فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)
فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید
مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها و مراکز دولتی است.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) :
فایل کامل و عالی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)
Brand social benefits questionnaire
پرسشنامه مزایای اجتماعی برند توسط استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) به منظور سنجش مزایای اجتماعی برند طراحی و تدوین شده است.
سوالات و مولفه های پرسشنامه:
پرسشنامه مزایای اجتماعی برند دارای ۴ سوال می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(مشتری برند ; شدن، احساس تعلق به یک گروه اجتماعی را در من ایجاد می کند.) به سنجش مزایای اجتماعی برند میپردازد.
تعریف مفهومی پرسشنامه
مزایای اجتماعی برند: افراد اغلب برندهایی را مصرف می کنند که از جانب گروه های مرجع (گروه هایی که افراد تمایل دارند به عضویت آن برسند یا عضویت خود را در آن قوی تر سازند) آنها استفاده می شود. ممکن است افرادی که متعلق به خرده فرهنگ های مختلفی هستند صرف اینکه به یک برند مشترک متعهد هستند، یکی و متحد شوند. بر اساس تحقیقات انجام شده، مصرف کنندگان به احتمال زیاد توسط برندهایی شناسایی می شوند که به آنها کمک می کندتا به گروه ها، جوامع و یا خرده فرهنگ هایی که برای آنها مهم است، بپیوندند.
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
منظور از مزایای اجتماعی برند نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۴ گویه ای پرسشنامه مزایای اجتماعی برند دهند.
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
روایی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
پایایی پرسشنامه مزایای اجتماعی برند از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: تک عاملی
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
گارانتی: دارد
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 