فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word :

دید کلی :
هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


توضیحات کامل :

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت docx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فایل ورد کامل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و سازمان دهی فرایند های آن با فرمت ورد ۵۱ صفحه در word
فهرست مطالب

۲-۱- مقدمه

۲-۲- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۳- چرخه زندگـــی مشتری و چرخه خدمت مطلوب در فرایند CRM

۲-۴- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۵- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۶- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری

۲-۷- فنآوریهای مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۸- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM

۲-۹- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۱۰- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری

۲-۱۱- مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی

۲-۱۲- پیشینه تحقیق

منابع

 

 

 

گذر از اقتصاد صنعتی و از میان رفتن مرزهای جغرافیایی کسب و کار و به تبع آن شدت یافتن رقابت موجب شده است تا مشتری به عنوان رکن اساسی و محور اصلی فعالیتهای سازمان مطرح شود. سازمانها به این مهم دست یافته‌اند که حفظ مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است و بهترین راه حفظ مشتریان به دست آوردن رضایت آنان است. همچنین تحقیقات نشان داده که رضایت مشتریان می‌تواند منجر به نام تجاری معتبر و در نتیجه سودآوری مؤسسه شود. مدیریت ارتباط با مشتریان در دهه ۹۰ میلادی همراه با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاریابی فردی تعریف شد و تکامل یافته است. هدف از استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری افزایش سودآوری و نرخ جذب و تسهیل در فرآیندهای مرتبط در سازمان است (بروکیس و همکاران، ۲۰۰۲).

 

 

 

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنیای تجارت، مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت بوده و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد (کاتلر، ۲۰۰۴). از طرفی نگرش شرکتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضای رقابتی به ناگزیر بر جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری برای فروش وکسب سود بیشتر متمرکز شده است. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیتهای سازمانها درآمده است؛

 

 

 

به نحوی که ازدیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمانها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است. در این اثنا مدیریت ارتباط با مشتری یک فرایند تجاری است که تمام جوانب مشخصه‌های مشتری را آدرس‌دهی می‌کند، دانش مشتری را بــه وجود می‌آورد، روابط را با مشتری شکل می‌دهد و برداشت آنها را از محصولات یا خدمات سازمان ایجاد می‌کند. بعبارتی مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه‌ای از روشهایی است که یک دیدگاه محکم، منسجم و یکپارچه از مشتریان در گستره کل کسب وکار فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که هر مشتری یک برنامه کاربردی پیچیده و خبره است که داده مدیریت ارتباط با مشتری را دریافت می‌کند (کاراکوستاس و همکاران، ۲۰۰۵).

 

 

 

با توجه به ضرورتهای اشاره شده در بالا می‌توان چنین اذعان نمود که در جهان رقابتی امروز با عنایت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزایش بسیار زیاد توجه به مشتری، یا به عبارت دیگر گسترش مفهوم مشتری‌محوری هستیم. این امر استفاده از سیستمهای مکانیزه و یکپارچه در این زمینه را اجتناب‌ناپذیر کرده است؛ سیستمهایی که از بازاریابی شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضایت‌سنجی از مشتریان را به صورت یکپارچه ارایه  می‌نمایند و از آنجایی که شرکتهایی که برای قدرت بازار به رقابت می‌پردازند دائماً به دنبال یافتن راههایی برای پشت سر گذاشتن هستند.

 

 

 

 مدیریت موفق ارتباط با مشتری یکی از مزایای عمده رقابتی است که سازمانها می‌توانند برای جلوگیری از انتقال مشتریان به سوی دیگر سازمانها مورد بهره‌برداری قرار دهند. هر اندازه یک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتری با مشتریان خود برقرار نماید، فرصتهای بیشتری جهت ارایه  خدمات و محصولات نوآورانه و بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود. در حالی که سازمانها کم و بیش مسائل مربوط به عملکردهای تک بعدی خود را با استفاده از سیستمهای برنامه‌ریزی منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری، بر بهبود عملکردهای چند بعدی و جدید خود در راستای افزایش ارزشی که به مشتریان (تجار و مصرف‌کنندگان) ارایه  می‌دهند، تمرکز می‌نمایند (کیمیلوگلو و زاراللی، ۲۰۰۹).

 

 

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.