فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word :
دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت docx در قالب ۲۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
توضیحات کامل :
هدف از این تحقیق بررسی مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت docx در قالب ۲۶ صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فایل ورد کامل تحقیق مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد با فرمت ورد ۲۹ صفحه در word
فهرست مطالب
۲-۳- مفهوم شناسی نظری نگرشهای ناکارآمد
۲-۳-۱- تعریف نگرش
۲-۳-۲- عناصر نگرش
۲-۳-۳- اهمیت شناخت نگرش
۲-۳-۵- مفهوم نگرشهای ناکارآمد
۲-۳-۶- الگوهای شناختی و نظریات نگرشهای ناکارآمد
۲-۳-۷- نقش افکار و باورها در مصرف مواد بر مبنای دیدگاههای شناختی
۲-۳-۸- ارتباط نگرش و باور با مصرف مواد بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۳-۹- اهمیت و تأثیر نگرش مثبت به مصرف مواد
منابع
معادل واژه Attitude در فارسی، نگرش، ایستار، طرز رفتار، طرز تلقّى، پنداشت، طرز تفکر بر اساس مفروضات پیشین و مانند آنها ترجمه شده است. (آذربایجانی ۱۳۸۲، ۱۳۶)، در اصطلاح، تعاریف بسیاری در مدیریت و روانشناسی از نگرش شده است که در ذیل به برخی از آنها اشاره میشود: نگرش یا طرز تلقی عبارت از آمادگی برای واکنش ویژه نسبت به یک فرد، شیء، فکر یا وضعیت است. (رضاییان ۱۳۸۹، ۲۰۲)، نگرش مجموعهای از اعتقادات، عواطف و نیات رفتاری نسبت به یک شیء، شخص یا واقعه است. به عبارتی تمایل نسبتاً پایدار به شخصی، چیزی یا رویدادی است که در احساس و رفتار نمایان میشود (قلیپور ۱۳۸۶، ۱۰۸).
نگرش ارزیابی یا برآوردی است که به صورت مطلوب یا نامطلوب درباره شی یا فرد یا رویدادی صورت میگیرد. نگرش بازتابی از شیوه احساس فرد نسبت به یک چیز یا یک فرد است. مثلا هنگامی که میگوییم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را درباره کار ابراز مینماییم .
به حالتى ذهنى یا عصبى حاکى از تمایل، که از طریق تجربه سازمانیافته و بر پاسخهاى فرد به تمامى موضوعات و موقعیتهایى که با آن در ارتباط است، تأثیرى جهتدار یا پویا دارد، نگرش گفته میشود. (برگ ۱۳۷۸، ۵۳۸)، نگرش نشاندهندهی اثر شناختی و عاطفی به جای تجربهی شخصی از شیء یا موضوع اجتماعی مورد نگرش و یک تمایل به پاسخ در برابر آن شیء است. نگرش در این معنی یک «مکانیسم پنهانی» است که رفتار را هدایت میکند (کریمی ۱۳۸۷، ۱۶۲). نگرش، نظری است که درباره افراد، چیزها یا رویدادها ابراز میگردد. و منعکسکننده نوع احساس فرد درباره آن است (رابینز ۱۳۸۷، ۲۸۰).
نگرشها، با توجه به تعاریف مزبور، در زمینهسازى و شکلدهى به رفتارها، ایجاد انگیزشها، ارضاى نیازها و جهتدهى به گرایشها تأثیرى جدّى دارند. به همین دلیل، مطالعه آنها بخش عمدهاى از روانشناسى اجتماعى را به خود اختصاص داده است (آذربایجانی ۱۳۸۲، ۱۳۷)، هیچ مفهوم مجرّدى نتوانسته است همچون مفهوم «نگرش»، موقعیت عمدهاى در روان شناسى اجتماعى کسب کند. (روش بلاو و نیون ۱۳۹۰، ۱۱۹).
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 