فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word دارای ۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
دووالف وادکر کن (۲۰۰۳)تلاش های رابطه مند را این گونه تعریف می نمایند : هر تلاشی که فعالانه توسط خرده فروش جهت جلب مشتری انجام می شود وهدف این است که با ارائه کالا وخدمات اساسی و مهم ،ارزش مشتری درک شود وتنها بعد از تبادل مستمر با خرده فروش است که مشتری به این مهم دست می یابد(لیانگ،۲۰۰۷ ،ص۳۳۷).
فونتنوت وویلسون (۱۹۹۷) وفرنزن وداویس (۱۹۹۰) بیان نمودند،تلاش هایی که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرند. وتلاش های رابطه مند منبع با ارزش ،مستقل ومشخص می باشند.پاراشورمن (۱۹۹۴)بیان میدارد تلاشهایی که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرد تلاشهای خاص معاملاتی هستند که با تبادل کالا وفرایندهایی سرو کار دارند که حول محور آن معامله می چرخند.طبق چهارچوب وی تلاش های خاص معاملاتی شامل تلاش هایی می باشد که در زمینه کیفیت محصول،قیمت،کیفیت خدمات صورت می گیرد(لیانگ۲۰۰۷ ،ص۳۳۸).
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت word 56 صفحه در word
فهرست مطالب
بازاریابی رابطه مند چیست؟
تعریف تلاش رابطه مند
تاکتیک های ایجاد رابطه
زیربنای مفهومی
اصل اساسی توسعه روابط
ویژگی های تحقیقات بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند در برابر بازاریابی معامله ای
فلسفه ی رابطه مندی و تشریح ابعاد آن
مدل های بازار
مدل های بازاریابی رابطه ای
مدیران بازاریابی رابطه مند در منطق خدمت جدید
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 