فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word :
دید کلی :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت docx
توضیحات کامل :
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
مشتری همان کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی بپردازد. ولی زمانی این هزینه را متقبل می شود که در کالاها یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت هزینه آن را توجیه نماید (شاهین و تیموری، ۱۳۸۷). مشتری شخصیتی است حقیقی یا حقوقی است که علاوه بر نیاز، حق انتخاب کالا و خدمات را داشته و سازمان نیازی را برای آنها تأمین می کند.رضایت مشتری احساس مثبت مشتری پس از دریافت و استفاده از خدمات یا بهره گیری از عملکرد است. پس رضایت مشتری را می توان به نوعی قضاوت مشتری نسبت به نتیجه ی حاصل از استفاده از خدمات و یا بهره گیری از عملکرد تعریف نمود( پارکر و ماتیوس ، ۲۰۰۱).
برآورده شدن نیاز مشتریان بطوری که منجر به خرید دوباره یا ایجاد وفاداری مطلق و یا اشتیاق توصیه به دیگران شود. وفاداری، ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات بطور مکرر تعریف می گردد (سوسانا و لارسون ، ۲۰۰۴). اما تعریف جامعی نیز از وفاداری وجود دارد (اولیور ریچارد، ۱۹۹۹). مدیریت ارتباط با مشتری قادر است فاصله بین مشتریان و سازمان را کاهش دهد و با وفاداری مشتری، خدمت برتر، گرد آوری بهتر اطلاعات و آموزش سازمانی، موجب مؤفقیت سازمانی گردد( نگوین و همکاران، ۲۰۰۷) . هدف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری به بیان ساده عبارت است از درک و رفتار بهتر با مشتریان به منظور افزایش وفاداری و منافع ( زارا لی ، ۲۰۰۹).
فایل ورد کامل چارچوب و مبانی نظری در مورد CRM و دیدگاه های صاحب نظران درباره مراحل آن با فرمت word 36 صفحه در word
فهرست مطالب
مقدمه
ددگاه های صاحبنظران در مورد مراحل اجرای CRM
مدل کپارچه سازی کارکردهای کسب و کار در استراتژی بازار اب
فراند CRM از ددگاه تام
چارچوب نظری
فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
رضایت مشتری
منابع
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 