فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب ۹۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب ۹۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فایل ورد کامل تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد ۱۰۵ صفحه در word
فهرست مطالب
بخش اول مبانی نظری    
معرفی بازاریابی    
تعریف بازاریابی    
تاریخچه بازاریابی    
انواع بازاریابی    
مزایای بازاریابی    
مفهوم تبلیغات    
تاریخچه تبلیغات    
تاریخچه تبلیغات در ایران    
تعاریف تبلیغات    
اصول تبلیغات    
طبقه بندی تبلیغات    
طبقه بندی بر مبنای بازار هدف     
طبقه بندی بر مبنای منطقه جغرافیایی     
طبقه بندی بر مبنای رسانه     
طبقه بندی بر مبنای عملکرد     
تبلیغات بازرگانی    
وابستگی هیجانی و برنامه ریزی رفتاری    
نظریه اسنادی    
نظریه انگیز پیشرفت    
نظریه کنترل ارزش هیجان‌های پیشرفت    
انواع هیجان ها    
تبلیغات و ارتباط آن با مشتریان    
شدت تبلیغات و سودآوری    
شدت تبلیغات و میزان فروش    
رفتار مصرف کننده    
دیدگاههای رفتار مصرف کننده    
مدل تصمیم گیری مصرف کننده    
رفتار خرید    
ارزیابی  رفتار مصرف کننده پس از خرید    
تاریخچه پیدایش و گسترش بیمه    
جایگاه صنعت بیمه بعد از انقلاب اسلامی ایران    
تصویب قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری وآشنایی با نهاد نظارت بر بیمه در ایران        
ارکان بیمه مرکزی ایران    
بخش دوم پیشینه پژوهشهای انجام شده    
مطالعات داخلی    
مطالعات خارجی    
جمع بندی        
جمع بندی پیشینه تجربی و نظری تحقیق    
جمع بندی پیشینه نظری تحقیق    

 

 

پایان گرفتن جنگ سرد در دهه ۱۹۹۰ به آزاد شدن منابع و فزونی گرفتن نیاز به محصولات سرمایه‌ای برای ایجاد زیر ساخت های مناسب اقتصادی انجامید. در این دوران اروپای غربی به ایجاد بازاری مشترک با ۳۲۴ میلیون مصرف کننده روی آورد و اروپای شرقی به صورت بازاری آماده برای محصولات غربی درآمد. از سوی دیگر بدهی های خارجی ، اقتصاد بسیاری از کشور ها را فلج کرد.

 

 

 

اینگونه کشورها، به رغم نیازمندی های فراوان، با مشکل نبود قدرت خرید روبرو بودند. از این رو کشور های پیشرفته برای کسب بازار در اروپا ، آمریکا و خاور دور ، با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دگرگونی سبب شد که شرکت ها رقیبان خود و تحولات بازار را در گستره جهانی جدی بگیرند ، هزینه ها را کنترل کنند و به تحولات تکنولوژیک ، نوع مواد مصرفی ، ابزار های مورد استفاده و روش های مدیریت توجه بیشتری نشان دهند.

 

 

در این زمان ، استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت. بررسی ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت ها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشات گرفته است. این شرکت ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می گرفتند و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته ، به فروش می پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتری ترجیح می دادند.

 

 

 

اما موفقیت‌های چشمگیر شرکت های تری ام و مک دونالدز در آغاز دهه ۱۹۸۰ که از توجه دقیق آنها به نیاز مشتریان ، بازار و انگیزه کارکنان در راستای افزودن بر کیفیت محصولاتشان سرچشمه می گرفت ، سبب شد تا تدوین استراتژی کارای بازاریابی در اولویت قرار گیرد. بازاریابی با زندگی روزگرد انسان در ارتباط است . ما با نیازهای بی شماری در زندگی روبه رو هستیم و این نیاز‌ها ما را به تلاش و تکاپو وادار می کنند و بازاریابی سعی دارد با کمترین تلاش این نیازها را برطرف سازد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.