فایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word دارای ۱۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word :

پایان نامهفایل ورد کامل شناسائی انتظارات مشتریان به منظورارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی ۱۲۰ صفحه در word

دسته بندی : مدیریت / حسابداری / اقتصاد

تعداد صفحات : ۱۱۰

فرمت فایل : Docx قابل ویرایش با نرم افزار ورد

چکیده :

این تحقیق با هدف شناسائی انتظارات مشتریان به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در بانکداری اختصاصی انجام گرفته است. ویژگی متمایز بانکداری اختصاصی تمایز خدمات ، نوآوری در ارائه خدمات ، انعطاف پذیری بر اساس انتظارات مشتریان و… است. مفهوم بانکداری اختصاصی با هدف گذاری مشتریان خاص و ثروتمند که نیازمند خدمات منحصربه فرد در زمینه های گوناگون مالی ، بانکی و سرمایه گذاری اند از تمامی ظرفیتها ، تخصص ها و منابع برای پاسخ گویی به نیازهای مشتریان خود بهره می برد. این تحقیق از نوع کاربردی و میدانی بوده، جامعه آماری مشتریان ویژه بانکهای تات ، ملت، ملی، پارسیان واقتصاد نوین می باشند. حجم نمونه برابر با ۱۹۳ نفر محاسبه شد که برای افزایش دقت مطالعه، تعداد۲۰۰ پرسشنامه توزیع و تکمیل گردید. در بخش تحلیل، ابتدا آمار توصیفی بانکهای مورد مطالعه بررسی، سپس نرمالیتی داده ها با استفاده از آزمون اسمیرنف تائید گردید سپس روایی پرسش نامه با اخذ و اعمال نظر خبرگان بانکی و دانشگاهی تامین و با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ (معادل ۹۱/۰) پایایی ابزار تحقیق نیز تائید شد. در ادامه با استفاده از آزمون کروسکال والیس، بانکهای نمونه در ارائه خدمات مطلوبتر بانکداری اختصاصی اولویت بندی گردیدند که نتایج حاکی است میانگین رتبه ای بانکداری اختصاصی بانک ملت برابر با ۶۰/۱۱۰ ، بانک پارسیان برابر با ۷۶/۱۰۰ ، بانک اقتصادنوین برابر با ۹۷/۹۸ ، بانک تات برابر با ۹۱/۹۸ و بانک ملی برابر با ۶۷/۹۲ می باشد.

۱ فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مساله

۱.۳ فرضیه های پژوهش

۱.۴ سوالات پژوهش

۱.۵ اهداف پژوهش

۱.۶ ضرورت پژوهش

۱.۷ تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح

۲ فصل دوم

ادبیات پژوهش

۱.۸ مقدمه

۱.۹ مبانی نظری

۱.۹.۱ لزوم نوین سازی خدمات بانکی

۱.۹.۲ بانکداری اختصاصی

۱.۹.۳ پیشینه بانکداری اختصاصی

۱.۹.۴ مزایای بانکداری اختصاصی برای مشتریان

۱.۹.۵ بانکداری اختصاصی در دیگر کشورها

۱.۹.۶ مشتریان بانکداری اختصاصی

۱.۹.۷ انتظارات مشتریان از بانکداری اختصاصی

۱.۹.۸ متخصصان بانکداری اختصاصی

۱.۹.۹ کارکنان بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۰ ویژگی های بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۱ خدمات بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۲ بازاریابی در بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۳ خواسته های مشتریان از بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۴ بانک های غیر دلتی و بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۵ بانکداری اختصاصی و خرده فروشی

۱.۹.۱۶ ایران و بانکداری اختصاصی

۱.۹.۱۷ چالش های بانکداری اختصاصی

۱.۱۰ پیشینه پژوهش

۳ فصل سوم

۳.۱ مقدمه

۳.۲ روش پژوهش :

۳.۳ جامعه آماری ، حجم نمونه و روش نمونه گیری:

