فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word دارای ۱۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word :
فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word
در قالب فایل word ودر ۱۰۷ صفحه وقابل ویرایش
بخشی از متن:
هدف از این پژوهش فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word بود به لحاظ ماهیت و اهداف، این پژوهش از نوع کاربردی و برای اجرای آن از روش همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مرودشت بوده که با استفاده از روش نمونه گیری خوشهای چند مرحلهای تعداد ۲۹۰ نفر به عنوان حجم نمونه آماری پژوهش انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های مهارت اجتماعی ماتسون و همکاران (۱۹۸۳)، اضطراب امتحان ساراسون (۱۹۷۵) و عملکرد تحصیلی فام تیلور (۱۹۹۰) استفاده شده است که روایی و پایایی آنها مورد تأیید قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از دادهها در سطح آمار استنباطی از آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه به شیوه همزمان استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین بعدهای رفتار مناسب اجتماعی و اطمینان به خود داشتن با عملکرد تحصیلی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و بین بعدهای رفتار نامناسب اجتماعی، تکانشی عمل کردن با عملکرد تحصیلی رابطه منفی و معنادار وجود دارد، بین حسادت با عملکرد تحصیلی رابطه ای مشاهده نگردید. بین اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی رابطه منفی و معنی داری وجود دارد، همچنین نتایج نشان داد مهارتهای اجتماعی به صورت مثبت و اضطراب امتحان به صورت منفی قادر به پیشبینی عملکرد تحصیلی میباشند.
فایل ورد کامل بررسی رابطه مهارت های اجتماعی و اضطراب امتحان با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر متوسطه شهر مرودشت ۱۱۷ صفحه در word
فهرست مطالب
توضیحات
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
هدف کلی
هدفهای جزئی
فرضیههای پژوهش
تعریف واژه ها واصطلاحات
تعاریف نظری
تعاریف عملیات
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه
مبانی نظری عملکرد تحصیلی
تعاریف عملکرد تحصیلی
عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی
نظریات موجود در زمینه عملکرد تحصیلی
عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی
مبانی نظری مهارتهای اجتماعی
هدفهای اجتماعی شدن
مولفه های مهارتهای اجتماعی
عوامل موثر در رشد مهارتهای اجتماعی
مبانی نظری اضطراب امتحان
علایم اضطراب
عنوان
مدلها و نظریه های اضطراب امتحان
شیوع اضطراب امتحان
علایم و نشانه های اضطراب
عوامل موثر در بروز اضطراب امتحان
تکنیکهای شناختی و رفتاری برای کاهش اضطراب امتحان
پیشینه پژوهش
پژوهشهای داخلی
پژوهشهای خارجی
جمعبندی
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری و نمونه مورد بررسی
روش نمونهگیری و نمونه آماری
ابزار گردآوری داده ها و روایی و پایایی آنها
روش اجرای پژوهش
روش تجزیه و تحلیل دادهها
ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری
یافته های توصیفی
یافته های استنباطی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
خلاصه پژوهش
تحلیل یافته های پژوهش
محدودیتهای پژوهش
پیشنهادهای کاربردی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 