فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و ماهیت آن با فرمت docx


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و ماهیت آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فایل ورد کامل تحقیق در مورد یادگیری و ماهیت آن docx 37 صفحه در word
فهرست مطالب
یادگیری و ماهیت آن
۲-۱۰- ماهیت یادگیری    ۳۷
۲-۱۱- عوامل و شرایط مؤثر در یادگیری۳۹  
۲-۱۲- فرصتها و تجارب یادگیری ۴۵
۲-۱۳- اصول کلی انتخاب فرصت ها و فعالیت های یادگیری۴۹
۲-۱۴- کلاس های موضوعی۵۲
۲-۱۵- اهداف تشکیل کلاس های موضوعی  ۵۴
۲-۱۶- مزایای کلاس های موضوعی در مدارس۵۵
۲-۱۷- چگونگی تشکیل کلاس های موضوعی۵۷
۲-۱۸- تحقیقات انجام یافته در داخل کشور    ۵۸
۲-۱۹- تحقیقات انجام یافته در خارج از کشور    ۶۰

 

 

رفتار گرایان یادگیری را «تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری» تعریف کرده اند، ولی از دیدگاه گشتالت، یادگیری عبارت از «کسب بینش های جدید یا تغییر در بینش های گذشته» است. چنان که ملاحظه می شود، تعریف های یادگیری با نگرش فلسفی به تعلیم و تربیت و روان شناسی تربیتی، ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم دارد. یادگیری با هر بینشی که تعریف شود، اساس رفتار انسان را تشکیل می دهد و نخستین صفت مشخص آن تغییر است. 

 

 

تغییری که به تدریج رخ می دهد، نسبتاً ثابت و پایدار است و بر اثر تجربه حاصل می شود. از طریق یادگیری، فرد با محیط خود آشنا می شود، در مقابل محیط مقاومت می کند، محیط را تغییر می دهد، برای تأمین احتیاجات خود از آن استفاده می کند، گاهی تحت تأثیر آن قرار می گیرد و زمانی خویشتن را با آن منطبق و سازگار می سازد. در واقع یادگیری فرآیندی است که طی آن رفتار موجود زنده، بر اثر تجربه، تغییر یابد(شعبانی،۱۳۸۴).

 

 

جامع ترین تعریفی که تا کنون از یادگیری ارائه شده تعریف هیلگارد  و مارکوییز  است. در این تعریف یادگیری عبارت است از:« فرآیند تغییرات نسبتاً پایدارکه در رفتار بالقوه ی فرد بر اثر تجربه ایجاد می شود». این تعریف نسبت به تعاریف دیگر رجحان و برتری خاصی دارد؛ زیرا دیدگاهی جدید از فرآیند یادگیری ارائه داده است و این دیدگاه جدید را می توان در مفاهیمی همچون فرآیند، تغییر ، نسبتاً پایدار، رفتار بالقوه و تجربه   جستجو کرد(اکبری شلدرّه ای و همکاران،۱۳۹۰).

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.