۳.۴ روش گرد آوری اطلاعات:

۳.۵ ابزار گردآوری اطلاعات :

۳.۶ شاخص های تبیین کننده متغیرهای پژوهش:

۳.۷ روایی و پایایی پرسش نامه :

۳.۸ روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات:

۳.۹ تشریح آزمون ها و روش های پژوهش :

۳.۹.۱آزمون کولموگروف- اسمیرنوف

۳.۹.۲آزمون tاستیودنت :

۳.۹.۳رتبه‌بندی فرضیات با آزمون کروسکال والیس

۴ فصل چهارم

۴.۱ مقدمه

۴.۲ آمارتوصیفی بانکهای نمونه :

۴.۳ بررسی نرمال بودن داده ها :

۴.۴ بررسی روایی و پایایی پرسش نامه:

۴.۴.۱ روایی پرسش نامه :

۴.۴.۲ پایایی پرسش نامه :

۴.۵ آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی ارائه خدمات مطلوبتر بانکداری اختصاصی

۴.۱ اولویت بندی بانکهای نمونه ارائه خدمات مطلوبتر بانکداری اختصاصی

۵ فصل پنجم

۵.۱ مقدمه

۵.۲ نتیجه گیری

۵.۳ پیشنهادات کاربردی

۵.۴ پیشنهادات جهت تحقیقات آتی

۵.۵ محدودیت های تحقیق

۵) منابع و مراجع

پیوست

خروجی نرم افزار

پرسشنامه

شکل‎۲‑۱: نمودار نسبت در آمدهای حاصل از بانکداری اختصاصی به وجوه عملیاتی بانک ها در هندوستان

شکل‎۲‑۲: نمودار کارمزد بانکی و سهم سرمایه در بانکداری اختصاصی در برخی بانک های اروپایی

شکل‎۲‑۳: نمودار نسبت عملیات زیر خط ترازنامه به دارایی بانک ها در سال های مختلف

شکل‎۲‑۴: نمودار روند سرمایه گذاری و مشارکت حقوقی بانک ها نسبت به تسهیلات

شکل‎۲‑۵: خدمات بانکداری اختصاصی

شکل‎۲‑۶: نمودار خدمات کارگزاری بانکداری اختصاصی

شکل‎۲‑۷: نمودار نسبت دارایی بانک های خصوصی به دارایی بانک های دولتی

شکل‎۲‑۸: نمودار نسبت دارایی ها به سپرده های بانک های دولتی و خصوصی

شکل‏۴‑۱: میانگین خدمات بانکداری اختصای بانکهای نمونه

جدول‏۴‑۱: آمارتوصیفی بانکهای نمونه

جدول‏۴‑۲: آزمون نرمالیتی با استفاده از آزمون کلموگروف- اسمیرنوف

جدول‏۴‑۳:ضریب آلفای کرانباخ کلی

جدول‏۴‑۴:ضریب آلفای کرانباخ سوالات پرسشنامه

جدول‏۴‑۵: آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی ارائه خدمات بانکداری اختصاصی

جدول‏۴‑۶: اولویت بندی بانکهای نمونه در ارائه خدمات مطلوبتر در بانکدار ی اختصاصی

جدول‏۴‑۷: میانگین رتبه ای بانکهای نمونه در ارائه خدمات مطلوبتر در بانکدار ی اختصاصی

