پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint :

پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : ۴۰ اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

کیفیت

ابعاد کیفیت سروکوال(۱۹۸۵)

قابلیت اطمینان (Reliability )
– پاسخ گویی (Responsivness )

– صلاحیت (Competence )
– دسترسی ( Access )
– ادب و نزاکت (Courtesy )
– ارتباطات (Communications )
– اعتبار (Credibilility )
– امنیت ( Security )
– درک و شناخت مشتری (Knowing the customer )
– ظاهر فیزیکی (Tangible

۵ بعد اصلاح شده سروکوال(۱۹۸۸)

ظاهر فیزیکی (Tangible ) : همه آنچه که ابعاد تصویری را فراهم میکند .
ظاهر کارکنان , ساختمان اداره , تجهیزات و لوازم کار

قابلیت اطمینان (Reliability ): توانائی اجرای خدمات وعده داده شده . کامل و قابل اعتماد , وفای به عهد و سرعت در عملیات

پاسخگویی (Responsivness ): تمایل به در خدمت مشتری بودن , خدمات سریع و مطمئن و سرعت پاسخگویی

تضمین (Assurance ): پاسخگویی مشفقانه به مشتریان , شایستگی و توانائی کارکنان برای ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان

همدلی (Empathy): احترام به شخصیت مشتریان , درک مشتریان و انتظارات ایشان.

کیفیت چیست ؟

ویژگیهایی که رافع نیازها باشد( QS-9000)

همخوانی با مشخصات ( کرازبی – 1980s)

مناسب برای استفاده و کاربرد( جوران – 1988)

مطابقت با مشخصات با حداقل هزینه ( فیگنبام-۱۹۹۱)

کیفیت الزامی, کیفیت دارای جذابیت ( کانو – 1984)

درجه عالی ( Degree of Excellence)(گاروین-۱۹۸۴)

– میزان درجه تطبیق با استاندارد ( کلاسیکها )

بطور کلی

– میزان تطبیق با نیاز مشتری ( مدرن )

پاورپوینت کامل کیفیت ۴۰ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب و اسلایدها

ابعاد کیفیت سروکوال(۱۹۸۵)

۵ بعد اصلاح شده سروکوال(۱۹۸۸)

کیفیت چیست ؟

درجه عالی ( Degree of Excellence)(گاروین-۱۹۸۴)

نمودار چرخه دمنیگ

تاریخچه کیفیت

خدمات

تفاوت کیفیت خدمات و کیفیت کالا

ابعاد مشترک

الگوهای تعالی سازمانی

الگوی امریکائی مالکوم بالدریج ( ۱۹۸۷)

الگوی اروپائی EFQM(1991)

(European Foundation for Quality Management)

الگوی EFQM

انتظارات مشتریان

دامنه قابل پذیرش انتظارات مشتری

عوامل موثر بر انتظارات مشتری

رضایت مشتری – مدل کانو

رضایت مشتری و پیامدهای آن

رابطه رضایت و رفتار مشتری

الگوی کیفیت خدمات

الگوی کیفیت تحویلی / ادراکی

کیفیت خدمات تحویلی و درک شده

الگوی مدیریت انتظار

چگونه می توان بر انتظارات مشتریان تاثیر گذاشت ؟

بطور خلاصه مدیر شرکت باید:

نقد و حمایت از نظریه سروکوال

ماموریت

) ماموریت (۲)MISSION

سیاستها

اهداف خرد TARGETS

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.