فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word دارای ۲۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word :

فایل ورد کامل طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودروخراسان ( KEM ) 229 صفحه در word
تعداد صفحات : ۲۱۹
فرمت فایل : doc قابل ویرایش
۱.۱ مقدمه
مدیریت استراتژیک فرایندی است که از طریق آن سازمان ها محیط های داخلی و خارجی خود را تحلیل کرده و از آن شناخت کسب می کنند(تئودور،۲۰۰۸) . علاوه بر آن مسیر استراتژیک خود را پایه گذاری کرده و استراتژی هایی خلق می کنند که آنها را برای رسیدن به اهداف تعیین شده کمک نماید. در حال حاضر روند تحولات صنعت و تغییرات سریع فن آوری، فشارهای رقابتی را برای صنایع تشدید نموده است. فضایی که اکثر شرکت ها در حال حاضر در آن قرار دارند اقیانوس قرمز است، در این فضا رقابت بین سازمان ها برای پیشی گرفتن از دیگران بمنظور رسیدن به سود بیشتر اساسی ترین بحث مورد نظرصاحب نظران می باشد. در این حالت تقاضای بازار اغلب ثابت بوده یا با نوسانات کم همراه است، درنتیجه با فروش بیشتر یکی از رقبا، سهم فروش سایرین کاهش می یابد (کیم چانگ سو،۲۰۰۸) . مدل های مختلفی برای ترسیم استراتژی سازمان استفاده می شود که پرکاربردترین آنها مدل پورتر است. بر اساس این مدل سازمان ها سعی دارند سهم بازار محصولات و خدمات یکدیگر را تصاحب نمایند. در چنین فضایی سازمان های ضعیف تر حذف می شوند و این باعث شدت رقابت در بازار کسب و کار مربوطه و خونین شدن اقیانوس می شود(دبی،۲۰۰۶) . در این فضای شلوغ رقابتی، هر چه شدت رقابت بیشتر شده سهم بازار کمتر و سوددهی و به تبع آن رشد نیز محدودتر می گردد. در این میان در سالهای اخیر مفهومی با نام ” اقیانوس آبی” مطرح شده است. اقیانوس آبی به کسب و کارهایی اشاره دارد که امروز وجود ندارند به عبارتی بازارهای ناشناخته ای هستند که رقبا هنوز در آن وارد نشده اند و فضایی که قواعد بازی آن هنوز تدوین نشده است.
تحقیق حاضر با عنوان ” طرح ریزی استراتژیک با رویکرد اقیانوس آبی در شرکت اگزوز خودرو خراسان (KEM ) ” در پی تشریح مدلی برای طرح ریزی استراتژیک سازمانی است که در فضای شلوغ رقابتی بازار پاسخگوی منفعت، سهم بیشتر از بازار و پیشرفت باشد. در همین راستا این فصل به ارائه کلیات پژوهش از جمله بیان مسئله، اهداف تحقیق، ضرورت و سوالات پژوهش می پردازد.
۱.۲ بیان مسئله
مدیریت استراتژیک، تصمیمات و فعالیتهای یکپارچه در جهت مدیریت استراتژیک، تصمیمات و فعالیت های یکپارچه در جهت توسعه استراتژی های موثر و همچنین اجرا و کنترل نتایج آنهاست. بنابراین مدیریت استراتژیک فعالیت های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و برون سازمانی برای اجرای این استراتژی ها و در نهایت کنترل فعالیت های انجام شده را در بر می گیرد (شیه چی چانگ،۲۰۱۰) . با نگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک، می توان به ضرورت استفاده از آن پی برد. با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامه های جامع برای مواجهه با اینگونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس می شود. مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامعه نگر و اقتضایی، راه حل بسیاری از مسائل سازمان های امروزی است. پایه های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکتهای رقیب، بازارها، عرضه کنندگان مواد اولیه، توزیع کنندگان، دولت ها، بستانکاران، سهام داران و مشتریان در سراسر دنیا، دارند. این عوامل تعیین کنندگان موفقیت های تجاری در دنیای امروز است. (دبی ، ۲۰۰۶) بنابراین یکی از مهمترین ابزا رهایی که سازمان ها برای حصول موفقیت در آینده می توانند از آن بهره گیرند “مدیریت استراتژیک” می باشد. در چند سال اخیر جنبشی که در حوزه مدیریت راهبردی در دنیا صورت گرفته است در حوزه نوآوری و خلاقیت در راهبرد و جنبش های پارادایمی در حوزه راهبردی می باشد. یکی از مهمترین تحولات در این حوزه که منجر به پیدایش انقلابی در حوزه راهبردی شده است، ” راهبرد اقیانوس آبی” می باشد که با رویکرد تفکر راهبردی همراه با نوآوری در حوزه راهبردی اقدام به ارائه مجموعه ای از ابزارها و رویکردهای خاص جهت تحقق آن نموده است. ( کیم چانگ سو،۲۰۰۸ ) در واقع سازمان ها در تدوین استراتژی ، به دنبال ارائه راهکار مناسب و کارا جهت تصاحب سهم قابل توجه از بازار هدف خود می باشند، در چنین شرایطی ضمن تقابل بین رقبا، در پاره ای موارد منجر به ایجاد رقابت ناسالم بین آنها می شود. همچنین این امر می تواند منافع همه رقبا را تحت الشعاع قرار دهد. برای حل این چالش ها، مدیریت استراتژی اقیانوس آبی ظهور یافت. هدف این رویکرد، پیاده سازی استراتژی هایی است که بوسیله آن سازمان با خلق ارزش جدید، بازار جدید بی رقیبی برای فعالیت های خود ایجاد می کند و در این میان خلاقیت و نوآوری در تدوین و پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد( احمدیان خوشمهر،۱۳۸۹).
اقیانوس آبی، یک رهیافت سیستماتیک است برای یافتن کسب و کارهایی که رقابت در آن ها مفهومی را که در بازارهای سنتی دارد از دست می دهد. به عبارت دیگر بی معنی کردن رقابت از طریق پیداکردن فضایی جدید برای کسب و کار. البته تا حدودی مشابه این ایده در گذشته یافتن بازارهای باریک در بازارهای سنتی بوده (جایی که رقابت برای کسب سهم بازار محدود می شد) ولی با این تفاوت که در این زمان مجبور به محدود کردن بازار هدف و مشتریان نمی باشند، بلکه تمرکز سازمان بر روی ایجاد یک نوآوری ارزش آفرین و ورود به عرصه های جدید می باشد. (شیه چی چانگ،۲۰۱۰).
……….

۱ فصل اول ۱
کلیات پژوهش ۱
۱.۱ مقدمه ۲
۱.۲ بیان مسئله ۳
۱.۳ روش تحقیق ۶
۱.۴ قلمرو تحقیق ۶
