پاورپوینت کامل “استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل “استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “ دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل “استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل “استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “ :
تعریف گردشگری ورزشی
| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است. البته ، ممکن است که بسیاری از افراد نام این نوع از گردشگری را نشنیده باشند و همچنان برای دیدن یا شرکت در رقابت های ورزشی به کشورهای برگزار کننده رقابت ها سفر کنند. برگزاری هر کدام از مسابقات و رویدادهای ورزشی، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری و میزبانی و به تبع آن، رشد اقتصادی به وجود می آورد. به همین دلیل، گردشگری ورزشی ، صنعت رو به رشدی بوده و همه کشورها تلاش می کنند تا پیش زمینه های این صنعت سود آور را در کشورشان فراهم کنند.
-تعریف گردشگری ورزشی
-نقش کیفیت خدمات گردشگری ورزشی در تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی
-اهمیت توجه به توریسم ورزشی
-تجارت ورزش و صنعت گردشگری درایران وجهان
-ماهیت و توسعه گردشگری ورزشی
-توریستهای ورزشی چه کسانی هستند
-تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی
-مزیت های اقتصادی رویدادهای ورزشی
-نقش گردشگری ورزشی درکارآفرینی اجتماعی
-مصرف کنندگان رویداد ورزشی آنلاین: نگرش، کیفیت رضایت
-گردشگری جغرافیایی برای افراد دارای معلولیت در کشورپرتقال: فرصت ها و چالش ها
-گردشگری ورزشی و کمک به زندگی معلولان
-آگاهی از انتظارات مشتریان ورزشی ومدیریت ذائقه آنان
-نقش کیفیت خدمات گردشگری دررضایتمندی گردشگران ورزشی
-اهمیت تماشاگران برای سازمان های ورزشی
-درک عمیق خواسته های مشتریان
-جهانی شدن ورزش
-محور اساسی در مدیریت کیفیت جامع، مشتری است.
-مشتریان آکادمی المپیک چه کسانی هستند.
-نقش رسانه های ورزشی درشکل گیری هویت تیمی و رابطه آن با وفاداری درهواداران فوتبال
-نکات پژوهشی از مقاله:بررسی انگیزه های حضورتماشاگرانونقش آن بروفاداری به مقصددر توردوچرخه سواری بین المللی آذربایجان
-استقبال شهروندان از مسابقات ورزشی
-عوامل موثر در جذب تماشاگران و بازدید کنندگان مسابقات ورزشی
-اهمیت گردشگری ورزشی
-اهمیت بازاریابی برای گردشگری ورزشی
-انواع گردشگری ورزشی
……
-پژوهش های انجام شده در زمینه موضوع
…….
-فرآیند بازاریابی
– متغیرهای پژوهش
– مدل مفهومی پژوهش
…….
-پیشنهادات پژوهش (ادامه)
-چالش های توریسم ورزشی ایران
– فرصت های توسعه توریسم ورزشی ایران
-رویکردمدیریتِ مطلوبِ عملیاتی و استراتژیکِ توریسم ورزشی
– پیشنهاد ها و راهبردها در راستای موفقیت گردشگری ورزشی-ادامه
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 