پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

روابط عمومی عبارت است از تلاش ها واقداماتی آگاهانه ، برنامه ریزی شده وسنجیده جهت استقرار وکسب تفاهم متقابل بین یک سازمان وگروههای مورد نظر آن. روابط عمومی عبارتست از مدیریت ارتباطات یک سازمان با مخاطبان آن. نکات مهم و کلیدی در تعریف فوق: * مدیریت  * ارتباطات

 

 

پاورپوینت کامل مدلی برای مدیریت روابط عمومی حرفه ای (مباحث کاربردی در روابط عمومی) ۳۲ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
مقدمه
تعاریف مفهومی روابط عمومی
تعریف کاربردی روابط عمومی
انواع روابط عمومی
روابط عمومی تحلیل گر
نگاه راهبردی در روابط عمومی 
مدلی که برای روابط عمومی حرفه ای طراحی شده است در چهار مرحله قابل اجراست: نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی
الف: نیازسنجی (شناسایی نیازهای روابط عمومی)
روابط عمومی اطلاع مدار بر سه مرحله استوار است
نیازهای جامعه
نیازسنجی
ب: برنامه ریزی (تدوین برنامه های روابط عمومی)
برنامه‌ریزی به روابط عمومی این قدرت را می‌دهد که
برنامه ریزی
ج: اجرا (اقدامات عملی روابط عمومی)
ارتباطات انسانی
ارتباطات رسانه ای
اجرا  ( اقدامات )
د: ارزیابی 
در اثربخشی تلاش است تا 
ارزیابی
جمع بندی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.