پاورپوینت کامل توسعه راهبردهای بازاریابی در شرکت پاناسونیک ۹۵ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل توسعه راهبردهای بازاریابی در شرکت پاناسونیک ۹۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل توسعه راهبردهای بازاریابی در شرکت پاناسونیک ۹۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل توسعه راهبردهای بازاریابی در شرکت پاناسونیک ۹۵ اسلاید در PowerPoint :

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

– تاریخچه شرکت پاناسونیک

– تاریخ ساله پاناسونیک

– تاریخچه مدیریت شرکت پاناسونیک

– تاریخچه‌ی تأسیس

– هدف ماتسوشیتا از تأسیس شرکت

– تاریخچه محصولات شرکت

– رونداستخدام درپاناسونیک

– گسترش فعالیت

– اولین برندماتسوشیتا

– روش مدیریتی و ارتباطی کونوسوکه

– یکی از پرفروش‌ترین محصولات ماتسوشیتو

– ورود به صنایع جدید

– تحقیقات درپاناسونیک

……..

– مدیریت شرکت درجنگ جهانی

– بازنگری وچشم انداز بازارهای بزرگ جهانی

– تحقیق وتوسعه ماتسوشیتا

– نوآوری درتبلیغات محصولات پاناسونیک

– بازارهای بین‌المللی

– تنوع محصولات پاناسونیک

-بازارهای مدرن الکترونیکی

– همکاری‌های بین‌المللی پاناسونیک

….

– همکاری‌های بزرگ پاناسونیک

– پاناسونیک وچالش بزرگ کاربران المپوس

– همکاری پاناسونیک و آمازون کنترل صوتی آفلاین را به خودروها می‌آورد

– توافق تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری‌ خودروی الکتریکی

– توسعه کسب وکار پاناسونیک با تویوتا

…….

– ورود جدی پاناسونیک به بازار

– استراتژی های جدید پاناسونیک در بازار خاورمیانه

– مقاله بازاریابی تجزیه و تحلیل شرکت پاناسونیک

– پاناسونیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان

– هدفگذاری پاناسونیک هند

– سهم بازارپاناسونیک هند

– پاناسونیک نگران محیط زیست

– مسئولیت اجتماعی شرکت پاناسونیک

– پاناسونیک درصد سهم بازار در بخش تلویزیون را هدف قرار داده است

– فروش درکانال های آفلاین و آنلاین

– تجزیه وتحلیل سوات درپاناسونیک

……..

– فناوری نوآورانه برای حمایت از رشد سریع تجارت

– موقعیت قوی در بازارهای در حال رشد آسیا

– تمرکز قوی بر تحقیق و توسعه

– تمرکز بر تنوع مسئولیت اجتماعی و منابع انسانی

– مسائل مدیریتی که به سازماندهی مجدد و تغییر ساختار نیاز دارند

– رشد کند در مقایسه با رقبا

– تکنیک های بازاریابی تهاجمی رقبا

……..

– تغییر آمار جمعیتی مصرف کننده

– تغییر سبک زندگی

– بازارهای آسیا

…..

– نوسانات در فضای اقتصادی

….

– نقاط قوت پاناسونیک – عوامل استراتژیک داخلی

– سطح بالایی از رضایت مشتری

– سابقه موفقیت آمیز در ادغام شرکتهای ممتاز از طریق ادغام

– ضعف پاناسونیک – عوامل استراتژیک داخلی

– شکاف درمحدوده محصولات فروخته شده

– موفقیت محدود در خارج از تجارت اصلی

– فرصت های پاناسونیک – عوامل استراتژیک خارجی

– تهدیدهای پاناسونیک – عوامل استراتژیک خارجی

– محدودیت های تجزیه و تحلیل سوات برای پاناسونیک

– تجزیه و تحلیل سوات وزنی پاناسونیک

– آنچه پاناسونیک در چین آموخته است

– اتفاقی که برای پاناسونیک درچین افتاد

– دواستراتژی که پاناسونیک درچین یادگرفت

– محلی سازی عمیق درپاناسونیک

– عبور از دریای چین شرقی

– چین قطب تولید جهانی پاناسونیک

– مرکز تحقیقات شیوه زندگی

– چالش جدی محصولات پاناسونیک درچین

– سازماندهی مجدد درپاناسونیک

– یادگیری درباره سبک های زندگی

– به دنبال استعدادهای محلی

– بازدیدکارمندان پاناسونیک از خانه های مردم

– درک عمیق از نیازها و ترجیحات بازار چین

….

– اقدامات برای تقویت اعتماد مصرف کننده

– رشد خود مختاری محلی مدیران فروشگاه ها درچین

– یک شرکت تغییر یافته

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.