فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد ۶۶ صفحه در word
فهرست مطالب

۲- ۳- ۱ مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۲ تاریخچه مدیریت و اهمیت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۲- ۱ دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه)

۲- ۳- ۳ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

۲- ۳- ۴ تعاریف CRM

۲- ۳- ۵ مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۶ چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۷ عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۲- ۳- ۸ مؤلفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۹ دیدگاه‌های مختلف در ارتباط با CRM

۲- ۳- ۱۰ ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۴  مزایای پیاده‌سازی CRM

۲- ۳- ۱۲ مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان

۲- ۳- ۱۲ محرک‌های توجه به CRM

۲- ۳- ۱۲ فرآیند اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۱۳ اصول CRM

۲- ۳- ۱۴ مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۱۵ اهداف CRM از نظر بارنت و سوئیفت

۲- ۳- ۱۶ مشتری‌گرایی و مشتری‌مداری

۲- ۳- ۱۶ مشتری‌مداری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۱۷ فرآیندهای خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۲- ۳- ۱۸ جریان‌های دانش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری

۲- ۳- ۱۹ فرآیندهای پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۲- ۳- ۲۰ فرآیندهای تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۲- ۳- ۲۱ موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نتایج اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۳-۲۴ دلایل حرکت سازمان ها به سوی سرمایه گذاری براساس CRM

۲-۳-۲۵ بنیان نظری مدیریت ارتباط با مشتری

منابع

 

 

 

در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولیدکنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند. به معنای دیگر، تولیدکنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف، به یافتن راه‌هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان سابق خود معطوف نمایند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به صورت روزافزون یک استراتژی اساسی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد سودهایشان را از طریق روابط بلندمدت‌تر با مشتریان بهبود بخشند. (کولتمن و همکاران، ۲۰۱۱: ۲۵۱). در محیط رقابتی جاری که مشخصه آن چالش‌های مالی و افزایش قابلیت رقابت بین شرکت‌هاست، شرکت‌ها نیازمند اجرای استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتری به منظور توسعه و ایجاد استراتژی‌های مشتری‌مدار مؤثرتر و کارآمدتر هستند.

 

 

 

در این ارتباط مشاهده شده است که اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند هم مزایای ملموس و هم ناملموسی را برای شرکت‌ها حاصل کند. مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت‌ها یک اولویت اصلی شده است (مورنو، ۲۰۱۱: ۱) به علاوه به نظر می‌رسد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ویژه در بخش خدمات مهم باشد چون می‌تواند به پرداختن به مسأله غیرملموس بدون خدمات کمک کند و ارتباطات بهتر با مشتریان را امکان‌پذیر ساخته و به اختصاصی‌سازی سفارش کمک کند و بنابراین وفاداری مشتریان سودآورند را افزایش دهد (دیمتریادیس و استیونز، ۲۰۰۸: ۴۷۰).  با در نظر گرفتن اینکه شرکت‌های خدماتی نقشی اساسی در اقتصاد دارند، تجزیه و تحلیل اینکه مدیریت ارتباط با مشتری در این بخش چگونه انجام می شود و چگونه خلق ارزش می‌کند، بویژه حائز اهمیت است (سانتورنپیوتگ و همکاران:۲۰۱۰).

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.