۱.۵ ضرورت تحقیق ۶
۱.۶ اهداف تحقیق ۷
۱.۷ سوالات تحقیق ۸
۱.۸ مدل کلی تحقیق ۹
۱.۹ تعریف کلمات کلیدی تحقیق ۱۰
۲ فصل دوم ۱۳
ادبیات پژوهش ۱۳
۲.۱ مقدمه ۱۴
۲.۲ مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک ۱۵
۲.۲.۱ استراتژی و تاریخچه آن ۱۵
۲.۲.۲ پارادایم های برنامه ریزی استراتژیک ۱۶
۲.۲.۲.۱ پارادایم تجویزی(پیش تدبیری) ۱۷
۲.۲.۲.۲ پارادایم توصیفی(تجربی- انطباقی) ۱۷
۲.۲.۲.۳ پارادایم تلفیقی(سیستمی- اقتضایی دوراندیشانه) ۱۸
۲.۲.۳ تعریف برنامه ریزی استراتژیک ۱۹
۲.۲.۴ محتوا ی مدیریت استراتژیک ۱۹
۲.۲.۴.۱ تعریف و هدف مدیریت استراتژیک ۲۰
۲.۲.۴.۲ ویژگیهای مدیریت استراتژیک ۲۱
۲.۲.۵ روند تاریخی مدیریت استراتژیک ۲۲
۲.۲.۶ مدیریت استراتژیک در ایران ۲۴
۲.۲.۷ مراحل مدیریت استراتژیک ۲۶
۲.۳ مدلهای برنامه ریزی استراتژیک ۲۹
۲.۳.۱ معرفی مدلهای فرایند برنامه ریزی استراتژیک در قالب پارادایم تجویزی: ۲۹
۲.۳.۱.۱ فرایند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک- مدل APO 29
۲.۳.۱.۲ فرایند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک(مدل جان تامسون) ۳۱
۲.۳.۱.۳ نمودار تجسمی عوامل تشکیل دهنده مدیریت استراتژیک ۳۱
۲.۳.۱.۴ فرایند برنامه ریزی استراتژیک (مدل ج ارجنتی) ۳۲
۲.۳.۱.۵ فرایند برنامه ریزی استراتژیک (مدلMIM) 33
۲.۳.۱.۶ روند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک (مدل گلوئیک) ۳۴
۲.۳.۱.۷ فرایند برنامه ریزی استراتژیک ( مدل هاکس ) ۳۵
۲.۳.۱.۸ فرایتد برنامه ریزی استراتژیک (مدل تلفیقی پیرس و رابینسون ) ۳۵
۲.۳.۱.۹ فرایند برنامه ریزی استراتژیک ( مدل برایسون ) ۳۶
۲.۳.۱.۱۰ مدل جامع برنامه ریزی استراتژیک ( مدل دیوید ) ۳۷
۲.۳.۲ معرفی مدلهای فرایند برنامه ریزی استراتژیک در قالب پارادایم توصیفی ۳۸
۲.۳.۲.۱ طرح مفهومی مدیریت استراتژیک (مدل ایگنور آنسوف) ۳۹
۲.۳.۲.۲ مدل مدیریت استراتژیک (مدل هنری مینزبرگ) ۳۹
۲.۳.۲.۳ فرایند برنامه ریزی استراتژیک ۴۱
فرایند برنامه ریزی استراتژیک (مدل دیسون و براین) ۴۱
۲.۳.۳ مدل های ترکیبی برنامه ریزی استراتژیک ۴۲
۲.۳.۳.۱ مدل ترکیبی فیلیپس ۴۲
۲.۳.۳.۲ روش ارزیابی متوازن ۴۳
۲.۳.۳.۳ برنامه ریزی بهبود عملکرد ۴۵
۲.۴ چارچوبی جامع برای تدوین استراتژی ۴۶
۲.۴.۱ ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) : 47
۲.۴.۲ ماتریس بررسی رقابت (CPM) : 49
۲.۴.۳ ماتریس بررسی عوامل داخلی(IFE ) : 50
۲.۴.۴ روش SWOT 51
۲.۴.۵ مراحل انجام آنالیز SWOT: 53
۲.۴.۶ ماتریس SWOT : 53
۲.۴.۷ استراتژی ها ۵۴
۲.۴.۷.۱ استراتژی های SO : 54
۲.۴.۷.۲ استراتژی های WO : 54
۲.۴.۷.۳ استراتژی های ST : 54
۲.۴.۷.۴ استراتژی های WT : 55
۲.۴.۸ نتیجه گیری از آنالیز SWOT: 55
۲.۴.۹ ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACE ) 56
۲.۴.۱۰ ماتریس گروه مشاوران بستن(BCG ) 56
