فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

 فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸) یک فایل تایپ شده کامل و عالی در Word می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب داخل آن را کپی کرده و یا تغییرات لازم را در آن انجام دهید

مطالب داخل این فایل بسیار ساده و قابل درک برای همه می باشد و ما عالی بودن این فایل را تضمین می نماییم. فایل ورد فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده بر اساس استاندارد دانشگاه ها  و مراکز دولتی است.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


توضیحات فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸) :

فایل کامل و عالی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی هور و همکاران (۲۰۱۸)

Customer Perception of Social Responsibility questionnaire

پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی توسط هور و همکاران (۲۰۱۸) به منظور سنجش درک مشتری از مسئولیت اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

سوالات و مولفه های پرسشنامه:

پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی دارای ۳ سوال می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند(; در مورد محیط با مسئولیت پذیری رفتار می کند.) به سنجش درک مشتری از مسئولیت اجتماعی می‌پردازد.

تعریف مفهومی پرسشنامه 

مسئولیت اجتماعی: مسئولیت اجتماعی مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ و مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند انجام دهد.

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه 

منظور از درک مشتری از مسئولیت اجتماعی نمره ای است که پاسخ دهندگان به سوالات ۳ گویه ای پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی دهند.

روایی و پایایی پرسشنامه 

 روایی ابزار جمع آوری داده 

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

روایی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

 پایایی ابزار جمع آوری داده 

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

پایایی پرسشنامه درک مشتری از مسئولیت اجتماعی از طریق روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 پایایی و روایی: دارد

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه:تک عاملی

مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی+ یک مقاله انگلیسی+ نسخه انگلیسی پرسشنامه )

نحوه نمره گذاری: دارد

 منبع: دارد

 گارانتی: دارد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.