فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word دارای ۲۹۵۱۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word :
پایان نامه فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word
تعداد صفحات : ۱۲۷ با فرمت ورد و قابل ویرایش
پایان نامه فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word. مناسب برای استفاده دانشجویان در مقطع لیسانس می باشد. تمامی فصول طبق چارچوب پایان نامه تنظیم و نگارش شده است. منابع در متن و در انتهای پایان نامه موجود می باشد. پرسشنامه در داخل فایل موجود می باشد. دارای فایل ورد کامل بررسی رابطه بین جهت گیری هدف و خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی ۲۹۵۱۹ صفحه در word
فهرست مطالب می باشد. کاملا بدون نقص آماده ی تحویل می باشد.
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه
۲-۱-بیان مساله
۳-۱-اهداف تحقیق
۴-۱-فرضیه های تحقیق
۱-۵-تعاریف واژه ها، مفاهیم و متغیرها
۱-۵-۱- خودتنظیمی یادگیری
۱-۵-۲ – جهت گیری هدف
۱-۵-۳ – پیشرفت تحصیلی
۱-۶- روش شناسی تحقیق
۱-۶-۱نوع و روش تحقیق
۱-۶-۲ ابزار گردآوری داده ها
۱-۶-۳-جامعه آماری
۱-۶-۴-روش تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۷- قلمرو تحقیق
۱-۸- خلاصه و جمع بندی
فصل دوم: مبانی پژوهشی
بخش اول تحقیق: مبانی نظری
جهت گیری هدف
مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف
مدل نیکولز(۱۹۸۴)
مدل میس و همکاران (۱۹۸۸)
مدل دوک (۱۹۹۹)
مدل اسکالویک (۱۹۹۷)
مدل الیوت و همکاران (الیوت و چرچ،۱۹۹۷، الیوت و مک گریگور،۲۰۰۱)
مدل مارش و همکاران (۲۰۰۰)
روند تحول مدل های جهت گیری هدف
جهت گیری یادگیری
جهت گیری عملکردی
جهت گیری عملکرد گرایشی
خودتنظیمی یادگیری
مفهوم یادگیری خود تنظیمی
خصوصیات و ویژگیهای یادگیرندگان خود تنظیم
پیشرفت تحصیلی
معیارهای پیشرفت تحصیلی
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی
افت تحصیلی چیست و عوامل موثر بر آن کدام است؟
فاکتورهای موفقیت و یا عدم موفقیت دانش آموزان در مدرسه
اثرات پیشرفت تحصیلی
علل ترک تحصیل
اضطراب امتحان چیست؟
راههای کاهش شکست در تحصیل
اصول حاکم برارزشیابی پیشرفت تحصیلی
خانواده و پیشرفت تحصیلی
بخش دوم: پیشینه تحقیق
بخش سوم: ارائه ی مدل مفهومی تحقیق
جمع بندی
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۳- فرآیند پژوهش
۴-۳- جامعه آماری
۵-۳-حجم نمونه و اندازهگیری
۶-۳-روش و ابزار گردآوری دادهها
۷-۳- روایی و پایایی
۱-۷-۳- روایی پرسشنامه
۱-۱-۷-۳- روایی محتوا
۲-۱-۷-۳- روایی سازه
۲-۷-۳- پایایی پرسشنامه
۸-۳- روش تجزیهوتحلیل دادهها
۹-۳- نرمافزارتجزیهوتحلیل دادهها
۱۰-۳- خلاصه و جمعبندی
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها
۱-۴ مقدمه
۲-۴ آمار توصیفی
وضعیت پاسخ دهندگان از نظر جنسیت
وضعیت پاسخ دهندگان از نظر سن
وضعیت پاسخ دهندگان از نظر رشته تحصیلی
وضعیت پاسخ دهندگان از نظر مدرسه محل تحصیل
۳-۴ آمار استنباطی
تعیین نرمال و غیر نرمال بودن دادهها
بررسی برازش مدل پژوهش
ارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی)
ضریب آلفای کرونباخ
پایایی ترکیبی (CR)
روایی مدل بیرونی
روایی همگرا
روایی واگرا
روش فورنل و لاکر
ارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی)
اندازه و معناداری ضرایب مسیر
ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)
ضریب رگرسیونی مسیرها
نتایج حاصل از آزمون فرضیهها
۴-۴ خلاصه و جمعبندی
فصل پنجم: نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ خلاصه پژوهش
۵-۳ نتایج مبتنی بر فرضیات پژوهش
۴-۵ پیشنهادهایی برای پژوهشهای آینده
۵-۵ تنگناهای اجرایی پژوهش
۵-۶ خلاصه و جمعبندی فصل
منابع
پیوست
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 