فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)
فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید
مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها و مراکز دولتی است.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) :
فایل کامل و عالی پرسشنامه گرمی برند استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲)
Brand warmth questionnaire
پرسشنامه گرمی برند توسط استوکبرگر و همکاران (۲۰۱۲) به منظور سنجش گرمی برند طراحی و تدوین شده است.
سوالات و مولفه های پرسشنامه:
پرسشنامه گرمی برند دارای ۳ سوال می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(برند ; برندی احساسی و نه عقلانی است.) به سنجش گرمی برند میپردازد.
تعریف مفهومی پرسشنامه
گرمی برند: ممکن است افراد متعلق به یک طبقه اجتماعی یا قومی، از نظر دیگران سرد یا گرم باشند و این بستگی به درک افراد از اثربخشی، قابلیت و شایستگی های آنها دارد. اصطلاح سرد و گرم می تواند برای برندها هم مورد استفاده قرار گیرد. گرمی به انواع آرامش بخش تری از احساسات اشاره دارد؛ تعیین اینکه کدام برند احساس آرامش و امنیت را در فرد بوجود می آورد، مصرف کنندگان شاید احساس عاطفه و خونگرمی نسبت به برند داشته باشند.
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
منظور از گرمی برند نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۳ گویه ای پرسشنامه گرمی برند دهند.
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
روایی پرسشنامه گرمی برند توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).
پایایی پرسشنامه گرمی برند از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: تک عاملی
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
گارانتی: دارد
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 