پاورپوینت کامل بازاریابی مد ۵۸ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بازاریابی مد ۵۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازاریابی مد ۵۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل بازاریابی مد ۵۸ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳: مد و فشن به چه معناست؟ فشن یعنی:مفهوم کلمه فشن در لغتنامه دهخدا چنین بیان شده : فشن سبک طرز مد نوع و شیوه پوشیدن مد یعنی:مد که معادل فرانسوی فشن است از لحاظ لغوی در فرهنگ معین این چنین آمده : روش و طریقه موقت که طبق ذوق و سلیقه اهل زمان طرز زندگی و لباس پوشیدن و غیره را تنظیم میکند.باب متداول معمول رایج شیوه متداول و باب زمان در جنبه های زندگی اجتماعی

اسلاید ۴: فشن چیست ؟ فشن یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل بر روی عموم مردم در اجتماع است.این مفهوم ممکنست بر روی تمامی جهات زندگی در یک جامعه تاثیر بگذارد از رژیم غذایی گرفته تا پوشش و طرزفکر و تمرینات ورزشی و.. وهر گونه پوشش یا رفتار که در یک بازه زمانی و یا مکانی متداول گردد را فشن مینامیمWhat IsFashion

اسلاید ۵: تاریخچه مد در ایرانایرانیان همواره در گذر تاریخ از سبک پوشش خاصی برخوردار بودند که در سنت های تمدنی آنها ریشه دارد. تمدنی که با ورود اسلام غنای بیشتری یافت و در طی قرنها بازتابی از هویت فرهنگی ایرانیان مسلمان بوده است در روند تدریجی گسترش فرهنگ غرب و همچنین گسترش روند جهانی شدن، پوشش که از مهمترین مولفه های هویتی و فرهنگی خاص هر قوم و ملت میباشد در ایران با روبه رو شدن با پوشش غربی، به نحو آشکاری به پوشش رایج در غرب متمایل شد و مد به عنوان یک پدیده نوظهور به فرهنگ ایرانیان قدم گذاشت.مد که به شیوه یا سبک خاصی از سلوک و رفتار، زندگی و انجام کاری تعریف شده است، هم می تواند به جریانی بالنده تبدیل شود و هم این توانایی را دارد که به یک جامعه و فرهنگ حاکم بر آن بدل شود و به پایه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن زیان های جدی برساند.در تاریخ اولین نشانه های ورود مد در ایران به دوره قاجار برمیگردد.

اسلاید ۶: تغییر و تحولات دوران قاجار مسافرت های ناصرالدین شاه قاجار و برخی درباریان به اروپا، فرستادن دانشجو و سفیر به آنجا ، تاسیس مدارس دارالفنون و درپی آن ورود معلمین اروپایی به ایران، سکونت گروههای سیاسی، نظامی و تجاری غربی همراه با خانواده هایشان در تهران و سایر شهر های بزرگ و ارتباط داشتن بعضی از درباریان و اعیان و اشراف ایرانی با این افراد و. . . همه ی اینها باعث به وجود آمدن زمینه ای مناسب برای ارتباطات اجتماعی-فرهنگی میان ایرانیان و اروپائیان شد. و حاصل این گونه تعاملات تاثیری بود که فرهنگ غربی بر شیوه زندگی، آداب و رفتار و اندیشه های ایرانیان گذاشت و به دنبال آن تغییراتی که در شیوه پوشش مردم به وجود آمد.تا قبل از آن مردم از هر گروه و طبقه ای که بودند لباسهایشان را از پارچه های تولید داخل تهیه می کردند، اما به تدریج گرایش به استفاده از پارچه های اروپایی به شدت افزایش پیدا کرد و این روند به الطبع باعث ضعیف شدن صنعت پارچه بافی در کشور شد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.