فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF دارای ۱۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF :
فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF
سلام به شما
” شما شایسته تقدیر هستید چون با خرید این کتاب تصمیم گرفتید جزو ۱۰ درصد افراد برتر حوزه کاری خود قرار بگیرید.”
نوشتن این کتاب سه ماه ولی کسب تجربیات آن حدود سی سال از من زمان گرفت و ما تمام آنرا به انضمام تجربیات سایر افراد موفق ایرانی و همچنین دانش چندین کتاب و مقاله ارزشمند را در اختیار شما قرار میدهیم .
مطمئناً با خواندن این کتاب بسیاری از رقبا را پشت سر میگذارید..
تمام روشها و تکنیکهای ارائه شده ؛ ایرانی ، صد در صد کاربردی و برای بازار ایران طراحی شده اند.
برای پی بردن و شناخت بیشتر کتاب ،ما فایل پی دی اف کامل اسرار و فوت و فن های مغازه داری PDF
فهرست آنرا که گویای محتوای عمیق آن است ارائه می کنیم:
فصل یک : نقطه شروع
– گامهای چهارگانه ابتدایی
– سرمایه اولیه مورد نیاز
– تحقیقات بازار
– مکان مناسب
– بازار هدف
– رقابت
– روش تحقیقات
– چطورتصمیم گیری کنیم؟
– تامین سرمایه
فصل دو: هویت – استراتژی(قیمت گذاری)
– هویت (برند) – نام گذاری برند
– از نام تجاریتان مراقبت کنید
– لوگو
– رنگ سازمانی
– شعاربرند
– استراتژی قیمت گذاری
– سود مناسب چند در صد است؟
– نقطه سر بسر چیست؟
فصل سه : چگونگی برقراری ارتباط با مشتری
– ارتباط سازی – اعتماد سازی
– معرفی کالا
– مشتری مداری
– انواع مشتری و روش برخورد حرفه ای باآنها
– پاسخ به اعتراضهای مشتری / پاسخگویی تلفنی
– جنس فروخته شده پس گرفته میشود
– ویژگیهای فروشنده حرفه ای
فصل چهار : فروش تا بی نهایت
۲۶ تکنیک افزایش فروش-
– فروش ویژه چند دقیقه ای
– تمایز
– دلایل کاهش فروش و برطرف کردن آن
– بازنگری
– بازاریابی کنید
– راههای کاهش هزینه
فصل پنج : تبلیغات پر فروش
-انواع روش تبلیغات / آنلاین – آفلاین
– انواع تبلیغ پیش از زاه اندازی فروشگاه
– تبلیغات پس از راه اندازی فروشگاه
– مدل طلایی فروش
– مراحل ساخت تبلیغات پر فروش
فصل شش: استخدام – مدیریت – اخراج کارمندان
-استخدام و موارد مرتبط
– چه کسانی را استخدام نکنیم؟
– مدیریت پرسنل
– چرا اخراج کنیم؟
– چطور اخراج کنیم؟
فصل هفت : بزرگتر شوید
– گسترش درونی
– گسترش بیرونی
– ایجاد شعبات جدید
– ایجاد شعبات مرتبط
– شخصیت و نگرش
فصل هشت : بایدها – نبایدها
– دریافت اطلاعات مشتریان و نکات آن
– گزارش گیری و ارزیابی
– چگونه با شرایط بحرانی و آشوب روبرو شویم؟
– چطوراز ورشکستگی جلوگیری کنیم؟
– توصیه های پایانی
– سرمایه گذاری فردی
– معرفی منابع مفید
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 