۲.۵ انواع استراتژی ها ۵۹
۲.۵.۱ استراتژی های یکپارچه ۵۹
۲.۵.۱.۱ یکپارچگی عمودی به بالا ۵۹
۲.۵.۱.۲ یکپارچگی عمودی به پایین ۶۰
۲.۵.۱.۳ یکپارچگی افقی ۶۱
۲.۵.۲ استراتژی های متمرکز ۶۱
۲.۵.۲.۱ رسوخ در بازار ۶۱
۲.۵.۲.۲ توسعه بازار ۶۲
۲.۵.۲.۳ توسعه ی محصول ۶۲
۲.۵.۳ استراتژیهای تنوع ۶۲
۲.۵.۳.۱ تنوع همگون ۶۳
۲.۵.۳.۲ تنوع افقی: ۶۳
۲.۵.۳.۳ تنوع ناهمگون ۶۳
۲.۵.۴ استراتژی های تدافعی ۶۳
۲.۵.۴.۱ مشارکت ۶۴
۲.۵.۴.۲ کاهش ۶۴
۲.۵.۴.۳ ورشکستگی ۶۵
۲.۵.۴.۴ واگذاری ۶۵
۲.۵.۴.۵ انحلال ۶۶
۲.۵.۴.۶ ترکیب ۶۶
۲.۵.۵ شش اصل موقعیت یابی استراتژیک: ۶۶
۲.۵.۶ استراتژی های عمومی ۶۷
۲.۵.۷ مدیریت استراتژیک ۷۱
۲.۶ چشم انداز ۷۲
۲.۶.۱ مزایا و منافع تدوین چشمانداز : ۷۲
۲.۶.۲ چشم انداز باید خصوصیات زیر را داشته باشد: ۷۳
۲.۶.۳ رویکردهای تدوین چشمانداز: ۷۳
۲.۶.۴ فرآیند تدوین چشمانداز ۷۴
۲.۷ مأموریت (رسالت/فلسفه وجودی سازمان ) ۷۵
۲.۷.۱ ویزگی های ماموریت ۷۶
۲.۷.۲ ماهیت ماموریت سازمان ۷۶
۲.۷.۳ ارکان مأموریت سازمان ۷۷
۲.۸ ارزشها ۷۷
۲.۹ مدیریت استراتژیک و اقیانوس آبی ۷۸
۲.۹.۱ مفهوم مدل اقیانوس آبی ۷۸
۲.۹.۲ استراتژی اقیانوس آبی ۸۰
۲.۹.۳ الگوی مسیر شش گانه در اقیانوس آبی ۸۱
۲.۹.۳.۱ نگاه بازسازی استراتژی ۸۴
۲.۹.۴ پنج نیروی پورتر در مدل مفهومی استراتژی اقیانوس آبی ۸۶
۲.۹.۴.۱ مفهوم مدل پورتر ۸۶
۲.۹.۴.۲ بینش مدل پورتر و اقیانوس آبی ۸۸
۲.۹.۵ الگوی تصمیم‌گیری چهاراقدامی ۹۳
۲.۹.۵.۱ شبکه حذف، کاهش، رشد و ایجاد ۹۴
۲.۹.۶ افزایش اطلاعات در مورد ایجاد اقیانوسهای آبی ۹۴
۲.۹.۷ از تئوری تا عمل در استراتژی اقیانوس آبی ۹۵
۲.۹.۸ استراتژی اقیانوس آبی به عنوان نوآوری در ارزش ۹۶
۲.۹.۹ منحنی‌های ارزشی در استراتژی اقیانوس ها ۱۰۰
۲.۹.۹.۱ منحنی ارزشی استراتژی اقیانوس آبی ۱۰۰
۲.۹.۹.۲ منحنی ارزشی شرکتی در اقیانوس قرمز ۱۰۰
۲.۹.۹.۳ عرضه اضافی بدون بازگشت ۱۰۰
۲.۹.۹.۴ استراتژی های گسسته ۱۰۱
۲.۹.۱۰ بیشترین وسعت اقیانوس آبی ۱۰۱
۲.۹.۱۰.۱ شناسایی غیر مشتریان در بازار جدید ۱۰۲
۲.۹.۱۰.۱.۱ گروه اول غیرمشتریان ۱۰۲
۲.۹.۱۰.۱.۲ گروه دوم غیرمشتریان ۱۰۳
۲.۹.۱۰.۱.۳ گروه سوم غیرمشتریان ۱۰۳
۲.۹.۱۱ پایه‌ریزی صحیح مراحل استراتژیک با ایده اقیانوس آبی ۱۰۴
۲.۹.۱۱.۱ مراحل صحیح استراتژیک ۱۰۴
۲.۹.۱۱.۲ بررسی مطلوبیت استثنایی قابل ارائه به خریداران ۱۰۶
۲.۹.۱۱.۳ اهرم‌های مطلوبیت ۱۰۷
۲.۹.۱۲ قیمت‌گذاری استراتژیک در مدل اقیانوس آبی ۱۰۷
۲.۹.۱۳ ساختارهزینه‌یابی در مدل اقیانوس آبی ۱۱۱
۲.۹.۱۴ مطلوبیت قیمت و هزینه در اقیانوس آبی ۱۱۲
۲.۹.۱۵ موانع سازمانی در اجرای اقیانوس آبی ۱۱۳
۲.۹.۱۶ اجرای استراتژی در فرایند تدوین استراتژی ۱۲۲
۲.۹.۱۶.۱ فرایند منصفانه ۱۲۲
۲.۹.۱۶.۲ سه اصل فرآیند منصفانه ۱۲۳
۲.۹.۱۶.۳ به کارگیری فرآیند منصفانه در تدوین استراتژی‌ها ۱۲۴
۲.۹.۱۷ پیامد تقلید در اقیانوس آبی ۱۲۵
