پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint :

پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint

کلیدواژه: ارتباطات، پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint، آموزه‌های دینی، دانش ارتباطات.

پرسش: معیارها و روش‌های پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint از دیدگاه اسلام چیست؟ آیا الزامی به پیروی از روش‌های سنتی می‌باشد؟

پاسخ: در نگاه دینی، پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint و ارتباطات باید با اهدافی اخلاق محور دنبال شود و توصیه‌های فراوانی در آموزه‌های اسلامی وجود دارد که راه‌های رسیدن به این اهداف را در اختیار ما قرار می‌دهد. توجه به این نکته نیز ضروری است که پیامبران و اولیای الاهی، گرچه در پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint از روش‌های معمول در زمان خویش یا همان روش سنتی استفاده می‌کردند، اما نمی‌توان روش‌های دیگر که در طول زمان و با پیشرفت دانش بشری به وجود آمده را در تقابل با رفتار پیامبران دانست؛ زیرا تعالیم دینی مرتبط با پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint، بیش از آنکه به ابزار ارتباطی بپردازد، به انگیزه‌های ایجاد ارتباط پرداخته و می‌دانیم که نوع انگیزه و هدف را نمی‌توان عنصری وابسته به زمان یا وابسته به ابزار دانست. در پاسخ تفصیلی بیشتر به این نکته خواهیم پرداخت.

فهرست مندرجات

۱ – پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint
۲ – پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint و دانش ارتباطات
۳ – طرح یک پرسش
۴ – پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint سنتی و پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint اسلامی
۵ – ابزارهای ارتباطی پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPointی
۶ – آموزه‌های دینی در پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint
۶.۱ – خودسازی
۶.۲ – زیباترین شیوه در گفت‌و‌گو
۶.۳ – دل‌سوزی و آینده‌نگری
۶.۴ – اهمیت اصل وجود ارتباط
۶.۵ – خودداری از اطلاع‌رسانی
۶.۶ – امنیت کاربران
۶.۷ – اهداف میان‌مدت و بلند‌مدت
۶.۸ – خارج شدن ارتباطات از حالت دستوری
۶.۹ – اهمیت وجود کارشناس مذهبی
۶.۱۰ – آگاه کردن افراد
۶.۱۱ – ارزیابی هدف‌ها
۶.۱۲ – توجه به اسوه‌های انسانی
۶.۱۲.۱ – دیدگاه قرآن کریم
۶.۱۲.۲ – دیدگاه امام صادق
۶.۱۳ – جلوگیری از ترویج بدگمانی در جامعه
۶.۱۴ – انتقال اطلاعات
۶.۱۵ – اطلاع‌رسانی
۶.۱۶ – نگرفتن دستمزد در پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint
۷ – نکته پایانی
۸ – پانویس
۹ – منبع

پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint

هنگامی‌که خبر یا پیامی انتقال یابد، دانسته‌ها و تجربیات شخصی و گروهی به دیگران آموزش داده شود و … فرایندی به نام پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint شکل خواهد گرفت.

پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint و دانش ارتباطات

در زمان حاضر که ابزار سخت‌افزاری و نیز روش‌های نرم‌افزاری، مجموعه به هم وابسته‌ای را ایجاد کرده‌اند، آگاهی از “دانش ارتباطات” در تأثیرگذاری هر چه بیشتر پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint، نقش بسزایی خواهد داشت و در واقع، پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint را دیگر نمی‌توان تنها یک هنر شخصی پنداشت؛ بلکه این هنر شخصی به دانشی مدون تبدیل شده است.

طرح یک پرسش

گروهی این پرسش را مطرح می‌کنند که پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint و ارتباطات دینی در دنیای امروز که به حق وابسته به دانش و فناوری‌های نوین است، چگونه باید باشد؟ آیا می‌توان پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint اسلامی را با مدل ارتباطاتی که امروزه خواسته و یا ناخواسته بر تمام زندگی ما سایه گسترانده است، همخوان نمود؟

پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint سنتی و پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint اسلامی

