فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word دارای ۱۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word :

فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word : مطالعه موردی ایران

دانلود متن کامل پایان نامه ارشد

تعداد صفحات : ۱۲۴ با فرمت ورد

چکیده ۱

فصل اول : کلیات تحقیق ۲

۱-۱- مقدمه ۳

۱-۲- بیان مسئله ۴

۱-۳- ضرورت انجام پژوهش ۸

۱-۳-۱- فرضیه های پژوهش ۱۰

۱-۴- هدف تحقیق ۱۰

۱-۵- روش انجام تحقیق ۱۱

۱-۵-۱- روش تحقیق: ۱۱

۱-۵-۲- جامعه : ۱۲

۱-۵-۳- نمونه ها تحقیق: ۱۲

۱-۶- روش گرد آوری اطلاعات و داده ها ۱۳

۱-۷- تعاریف و مفاهیم ۱۳

فصل دوم : مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق ۱۶

۲-۱- مقدمه : ۱۷

۲-۲- ادبیات تحقیق : ۱۷

۲-۲-۱- عوامل موثربر فروش شرکتها : ۱۷

۲-۲-۲ – نظریات بودجه بازاریابی و هزینه های بازاریابی و فروش ۲۳

۲-۲-۳- نظرات تاثیرات بحران های اقتصادی جهانی و بازاریابی ۳۲

۲-۳- پیشینه تحقیق ۴۳

۲-۳-۱- مروری بر مطالعات خارجی ۴۳

۲-۳-۲- مروری بر مطالعات داخلی ۵۳

۲-۴ – خلاصه فصل ۵۸

فصل سوم : شیوه اجرایی تحقیق و تدوین مدل ۶۲

۳-۱- مقدمه : ۶۳

۳-۲- روشهای اقتصاد سنجی مورد مطالعه در پژوهش ۶۴

۳-۲-۱- داده های پانل (تابلویی ) ۶۴

۳-۳- داده های تابلویی ایستا ( استاتیک ) ۶۶

۳-۳- ۱- آزمون قابلیت برآورد الگو به صورت پانل ۶۶

۳-۳-۲- اثرات ثابت و اثرات تصادفی ۶۸

۳-۳-۳- آزمون هاسمن ۷۱

۳-۳-۴- مدل داده های تابلویی ایستا ۷۳

۳-۴- داده های تابلویی پویا ۷۳

۳-۴-۱ – آزمون والد ۷۶

۳-۴-۲- معرفی مدل و شرح متغیر ها ۷۷

۳-۴-۳- مدل داده های پانل پویا ۷۸

۳-۵- خلاصه فصل ۸۰

فصل چهارم :برآورد مدل و تحلیل نتایج ۸۲

۴-۱- مقدمه : ۸۳

۴-۲- برآورد مدل به روش داده های پنل ایستا ۸۴

۴-۲-۱-بررسی آزمون F لیمر و آزمون هاسمن ۸۴

۴-۲-۲-تخمین مدل پانل ایستا و تفسیر نتایج ۸۶

۴-۳- برآورد مدل به روش داده های پنل پویا (داینامیک پنل دیتا ) ۸۸

۴-۳-۱- آزمون والد ۸۹

۴-۳-۲- برآورد مدل و تفسیر نتایج ۸۹

فصل پنجم : نتیجه گیری ۹۶

۵-۱- مقدمه ۹۷

۵-۲ – مروری بر خطوط کلی پژوهش ۹۷

۵-۳- نتایج آزمون فرضیه ها ۹۸

۵-۳-۱- نتیجه آزمون فرضیه اصلی اول : ۹۸

۵-۳-۲- نتیجه آزمون فرضیه اصلی دوم : ۹۸

۵-۳-۳- نتیجه آزمون فرضیه فرعی اول : ۹۹

۵-۳-۴- نتیجه آزمون فرضیه فرعی سوم : ۱۰۰

۵-۴ – نتیجه گیری کلی تحقیق ۱۰۰

۵-۵- پیشنهادات ۱۰۱

فایل ورد کامل بررسی اثر هزینه های بازاریابی بر فروش خالص شرکت ها در دوران بحران مالی ۱۳۴ صفحه در word
فهرست منابع ومأ خذ ۱۰۲

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.