منابع انسانی پروژه
توانمند سازی منابع انسانی
مدل منابع انسانی فیلپس:
تعریف سازمان ماتریسی، مزایا و معایب آن
مدیریت ماتریسی شرکت فیلیپس
ساختار سازمان ها
مثالهایی از سازمان ماتریسی
مزایای سازمان ماتریسی از منظرمنابع انسانی
معایب سازمان ماتریسی
ایجاد موقعیت برای برند در شرکت فیلیپس
ساخت نام تجاری
تحقیق وتوسعه در فیلیپس
نوآوری درتکنولوژی
اعتمادمشتریان فیلیپس
سازماندهی مجدد نام تجاری فیلیپس
گسترش فعالیت های فیلیپس
استراتژی هوش بازار فیلیپس چگونه به پیشبرد فروش کمک می کند
سیستم هوشمند فیلیپس
هوش مصنوعی درفیلیپس
اطلاعات تحلیلی برای فیلیپس درزمینه تحلیل رقبا
توسعه استراتژی های بازاریابی
درک عمیق از مشتریان درشرکت فیلیپس
پیام بهداشتی فیلیپس-ما تلاش می کنیم تا از طریق نوآوری ، جهان را سالم و پایدار کنیم
همگرایی فن آوری های مصرف کننده فیلیپس که زندگی سالم را تسهیل می کند
کسب وکار های جدید فیلیپس متناسب با نیازمشتریان
استراتژی بازاریابی فیلیپس
ماموریت ،چشم انداز وهدف فیلیپس
نگاه به آینده درفیلیپس
بخش بندی بازار
توزیع در استراتژی بازاریابی فیلیپس
بخش بندی بازار
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فیلیپس
تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی فیلیپس
بهداشت و درمان فیلیپس -تحلیل سوات
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 