۲.۱۰ تدوین استراتژی با استفاده از روش فردآر دیوید ۱۲۶
)الگوی جامع مدیریت استراتژیک) ۱۲۶
۲.۱۰.۱ تجزیه و تحلیل SWOT 126
۲.۱۰.۲ ویژگی های مدل SWOT 128
۲.۱۰.۳ ماتریس SWOT 129
۲.۱۰.۴ چارچوبی جامع برای تدوین استراتژی ۱۳۰
۲.۱۱ پیشینه ی پژوهش ۱۳۲
۳ فصل سوم ۱۳۹
۳.۱ مقدمه ۱۴۰
۳.۲ روش تحقیق ۱۴۰
۳.۳ شاخص های ارزیابی شرکت KEM با استفاده از تحلیل SWOT 141
ارزیابی عوامل داخلی ۱۴۱
نقاط قوت(s) 141
سایر نقاط قوت ۱۴۱
نقاط ضعف(w) 142
سایر نقاط ضعف ۱۴۲
پرسشنامه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ۱۴۳
فرصت ها (O) 143
سایر فرصت ها ۱۴۳
تهدیدها (T) 144
سایر تهدیدها ۱۴۴
۳.۴ جامعه و حجم نمونه ۱۴۵
۳.۵ روایی و پایایی پرسش نامه : ۱۴۶
۳.۶ روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات: ۱۴۷
۳.۶.۱ آزمون کولموگروف- اسمیرنوف ۱۴۸
۳.۶.۲ رتبه‌بندی فرضیات با آزمون فریدمن ۱۴۸
۳.۶.۱ آزمون تی- استیودنت : ۱۴۹
۳.۶.۲ فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) : 151
۴ فصل چهارم ۱۵۵
۴.۱ مقدمه ۱۵۶
۴.۲ آمارتوصیفی مربوط به جمعیت مورد مطالعه : ۱۵۶
۴.۳ بررسی نرمال بودن داده ها : ۱۵۹
۴.۴ بررسی روایی و پایایی پرسش نامه: ۱۶۰
۴.۴.۱ روایی پرسش نامه : ۱۶۰
۴.۴.۲ پایایی پرسش نامه : ۱۶۰
۴.۵ آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی چشم انداز شرکت اگزوز سازی خراسان ۱۶۰
۴.۱ آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی سند ماموریت شرکت اگزوز سازی خراسان ۱۶۱
۴.۲ اولویت بندی عناصر ماتریس SWOT شرکت KEM 163
نقاط قوت(s) 163
نقاط ضعف(w) 164
فرصت ها (O) 164
تهدیدها (T) 165
۴.۱ اولویت بندی استراتژیهای مبتنی بر رویکرد اقیانوس آبی با تحلیل سلسله مراتبی AHP 166
۵ فصل پنجم ۱۷۱
۵.۱ مقدمه ۱۷۲
۵.۲ نتیجه گیری ۱۷۲
۵.۳ پیشنهادات ۱۷۵
۵.۳.۱ پیشنهادات حاصل از تحقیق ۱۷۵
۵.۳.۲ پیشنهادات جانبی ۱۷۸
۵.۳.۳ پیشنهادات در راستای محدودیتهای تحقیق ۱۷۹
۵.۴ محدودیتهای تحقیق ۱۸۰
منابع و ماخذ ۱۸۱
منابع فارسی ۱۸۱
منابع لاتین ۱۸۳
پیوست ۱۸۶
پرسشنامه ۱۸۶
پرسشنامه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ۱۹۱
پرسشنامه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی ۱۹۲
نقاط قوت(s) 192
نقاط ضعف(w) 193
پرسشنامه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ۱۹۴
پرسشنامه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ۱۹۵
فرصت ها (O) 195
تهدیدها (T) 196
پرسشنامه بر اساس تحلیل سلسله مراتبی (AHP) 198
خروجی نرم افزار ۲۰۳

شکل‏۱ ۱: مدل کلی تحقیق ۹
شکل‏۲ ۱ مدل مفهومی طراحی یک استراتژی ورود به بازار (کیم چانگ سو و همکاران، ۲۰۰۸) ۹۲
شکل‏۲ ۲: پیروی همزمان کاهش هزینه و تمایز. (کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵) ۹۹
