پاورپوینت کامل فنون طراحی پیام و اقناع مخاطب ۳۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فنون طراحی پیام و اقناع مخاطب ۳۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل فنون طراحی پیام و اقناع مخاطب ۳۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل فنون طراحی پیام و اقناع مخاطب ۳۶ اسلاید در PowerPoint :

دید کلی :
دانلود پاورپوینت فنون طراحی پیام جهت رشته روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب اسلاید و با فرمت pptx


توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت فنون طراحی پیام جهت رشته روانشناسی ، علوم تربیتی و اجتماعی در قالب اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

طراحی پیام های دوبعدی در برابر پیام های یک بعدی : پیام های یک بعدی : فقط دلایل موافق با یک وضعیت ویژه را بیان می کنند.برای مخاطبینی که برای بار اول با پیام مواجه می شوند خوب است. پیام های دوبعدی: دلایل مخالف و موافق یک وضعیت را بیان می کنند  برای تصدیق یا رد استدلالات مخالف استفاده می شود  موجب افزایش اعتبار منبع و اعتماد مخاطب به عقیده و ادعای بیان شده می شود. باعث افزایش قصد خرید توسط افراد و نگرش مثبت به کالا یا خدمت می شود. من نمی توانم تصمیم بگیرم که آیا پوست برنزه زیبا ، ارزش این را دارد که به سرطان پوست مبتلا شوم.
 

 

پاورپوینت کامل فنون طراحی پیام و اقناع مخاطب ۳۶ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
فنون افزایش متقاعدکنندگی پیام 
طراحی پیام های دوبعدی در برابر پیام های یک بعدی 
نکات قابل توجه در استفاده از پیام های دوبعدی یا یک بعدی 
استفاده از چارچوب مناسب در پیام 
تئوری متمرکز بر تنظیم(سبک انگیزشی
ویژگی های افراد طبق تئوری متمرکز بر تنظیم
ویژگی های افراد طبق تئوری متمرکز بر تنظیم
فنون افزایش متقاعدکنندگی پیام 
استفاده از سناریو
طراحی پیام با نتیجه گیری مشخص و غیر مشخص
در چه مواردی نتیجه گیری مشخص(بسته) کاراتر از نتیجه گیری  باز است؟
دلایل اثربخشی پیام با نتیجه گیری باز؟
موارد کاربرد پیام با نتیجه گیری  باز؟
خطرات پیام با نتیجه گیری  باز؟
طراحی پیام های کارتونی(طراحی در قالب کارتون و کاریکاتور )
توجه به جنسیت و سن مخاطب در طراحی پیام 
اهمیت توجه به سن مخاطب در طراحی پیام 
استفاده از دو اصل ارجاع به خود و دیگران
نکاتی در خصوص چارچوب مثبت و منفی در پیام
و…

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.