مقدمه

اگرچه نظام بانکداری نقشی محوری در وضعیت اقتصادی کشور دارد و موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی تلقی می شود، ولی تاکنون، پس ازتصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا)بهره(، در رابطه با مهندسی مالی و ایجاد ساختاری متناسب با اهداف اقتصاد و بانکداری اسلامی، کمتر حرکتی جامع و موثر انجام گرفته است. به همین دلیل، کارایی نداشتن این موتور محرک تاکنون چالش هایی را در رابطه با تحقق سیاست های راهبردی ایجاد کرده است. با توجه به این که اقتصاد ایران در حال حاضر یک اقتصاد “بانک محور” تلقی می شود، به نظر می رسد با مهندسی مجدد ساختار بانکی، ایجاد قوانین و مقررات متناسب و استقلال بخشیدن به حرکت نوآورانه بانکها و نیز با رویکردی علمی به مسئلهء نظارت، بسیاری از چالش های نظام اقتصادی بر طرف شود. در هر حال سیستم بانکداری در ایران دارای مشکلات و چالش های بسیار زیادی است که پرداختن به هر یک از آنها می تواند در ساماندهی نظام پولی و بانکی کشور تاثیرگذار باشد و به نظر می رسد در تحول نظام بانکی و بازنگری و اصلاح برخی از قوانین و مقررات موجود سیستم بانکی بتوان بسیاری از چالش های اساسی این حوزه را به طور چشمگیری کاهش دهد(حسنی،۱۳۸۶).

اقدامات اخیر در راستای خصوصی سازی بانک های دولتی و فروش سهام بانک ها به مردم می تواند مهم ترین راهکار اقدام دولت در جهت شفافیت و تعادل بخشی نظام بانکداری ایران باشد. به همین دلیل می توان از این دیدگاه حمایت کرد که در نوسازی ومهندسی مجدد در زمینه خصوصی سازی بانک ها، واگذاری سهام، بیشتر به آحاد مردم ارائه شود. زیرا آنچه که می تواند جریان بانکی را به سمت درست و صحیح هدایت کند، واگذاری سهام بانک ها به صورت واقعی است. در هر حال تاثیر فزاینده ابزارهای نوین کاربردی و علمی در فعالیت های مختلف جامعه، موجب ایجاد تحول و تجدید نظردر نگرش سنتی به موضوع تجارت و بازار خواهد شد. در این میان توسعه روز افزون اینترنت در کشورهای مختلف و اتصال تعداد زیادی ازمردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیکی بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی اینترنت بستری مناسب و مساعد برای برقرای مراودات تجاری و اقتصادی فراهم کرده که توجه به این مهم حتما باید در نوسازی و معماری نوین نظام بانکی مورد تاکید قرار گیرد.

بنابراین با توجه به تحولات عظیم ایجاد شده در ساختارهای اقتصادی و نظام های مالی، نقش بانک ها به عنوان نهادهای تاثیر گذار در اقتصاد بیش از پیش پر رنگ تر و مهم تر شده است و به همین دلیل بانک ها نیز همگام با تحولات ساختاری خود، می توانند موجب تحولات جدیدتری در همه زمینه های اقتصادی شوند(Amenc,et.al,2007). با این دیدگاه که فناوری اطلاعات و کاربری های گوناگون آن رو به افزایش است، انگیزه بیشتری در مدیران اکثر سازمان های اقتصادی برای انطباق فعالیت های روزمره خود با قابلیت های فناوری اطلاعاتی و ارتباطی به وجود آمده است. به این ترتیب یکی از مهمترین و دور اندیشانه ترین دلایل این نوسازی و مهندسی مجدد می تواند دستیابی کاراتر به اهداف تجاری در سطح جهانی باشد.

در حال حاضر یکی از نتایج توسعه بانک های خصوصی و نیز خصوصی سازی بانک های دولتی، توجه این بانک ها به روش هایی است که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اسلامی می تواند نوآورانه و قابل تامل باشد. یکی از این موارد که اخیرا توجه بانک ها به آن جلب شده است “بانکداری اختصاصی” است. و در این تحقیق با توجه به گفته های پیشین سعی خواهد شد تا انتظارات مشتریان به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در بانکداری اختصاصی شناسائی شود. در این راستا در این فصل از تحقیق با عنوان کلیات پژوهش، کلیاتی شامل بیان مسئله، اهداف، ضرورت، سوالات و فرضیه های پژوهش ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.