در پاسخ به این پرسش، ابتدا باید ارتباط میان پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint سنتی و پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint اسلامی مشخص شود. شاید گمان شود هر روش و ابزاری که در صدر اسلام مورد عمل قرار گرفته را می‌توان سنتی اسلامی در نظر گرفت. به عبارت دیگر، اگر پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint در آن زمان با استفاده از خطیبان سخندان انجام می‌شد ـ لزوماً منبر و سخنرانی ـ از معدود روش‌های ارتباطی است که می‌توان آن را با برچسب دینی از دیگر روش‌ها ممتاز نمود و تا زمانی که دین برقرار است، نباید از این روش روی برگرداند!
شاید چنین برداشتی برخی را واداشته تا نوعی آشتی بین آنچه آن را روش اسلامی می‌خوانند و بین روش مدرن به وجود آورند. اما واقعیت چیست؟

ابزارهای ارتباطی پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPointی

آنچه از منابع اسلامی می‌توان استنباط کرد، آن است که ابزارهای ارتباطی پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPointی، تنها تابعی از زمان بوده و هیچ قداست و انحصاری در آن مشاهده نمی‌شود. مهم آن است که ارتباط و پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint با چه هدف و انگیزه‌ای انجام پذیرد.
بدیهی است که آورندگان دین، بدون ارتباط با جامعه، امکان نشر آن را نداشتند و طبیعی بود که از تمام امکانات ارتباطی موجود در زمانشان بهره گیرند؛ اما نباید روش‌های ارتباطی وابسته به زمان را سنتی دینی پنداشت که سرپیچی از آن نیاز به مجوزهای جدیدی دارد. پرواضح است که تغییر ابزارهای ارتباطی نمی‌تواند انگیزه‌هایی که برای اطلاع‌رسانی در طول تاریخ به‌صورت ثابت وجود داشته را تغییر دهد. اطلاع‌رسانی می‌تواند با هدف پیشرفت معنوی و مادی انسان‌ها باشد و نیز می‌تواند برای تخریب شخصیت، ایجاد اختلافات قومی و… به کار گرفته شود و نوع ابزار ارتباطی در ارزش‌گذاری این اهداف مثبت و منفی تأثیر چندانی نخواهد داشت؛ به همین دلیل، در قرآن کریم و دیگر منابع اسلامی کمتر به ابزار پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPointی پرداخته شده و همواره راهکارهایی برای سنگین کردن وزنه ارتباطات و پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint به نفع اهداف والای اخلاقی ارائه شده است.

آموزه‌های دینی در پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint

در ذیل به برخی از این آموزه‌های دینی که وابسته به هیچ ابزاری نیستند، می‌پردازیم:

خودسازی

ابتدا باید به خودسازی پرداخته و آنچه خود را بدان پایبند نکردیم، از دیگران نخواهیم! در این زمینه، قرآن ما را مخاطب قرار داده و چنین می‌گوید:
أ. ای آنان که ایمان آوردید، چرا آنچه خود انجام نمی‌دهید را بر زبان می‌آورید؟! چنین رفتاری به شدت از سوی پروردگارتان نکوهش شده است.
ب. آیا مردم را به نیکی دعوت کرده و خویشتن را به فراموشی می‌سپارید؟!

زیباترین شیوه در گفت‌و‌گو

در گفت‌و‌گو با مخاطبان باید زیباترین شیوه را پیش رو بگیریم؛ چون این دستور پروردگار است که “با مردم به نیکی سخن گویید”.

دل‌سوزی و آینده‌نگری

پاورپوینت کامل تبلیغ ۳۹ اسلاید در PowerPoint همواره باید با دل‌سوزی و آینده‌نگری برای مخاطبان همراه شود، وگرنه از تأثیر لازم برخوردار نخواهد بود. سخن پیامبران همواره این بوده که ما پیام پروردگار را به شما رسانده و دلسوز شما هستیم.

اهمیت اصل وجود ارتباط

آنچه مهم است اصل وجود ارتباط است و نه ابزار ارتباطی. امام صادق (علیه‌السلام) در این زمینه می‌فرمایند: دوستان زمانی که در یک منطقه زندگی می‌کنند، باید به دیدار هم روند و زمانی که از هم دور شدند، باید با نامه‌نگاری ارتباط خود را ادامه دهند.

خودداری از اطلاع‌رسانی

اطلاع‌رسانی یک اصل تخلف‌ناپذیر نیست؛ بلکه گاه مصلحتی مهم‌تر اقتضا می‌کند که از انتشار برخی از آنچ

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.