پاورپوینت کامل انواع قراردادهای پیمانکاری ۱۰۲ اسلاید کامل و جامع ۱۱۲ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل انواع قراردادهای پیمانکاری ۱۰۲ اسلاید کامل و جامع ۱۱۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل انواع قراردادهای پیمانکاری ۱۰۲ اسلاید کامل و جامع ۱۱۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل انواع قراردادهای پیمانکاری ۱۰۲ اسلاید کامل و جامع ۱۱۲ اسلاید در PowerPoint :
دید کلی :
دانلود پاورپوینت انواع قراردادهای پیمانکاری با فرمت pptx
توضیحات کامل :
دانلود پاورپوینت انواع قراردادهای پیمانکاری جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
انواع سیستمهای اجرای پروژه
•۱-IN-HOUSE
.۱- روش امانی یا تک عاملی:-استفاده از امکانات سازمانی
نظیر پرسنل / ماشین الات / تجهیزات برای اجرای پروژه
و مدیریت ان. مسولیت کل پروژه با سازمان مجری می
باشد و مناسب برای پروژه های کوچک.
• ۲-Design-Bid-Build(D/B/B) . طراحی – مناقصه – ساخت-
.۲-روش سه عاملی متعارف:- همان مثلث کارفرما-مشاور-پیمانکار
است که کارفرما در راس امور می باشد.
معایب روش سه عاملی متعارف
۱-فرد و یا مجموعه خاصی مسولیت کل پروژه بر عهده ندارد
۲-مشاور در مباحث برنامه ریزی مالی و اجرا نقشی ندارد.
۳-کارفرما به تنهائی نمی تواند هماهنگیهای لازم را بین مشاوران و پیمانکاران بر قرار نماید.
۴-شروع عملیات ساخت به بخش طراحی بستگی دارد که
باعث طولانی شدن زمان پروژه می شود.
۵-اکثرا مسائل اجرائی در طرح به خوبی دیده نمی شود.
۶-اصلاح و بازنگری مستلزم وقت و هزینه زیاد می شود.
معایب روش دو عاملی
بطور کلی هدف از این روش اجرای سریع و یکپارچه طرح
می باشد که خود دارای معایبی می باشد:-
۱-از انجا که بخش عمده کار توسط یک پیمانکار انجام می شود :-
ممکن است نتیجه کار انتظارات کارفرما را به خوبی بر
اورد نکند.
۲-پیچیدگی ارزیابی در انتخاب پیمانکار منجر به کاهش
رقابت و افزایش قیمت می شود.
۳-در پروژه های که احتیاج به تخصصهای مختلف می باشد
ریسک بالائی را به کارفرما منتقل می کند.
عنوان :
فصل اول
انواع سیستمهای اجرای پروژه
فصل دوم
معرفی روش های برنامه ریزی شبکه
فصل سوم
محاسبات زمان
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 