فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری بازی های رایانه ای با فرمت docx


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری بازی های رایانه ای با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فایل ورد کامل تحقیق درباره مبانی نظری بازی های رایانه ای word 34 صفحه در word
فهرست مطالب
مبانی نظری بازی های رایانه ای
۲-۱- مبانی نظری بازی رایانه ای ۱۰
۲-۲- نظریه های راجع به بازی ۱۲
۲-۲-۱- نظرات پیشوایان اسلام و دانشمندان اسلام ۱۲
۲-۲-۲- نظریه ویگوستگی ۱۲
۲-۲-۳- نظریه پیاژه ۱۳
۲-۲-۴- نظریه روان تحلیل گری ۱۳
۲-۲-۵- نظریه های بازی ۱۳
۲-۲-۶- نظریات دیگر دانشمندان ۱۵
۲-۲-۶-۱- نظریه ی جان سولر ۱۵
۲-۱۵- بررسی تحقیقات انجام شده ۳۹

 

بازی، مهم ترین و اصلی ترین فعالیت کودک است.کودک انواع مهارت های آموزشی و اجتماعی را ناخودآگاه از طریق بازی می آموزد. برخی صاحب نظران، بازی های رایانه ای را جزء اسباب بازی ها می دانند و برخی آن را صورت های جدیدی از بازی می دانند که برای انجام آن از اشکال مختلف تکنولوژی استفاده می شود.

 

 

با توجه به این که هنوز هم اهمیت اسباب بازی های ساختنی، عروسک، ماشین و….  در نزد روانشناسان رشد بسیار است، اما آمار و ارقام نشان دهنده رشد روز افزون طرفداران بازی های رایانه ای است.

 

 

پدیده بازی های رایانه ای مانند بسیاری از شکل های نوین سرگرمی که محبوبیت گسترده ای یافته باعث بروز نگرانی هایی درباره ی اثرهای جانبی آن ها بر بازیکنان افراطی شده است. چون بازی های رایانه ای در میان کودکان و نوجوانان به دلیل های نادیده انگاشتن دیگر فعالیت های آموزشی، اجتماعی و اوقات آسودگی خود، به صرف داشتن وقت به بازی می پردازند، این بازی ها بالقوه زیان بار به شمار  می روند.

 

 

 پرداختن افراطی به بازی های رایانه ای نه فقط متأثر از محتوای بازی هاست، بلکه ویژگی های فردی نیز در گرایش نوجوانان به بازی ها نقش مثبتی ایفا می کند. به طوری که ویژگی های روان شناختی و شخصیتی افراد، تمایلات آن ها را تا حدی جهت می دهد. 

 

 

با توجه اشاعه و آثار شگرف بازی های رایانه ای که به لحاظ اثر گذاری به تغییر شیوه ای زندگی از آن با عنوان « انقلاب بازی های رایانه ای»  یاد می کنند و با توجه به گستره ی بازی ها، دیگر نمی توان به آن ها فقط به عنوان وسیله ی گذراندن اوقات فراغت نگریست، بلکه ممکن است عامل اثر گذاری یا اثر پذیر از ویژگی های روان شناختی افراد باشد. 

 

 

«گانتر»  (۱۹۹۸) بازی های رایانه ای را  جلوه ای از تحولات فناوری در عصر انقلاب رایانه می داند. این بازی ها را می توان روشی نو از آموزش غیر رسمی دانست. هم اکنون بازی های رایانه ای، به عنوان یک وسیله گذراندن اوقات فراغت منحصر به سن خاصی نیست. طراحان بازی های رایانه ای، با انجام تحقیقات مختلف در مورد کودکان خردسال می خواهند دامنه مخاطبان خود را وسعت بخشند و سود بیشتری بدست آورند.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.