فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word دارای ۳۵۵۹۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word :

دانلود فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word

نوع فایل: word

فرمت فایل: doc

قابل ویرایش

تعداد صفحات : ۱۷ صفحه

قسمتی از متن :

مقدمه

مسائل کشاورزی پیچیده اند و رابطه آنها با پاره ای عوامل اقتصادی ،مالی ، فنی و جمعیتی است. هر نوشته ای راجع به بازارهای کشاورزی ، حتی اگر در حد این کتاب موجز باشد ، ضرورتا بایستی مسائل بسیار متنوعی را مورد بررسی قرار دهد.

قبل از هر چیز ، باید بدانیم مشکلات بازارهای کشاورزی چیست؟ خصوصیات فنی آن کدام است ؟ مشکلات بین المللی محصولات عمده کشاورزی چگونه سازمان می یابد ؟

اما این را هم باید بدانیم که با کدام روش و با چه تشکیلاتی ، قوای عمومی و صاحبان مشاغل ذیربط ، اقدامات روزمره ناشی از این نابرابری را عمل به آنها ضروری است اعمال می کنند؟

نخستین اصل در مشکلات بین المللی صنایع غذایی وجود فراورده ها و خدمات و ارایه اصولی آنها برای تامین نیازها و ایجاد رضایت خریداران است .

دیگر مشکل در صنایع غذایی همراه نبودن صنعت با بخش کشاورزی است و همچنین نداشتن اصولی برای بازار فروش است.

طی برنامه اول و دوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، با اعمال سیاستهای تشویقی ، پیشرفت قابل توجهی در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی به عمل آمده که بهره برداری از آنها صنایع غذایی را متحول کرده است .

صنایع تبدیلی کشاورزی از نظر وابستگی ارزی در حداقل و از نظر ارزش افزوده داخلی در میان صنایع کشور قرار دارند.

چکیده
درحالی که نیاز به بین المللی شدن شرکتها بیشتر می شود مخاطرات این کارنیز افزایش می یابدهر کشور می کوشد بر تعداد شرکتهای داخلی بیفزاید که فعالیت بین المللی دارند . هرکشوری تلاش دارد هر چه بیشتر به مشکلات خود در صنایع غذایی بپردازد .
شرکتهای یکه وارد عرصه بین المللی
می شوند با چندین مسئله اساسی مواجه می شوند:
اولا بدهی های زیاد ، تورم و بیکار در بسیاری از کشورهای جهان ، بی ثباتی سیاسی و ارزی را به همراه دارد و این خود عامل محدود کننده تجارت است .
ثانیا ، دولت ها همواره ضوابط و مقررات بیشتری بر کشورها و مؤسسات خارجی تحمیل
می کنند . ثالثا دولتهای خارجی غالبا با وضع تعرفه های سنگین یا ایجاد موانع تجاری تلاش می کنند از صنایع داخلی خود همایت کنند و سرانجام ، فساد مالی یکی از مشکلات اساسی و اصلی محسوب می شود .
مسئولین بسیاری از کشورهای جهان اغلب کار را به بهترین پیشنهاد کننده نمی دهند ، بلکه کار ازآن کسی است که رشوه بیشتری پرداخت کند .
فایل ورد کامل مقاله روش های بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی ۳۵۵۹۳ صفحه در word
فهرست منابع :

۱- اصول بازار یابی ، تالیف : فیلیپ کاتلر – گری آرمسترانگ ، ترجمه : بهمن فروزنده – اصفهان : آموزه ، چاپ دوم : ۱۳۷۷

۲- مدیریت بازار ، تالیف : دکتر عبدالرضا رضایی نژاد ، ناشر : انتشارات جعفری با همکاری و سرمایه گذاری داشنگاه آزاد اسلامی واحد کرج ، چاپ اول: ۱۳۷۷

۳- اقتصاد و مدیریت ، تالیف : دکتر مهدی تقوی ، نشر نما – مشهد ۱۳۷۰

۴- بازار یابی در بازرگانی پیشرفته ، تالیف : ایرج بهرامی ، انتشارات پیشبرد تهران ۱۳۶۹
۵- – آذر، عادل، رجب زاده، علی (۱۳۸۱)، «تصمیم گیری کاربردی (رویکرد M.A.D.M)» ، نشر نگاه دانش، تهران

۶- – اصغر پور، محمد جواد، (۱۳۷۷)، «تصمیم گیریهای چند معیاره»، موسسه انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.

۷- – پترسون – جیمز جی، ترجمه : ظهوریان – حسین ، استانداردهای جهانی کیفیت، انتشارات رسا، تهران ، ۱۳۷۹.

۸- – رجب بیگی، مجتبی و همکاران (۱۳۸۳)، کدکس آلیمانتاریوس ، اصول و مفاهیم، دفتر سازمان های تخصصی بین المللی و منطقه ای وزارت جهاد کشاورزی.

۹- – رنجبریان، بهرام (۱۳۷۸)، بازاریابی و مدیریت بازار، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی

۱۰- – روستا، احمد، داور، ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، (۱۳۷۵)، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت.

۱۱- – فرح بخش ، ندا و نوروزی، بیتا (۱۳۸۰)، تجزیه و تحلیل توانمندی‌های تولیدی و صادراتی صنایع غذایی ایران»، فصل نامه پژوهش‌های بازرگانی، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، شماره ۱۹.

۱۲- – کاهلر، روئل، (۱۳۷۳)، بازاریابی بین المللی ترجمه سعید رحیمی، تهران، انتشارات جانزاده.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.