پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint با فرمت pptx


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت کامل ارتباط با رسانه : خطوط کلی تغییر ۲۵ اسلاید در PowerPoint جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

رسانه های جدید

با ظهور اینترنت، فناوری دیجیتال به صورت عمده‌ای از ابزاری برای محاسبه به ابزاری برای برقراری ارتباط تبدیل شد. با قابل اعتماد شدن این ابزار روز به روز بر شمار کاربران آن افزوده گشت.

همگرایی بر جذابیت این امکان و شمار استفاده کنندگان آن افزود.

بی‌زمان و بی‌مکان بودن، امکان جست‌وجو، فرامتن و تعامل از ویژگی‌های دوران‌ساز این فناوری‌ها هستند.

•۴ پیشرفت رسانه ای در سال های اخیر باعث افزایش تعداد کانال های ارتباطی برای کارگزاران روابط عمومی شده است:
•جایگزین شدن پخش دیجیتال به جای آنالوگ و استفاده از ماهواره‌های پخش و شبکه‌های کابلی باعث افزایش چشمگیر امکان دسترسی به شبکه های رادیویی و تلویزیونی در همه جا شده است.
•فرایندهای چاپی و طراحی مرتبط با تولید روزنامه و مجله، به مراتب کیفی‌تر، متنوع‌تر، ساده تر و ارزان تر و اختصاصی‌تر شده است؛
•تولید محتوای وب به سرعت مخاطب‌محور می‌شود؛ رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی تازه‌ترین نمود این تحولند و قطعا پایان آن نیستند؛
•همگرایی،‌ ادغام و یکپارچه شدن رسانه‌ها دیگر امری بدیهی است. روزنامه بدون وب‌سایت، وب‌سایت بدون محتوای رادیویی و تلویزیون،‌ تلویزیون بدون نشریه یا سایت خبری بدون معناست.

 

 

 

عنوان :
رسانه های جدید
چهار C در ارتباطات
سبک های ارتباط برقرار کردن
سبک‌های برقراری ارتباط
تعامل با رسانه ها
خبرسازی
چارچوب بندی
چهارچوب تعریف
چارچوب چشم انداز
چارچوب دامنه
چارچوب اصلاح

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.