فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word :
دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و سبک های آن با فرمت docx
توضیحات کامل :
هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و سبک های آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فایل ورد کامل تحقیق یادگیری و سبک های آن با فرمت ورد ۵۷ صفحه در word
فهرست مطالب
یادگیری و سبک های آن
۲-۱۶- مدلهای مختلف فضاهای یادگیری۵۱
۲-۱۶-۱- مدلهای یادگیری شبکهای۵۱
۲-۱۶-۲- یادگیری در کلاسهای آینده۵۱
۲-۱۶-۳-یادگیری ساختار دانش و توانایی حل مشکل۵۲
۲-۱۶-۴- یادگیری مبتنی بر جامعه۵۲
۲-۱۷- نه قدم اصلی شخصی سازی یادگیری۵۳
۲-۱۸- مفهوم یادگیری۵۳
۲-۱۹- محورهای اساسی یادگیری۵۵
۲-۲۰- اهمیت یادگیری۵۵
۲-۲۱- شرایط یادگیری۵۶
۲-۲۲- تقسیم بندی سبکها۵۷
۲-۲۲-۱- سبکهای شناختی۵۷
۲-۲۲-۲- سبکهای عاطفی۵۷
۲-۲۲-۳- سبکهای فیزیولوژیکی۵۷
۲-۲۲-۱-۱- سبک های شناختی و انواع آن :۵۸
۲-۲۲-۱-۲- دستهبندی سبکهای شناختی بر اساس نظر کلب۵۹
۲-۲۳- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری۶۰
۲-۲۴- عناصر رویداد یادگیری۶۲
۲-۲۵- تعریف مفاهیم سبکهای یادگیری۶۳
۲-۲۶- نظریههایی در سبک های یادگیری۶۴
۲-۲۶-۱- سبک یادگیری دان و دان۶۴
۲-۲۶-۲- سبکهای یادگیری ورمونت۶۵
۲-۲۶-۳- رویکردهای یادگیری بیگز۶۶
۲-۲۶-۴- سبک های یادگیری فلدر و سولمان ۶۷
۲-۲۶-۵- سبکهای یادگیری کلب و فرای۶۸
۲-۲۶-۵-۱- نظریه یادگیری تجربهای ۶۸
۲-۲۷- تاثیر سبکهای دانش آموزان در ارتباط با معلم۷۶
۲-۲۸- سبکهای مختلف یادگیری در فرآیند آموزش۷۶
۲-۲۹- تحقیقات انجام شده در داخل کشور۷۷
۲-۳۰- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور۸۴
۲-۳۱- جمع بندی۹۱
۲-۳۲-چهارچوب نظری پژوهش۹۴
یادگیری را میتوان به صورت مختلفی از جمله کسب اطلاعات و تفکرات جدید، عادتهای مختلف، مهارتهای گوناگون و راههای متنوع حل مسئله و همچنین کسب رفتار و اعمال پسندیده و یا حتی ناپسند تعریف نمود. این در حالی است که هرگنهان و السون معتقدند یادگیری با وجودی که یکی از مهمترین زمینهها در علم روانشناسی به حساب میآید از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف نیز میباشد اما آنچه که به عنوان معروف ترین تعریف یادگیری شناخته شده است:
یادگیری به فرآیند ایجاد تغییرات نسبتاً پایدار در رفتار یا توان رفتاری که حاصل تجربه است گفته میشود و نمیتوان آن را به حالتهای موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری، خستگی یا داروها پدید می آید نسبت داد . (هرگنهان و السون، ترجمه سیف ۱۳۹۱، ص ۶۰)
تعریف گانیه از یادگیری نیز بسیار شبیه تعریف فوق میباشد: یادگیری تغییری است که در توانایی انسان ایجاد میشود و برای مدتی باقی میماند و نمیتوان آن را به سادگی به فرآیندهای رشد و نمو نسبت داد. هم چنین یادگیری با آموزش تفاوت دارد. آموزش را صاحب نظران به عنوان فعالیتهایی تعریف کرده اند که با هدف آسان ساختن یادگیری از سوی مدرس طرح ریزی میشود، و بین مدرس و یک یادگیرنده به صورت کنش متقابل جریان مییابد.
بدین ترتیب مشخص میشود که یادگیری همیشه معطوف به یادگیرنده است اما آموزش وسیله رسیدن به یادگیری (هدف) است . معلم در آموزش تسهیل کننده یادگیری است ولی یادگیری فعالیتی است که فقط منوط به یادگیرنده و تمایلات و خواستههای او برای یادگیری میباشد.
و یادگیری زمانی اتفاق میافتد که موقعیت محرک همراه با محتوای حافظه بر یاد گیرنده به گونه ای تاثیر گذارد که عملکرد او بعد از قرار گرفتن در آن موقعیت نسبت به قبل از آن تغییر یابد. این تغییر در عملکرد همان چیزی است که ما را به این استنباط که یادگیری اتفاق افتاده است، هدایت میکند . (گانیه، ترجمه نجفی زند ۱۳۷۳، ص ۳۴)
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 