فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
فلسفه برای کودکان هدف های شناختی روشنی دارد؛ ذهن را وادار به عمل می کند، این کار را از طریق چالشها، تفکر اصولی و تعامل ساختاری انجام می دهد. به علاوه، این برنامه هدف اجتماعی نیز دارد و آن آموزش فرایند تصمیم گیری دمکراتیک است . این برنامه در پرورش مشارکت منظم و پرورش خودآگاهی فرد سهمی قطعی دارد(هاینس، ۲۰۰۲: ۱۲) .
چنانچه ذهن کودک را درگیر مباحث فلسفی کنیم، می توانیم نحوه تفکر او را رشد دهیم. اگر کنجکاوی طبیعی کودکان و میل آنان به دانستن درباره جهان را با فلسفه مرتبط سازیم، می توانیم کودکان را به متفکرانی تبدیل کنیم که بیش از پیش نقّاد، انعطاف پذیر و مؤثر باشند. (فرمهینی، میرزامحمدی، خارستانی، ۱۳۸۷: ۴۶)
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان و آموزش عالی با فرمت word 30 صفحه در word
فهرست مطالب
۲-۳ آموزش فلسفه برای کودکان
۲-۳-۱ مبانی آموزش فلسفه برای کودکان
۲-۳-۲ اهمیت پرداختن به فلسفه برای کودکان و نوجوانان
۲-۳-۳ اهداف برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان
۲-۳-۴ ویژگی های (ماهیت و مبنا) برنامه ی فلسفه برای کودکان و نوجوانان
۲-۳-۵ ویژگی ها، عناصر و اجزا، مزایا و فواید
۲-۴ آموزش فلسفه در آموزش عالی
۲-۴-۱ تاریخچه آموزش عالی در اسلام(دانشگاه جهان اسلام زمینه ساز دانشگاه کنونی جهان غرب)
۲-۴-۲ اهداف آموزش عالی
۲-۴-۳ رسالت دانشگاه
۲-۴-۴ بررسی و تبیین مفهوم استادی و معلمی گری در دانشگاه
۲-۴-۵ نقش دانشگاه در هویت دهی به دانشجو
۲-۴-۶ فلسفه برای همه
۲-۴-۷ ورود فلسفه در دانشگاه در ایران معاصر
۲-۴-۸ دانشگاه و آموزش فلسفه
۲-۴-۹ برنامه درسی متناسب آموزش فلسفه به دانشجویان
۲-۴-۱۰ مسائل و موانع، چالش های پیش رو
۲-۴-۱۱ آموزش بزرگسالان
۲-۴-۱۲ خصوصیات دوران جوانی(۵ شاخصه ی اصلی)
۲-۴-۱۳ تجربه آموزش فلسفه در دانشگاه های ایران
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 