شکل‏۲ ۳: سه گروه از غیر مشتریان (کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۰۲
شکل‏۲ ۴: مراحل مدل اقیانوس آبی(کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۰۵
شکل‏۲ ۵: نقشه ی مطلوبیت خریدار(کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۰۶
شکل‏۲ ۶: ارزش های قابل ارائه به مشتریان(کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۰۷
شکل‏۲ ۷: مراحل قیمت گذاری استراتژیک(احمدیان خوشمهر، ۱۳۸۹). ۱۰۹
شکل‏۲ ۸: مدل سودآوری استراتژی اقیانوس آبی(حائری‌یزدی و افشار جلیلی، ۱۳۸۹). ۱۱۲
شکل‏۲ ۹: موانع سازمانی برای اجرای استراتژی اقیانوس آبی(فروزنده دهکردی، ۱۳۷۸) ۱۱۴
شکل‏۲ ۱۰: نقشه وضعیت استراتژی عبور و مرور(کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۱۸
شکل‏۲ ۱۱: چالش در تفکر مرسوم مقابل رهبری نقطه عطف(کیم دبلیوچان و رنه مابورن، ۲۰۰۵). ۱۲۲
شکل‏۲ ۱۲: اثر گذاری فرایند منصفانه بر رفتار افراد(شیه چی چانگ ، ۲۰۱۱). ۱۲۳
شکل‏۲ ۱۳: نتایج حاصل از حضور و عدم حضور فرایند منصفانه(شیه چی چانگ ، ۲۰۱۱). ۱۲۴
شکل‏۴ ۱ :نمودار اعضای نمونه بر اساس سن ۱۵۶
شکل‏۴ ۲:نمودار اعضای نمونه بر اساس میزان تحصیلات ۱۵۷
شکل‏۴ ۳: نمودار اعضای نمونه بر اساس سابقه خدمت ۱۵۸
شکل‏۴ ۴: نمودار خروجی نرم افزار اولویت بندی وزن عوامل موثر در طرح ریزی استراتژیک ۱۷۰

جدول‏۲ ۱: عوامل موثر بر کاهش پنج نیروی پورتر ۸۸
جدول‏۲ ۲: ماتریس غربال گری پیشینه تحقیق ۱۳۳
جدول ‏۳ ۱: تخصیص اعداد ۱ تا ۹ و کمی سازی گزینه ها (تشریح طیف ساعتی) ۱۵۳
جدول‏۴ ۱:جدول فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه بر اساس سن ۱۵۶
جدول‏۴ ۲ :جدول فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه بر اساس میزان تحصیلات ۱۵۷
جدول‏۴ ۳ :جدول فراوانی و درصد فراوانی اعضای نمونه بر اساس سابقه خدمت ۱۵۸
جدول‏۴ ۴: آزمون نرمالیتی با استفاده از آزمون کلموگروف- اسمیرنوف ۱۵۹
جدول‏۴ ۵:ضریب آلفای کرانباخ کلی ۱۶۰
جدول‏۴ ۶: آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی چشم انداز شرکت اگزوز سازی خراسان ۱۶۱
جدول‏۴ ۷: آزمون تی-استیودنت جهت ارزیابی سند ماموریت شرکت اگزوز سازی خراسان ۱۶۲
جدول‏۴ ۸ : ماتریس ارزیابی عوامل داخلی(نقاط قوت) ۱۶۳
جدول‏۴ ۹ : ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (نقاط ضعف) ۱۶۴
جدول‏۴ ۱۰ : ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (فرصت ها) ۱۶۴
جدول‏۴ ۱۱ : ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (تهدید ها) ۱۶۵
جدول‏۴ ۱۲: ماتریس مقایسه زوجی گزینه ها از دید افراد مختلف ۱۶۷
جدول‏۴ ۱۳:ماتریس اولیه مقایسه زوجی موانع از دید تمام پرسش شونده ها ۱۶۸
جدول‏۴ ۱۴:ماتریس نرمالیزه ۱۶۹
جدول‏۴ ۱۵: بردار وزن معیارها از دید تمام پرسش شونده ها ۱۶۹

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.