پاورپوینت کامل مدیریت فرایندهای سازمانی ۲۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت فرایندهای سازمانی ۲۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت فرایندهای سازمانی ۲۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت فرایندهای سازمانی ۲۶ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۳: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۳
اسلاید ۴: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۴
اسلاید ۵: ۵لایه دانشها، مهارتها، سیستمها و ابزارهالایه ارزشهاماموریت/چشماندازلایه ماموریتلایه فرآیندهارابطه طبیعی علت و معلولی در لایههای نقشه راه تعالی
اسلاید ۶: ۱۶فرآ یندمجموعه ای از فعالیت های منظم ,متوالی ومتعامل است که با بکارگیری منابع ورودیها را به خروجی های مورد نظر (مطلوب مشتری )تبدیل می نماید.
اسلاید ۷: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۷
اسلاید ۸: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۸
اسلاید ۹: ۱۹فرآیندProcess 1Process 2Input 1Output 1Input 2Output 2
اسلاید ۱۰: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۱۰
اسلاید ۱۱: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۱۱
اسلاید ۱۲: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۱۲
اسلاید ۱۳: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۱۳
اسلاید ۱۴: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۱۴
اسلاید ۱۵: شعار استاندارد ISO 9001:2008آنچه را که میگوئید، مکتوب نمائید و آن چیزی را که مکتـوب کردهاید انجام دهید و به طور مـداوم بهبـود دهیــد.۱۵
اسلاید ۱۶: ۱۶اهم دیدگاهها در استاندارد ISO 9001امکان بهبود مداوم اثربخشی در فرایندهای سازمان لزوم مشتری محوری بیشتر و لزوم قرار گرفتن مشتری در کانون تصمیمگیری سازمان. تغییر نگرش از تکهتکه دیدن سازمان به فرایند نگری در سازمان لزوم پرداختن به منافع طرفهای ذینفع (نگرش Win-Win) لزوم سازگاری با دیگر استانداردهای سیستمهای مدیریتی لزوم حذف الزامات غیر ضروری (نسبت به ویرایشهای قبل) ضرورت اندازهگیری فرآیندها بمنظور تعیین میزان اثربخش بودن آنها
اسلاید ۱۷: ۱- سازمان مشتری گرا ۲- رهبری ۳-مشارکت کارکنان ۴- نگرش فرآیندی ۵- نگرش سیستمی در مدیریت ۶- بهبود مستمر ۷- نگرش واقع گرایانه در تصمیم گیری ۸- ارتباط سودمند متقابل با تأمین کننده۸ اصل سیستم مدیریت کیفیت ۱۷
اسلاید ۱۸: ۱۱۸نگرش فرآیندیبرای دستیابی مؤثرتر به نتایج مطلوب باید سازمان ها بیاموزند به جای مدیریت فعالیتهای مجزا و بخشی شده، فعالیتها و منابع سازمان را در قالب فرآیندهای مرتبط به هم مدیریت کنند. اینکار مستلزم دستیابی به یک نگرش فرآیندی است.به عمل شناسایی و مدیریت نظام مند فرآیندهای موجود در یک سازمان و به ویژه تعاملات میان چنین فرآیندهایی {نگرش فرآیندی} می گویند.
اسلاید ۱۹: برون سپاری فرآیندها*حصول اطمینان ازاعمال کنترل سازمان*تعریف نوع وگستره کنترل این فرایندها با تاثیر پذیری از عوامل الف:تاثیر بالقوه فرآیند بر توانایی سازمان در ارائه محصول/خدمتی که با الزامات تطابق داردب:میزان مشارکت در کنترل فرایند ج:توانایی دستیابی به کنترل لازم از طریق اعمال بند ۷-۴استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ۱۹
اسلاید ۲۰: گستره مستندسازی میتواند به دلایل زیر متفاوت باشد:اندازه و نوع سازمانپیچیدگی فرآیندها و تأثیرات متقابل آنهاصلاحیت نیروی انسانی۲۰
اسلاید ۲۱: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۲۱
اسلاید ۲۲: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۲۲
اسلاید ۲۳: ۲۰/۰۱/۱۴۴۳۱۲۳
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 