پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۵۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint :
دید کلی :
دانلود پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint با فرمت pptx
توضیحات کامل :
دانلود پاورپوینت کامل کتاب و درس اصول مدیریت در خدمات بهداشتی ۱۵۶ اسلاید در PowerPoint جهت رشته مدیریت در قالب اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
د- مدیریت بحران و برنامه ریزی استراتژیک :
تشریح وضعیت بحران ، از جمله وظایف مهم مدیریت بحران است و ارائه راه حل
( طرح و برنامه ) برای خروج از وضعیت بحرانی نیز از وظایف ایشان است .
برنامه ریزی در تولید و صرفه جویی در مصرف برای ایجاد پشتوانه ، یک ضرورت برای کشورهای درحال توسعه است
ک- ارزیابی عملکرد:
نظارت باید همه جانبه باشد و به طوردقیق و کامل انجام گیرد تا بتوان به آن استناد کرد و اعتبار و ارزش داشته باشد .
تقسیم عادلانه کار میان افراد ، اصل مهمی در مدیریت است . ( کارنظارت بر اعمال انسان ، میان دو فرشته تقسیم شده است) .
مدیران و رهبران باید از طرح های ابتکاری استفاده نمایند در هر موقعیت و شرایطی بکارگیری قوه خلاقیت باعث ایجاد نوآوری و ابتکار در روش می گردد .
برای اجرایی کردن طرح ها ، گمان و ظن قوی برای رسیدن به مطلوب کافی است و نباید دست روی دست گذاشت تا یقین کامل شود. ( ریسک پذیری لازم است ، چنان که یوسف گفت: ( لعلهم یرجعون ) شاید بازگردند .
ن- ویژگی های مشاوران:
برای اعطای مسئوولیت های بسیار مهم ، گاه لازم است مدیر عالی خود وارد گزینش شود .
برای تصدی پست های مهم و کلیدی ، علاوه بر تدبیر و کاردانی ، محبوبیت و مقبولیت نیز بسیار مهم است . ( یوسف در اثر عفت ، تدبیر، تعبیر خواب و بزرگواری ، محبت خاصی پیدا کرد، لذا عزیز مصر گفت : او مشاور خودم باشد )
مشاورین باید اهل تقوی، تدبیر و امانت دار باشند ( مکین امین )
مدیران در سپردن مسئوولیت ها به افراد نباید تعلل کنند .
عنوان :
سوابق تاریخی مدیریت :
الف – برنامه ریزی
ب – مدیریت در قرون وسطی
ج – مدیریت ازدیدگاه اسلام
۲- برنامه ریزی و اجرا
۳– بینش های برنامه ریزی
۴– داشتن طرح و برنامه :
ب – سازماندهی ( تقسیم کار) :
ج – ایجاد انگیزه :
انگیزش بوسیله پاداش :
د- مدیریت بحران و برنامه ریزی استراتژیک :
ک- ارزیابی عملکرد:
و…
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 