پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint :
توضیحات کامل :
پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint در ۲۶ اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
پاورپوینت کامل مدیریت روابط دوستانه در محیط کار ۲۶ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
مقدمه
روابط کاری
چرا بهتر است روابط خوب و دوستانه داشته باشیم؟
تعریف یک رابطهی خوب
برای ایجاد روابط خوب باید از کجا شروع کنیم؟
چطور روابط کاری خوبی ایجاد کنیم؟
بخشی از متن
مقدمه
انسان موجودی اجتماعی است و باید با اطرافیان خود رابطه داشته باشد تا ازطریق تعاملات و روابط اجتماعی، نیازهای مادی و عاطفی خود را برطرف کند. روابط موجود در محیط کار نیز از این قاعده مستثنی نیست و فردی که با همکاران خود روابطی قوی و گسترده برقرار کرده، بهتر میتواند درجهت رشد و پیشرفت حرکت کند و وظایف خود را بهشکلی مطلوب انجام دهد.
در این مبحث میخواهیم ببینیم چگونه میتوان در محیط کار روابطی استوار و مثبت با دیگران ایجاد کرد. در مورد اهمیت روابط خوب و سازنده خواهیم گفت و خواهید دید که چگونه میتوانید با کسانی که زیاد آبتان با آنها در یک جوی نمیرود، روابط بهتری داشته باشید.
روابط کاری
انسان ذاتا یک مخلوق اجتماعی است. ما انسانها همانگونه که دوست داریم غذا بخوریم و آب بنوشیم، بهصورت ذاتی مشتاق هستیم با دیگر انسانها روابط دوستانه و تعاملات مثبتی داشته باشیم.
وقتی که شما با دیگر همکاران حاضر در محیط کار روابط خوب و خوشایندی دارید، حتی خودتان هم از کار و حضور در محیط کار لذت بیشتری میبرید. همکارانتان بیشتر شما را همراهی میکنند و در نهایت در کارتان مؤثرتر خواهید بود.
ایجاد روابط خوب شغلی و محافظت از آنها فقط به تعلق خاطر، رضایت شغلی و لذت بیشتر شما از کار منجر نمیشود، بلکه این روابط خوب میتوانند زمینههای دریافت پروژههای کلیدی و مهم، پیشرفتهای شغلی و رشد هر چه بیشتر شما را فراهم کنند.
چرا بهتر است روابط خوب و دوستانه داشته باشیم؟
انسانها ذاتا موجوداتی اجتماعی هستند. ما خواهان دوستیها و تعاملات مثبت هستیم، درست همانطور که نیازمند آب و غذاییم. پس عجیب نیست که هرچه روابطمان با دیگران سر کار بهتر باشد، خوشحالتر خواهیم بود و عملکرد بهتری خواهیم داشت. روابط خوب و سازنده منافع دیگری هم به همراه دارند: وقتی ارتباطمان با اطرافیانمان خوب باشد، از کارمان هم بیشتر لذت میبریم. دیگران با تغییراتی که میخواهیم ایجاد کنیم بیشتر موافقت و همکاری میکنند و در نتیجه خلاقیت و نوآوری ما نیز بیشتر می شود.
روابط خوب به ما آزادی عمل میدهند. به جای اینکه وقت و انرژیمان را روی حل مسائلی بگذاریم که در نتیجه ارتباطات منفی و غیر دوستانه به وجود آمده است، میتوانیم روی موقعیتها و فرصتهای خوبی که برایمان پیش میآید تمرکز کنیم. اگر بخواهید در کارتان پیشرفت کنید، به اینکه روابط کاری خوبی با همکارانتان بسازید، نیاز دارید. به هرحال اگر رئیستان به شما اعتماد نداشته باشد، احتمالش کم است که وقتی دنبال فردی مناسب برای یک سمت بالاتر میگردد، به شما هم فکر کند.
در مجموع، همهی ما دوست داریم با کسانی کار کنیم که با آنها خوب میجوشیم. علاوه بر همکاران، افراد دیگری نیز که در حلقهی شغلیمان هستند نیز اهمیت دارند. انواع مشتری ها، تامینکنندهها و ذینفعان کلیدی شرکت همه از ضروریات رسیدن به موفقیت هستند. بنابراین ایجاد و حفظ روابط دوستانه با آنها خیلی اهمیت دارد.
و …
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 