پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۶۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint :

دانلود پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint

نوع فایل:power point

قابل ویرایش: اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

۴- مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش می دهند، این موضوع بویژه برای ارائه دهندگان خدمات عمومی بسیار مهم است. زیرا شـهرت و اعتبار آنها و بیان مزایا و نکات مثبت آنها از سوی دیگران منبع مهم جلب اعتماد عمومی است.

۵ـ رضایت مشتری (ارباب رجوع) نوعی بیمه در برابر اشتباهات احتمالی سازمان می باشد که با توجه به تغییرات مستمر در شیوه ارائه خدمات وقوع آنها اجتناب ناپذیر است مشتریان دایمی وراضی در مواجهه با چنین موقعیتهایی اغماض بیشــتری دارند ، زیــرا به دلیل تجربیات خوشایند قبلی، اشتباهات اندک سازمان را به راحتی نادیده می گیرند .

پاورپوینت کامل مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) ۶۷ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب واسلایدها:

مفهوم مشتری مداری

چراهای مشتری مداری؟

چرا همیشه حق با مشتری است؟

(The customer is allways right)

هنر مشتری مداری چیست؟

چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟

رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)

شایستگی های مدیران روابط عمومی

تکنیکهای نوین تبلیغات

تاکتیک های نوین تبلیغات

تاکتیک Win – Win در تبلیغات

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.