پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint :
توضیحات کامل :
پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint در ۲۴ اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی
پاورپوینت کامل بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS 24 اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب
مقدمه
دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS
شاخص NPS چگونه محاسبه میشود؟
میانگین شاخص NPS
شاخص NPS از لحاظ اقتصادی چه تأثیری بر کسبوکار دارد؟
برای بهبود شاخص NPS چه راهکارهایی وجود دارد؟
معایب شاخص NPS
با وجود این معایب، آیا استفاده از شاخص NPS منطقی است
بخشی از متن
مقدمه
امتیاز خالص تبلیغ کنندگان و یا شاخص NPS شاخصی است که تعیین میکند مشتریان یک کسبوکار، تا چه اندازه تمایل دارند خدمات یا محصولات آن شرکت را به دیگران توصیه کنند. این شاخص بهطورکلی معیاری برای سنجش میزان رضایت مشتری نسبت به محصول یا خدمات یک شرکت و تعیین سطح وفاداری به برند است. امروزه استفاده از این شاخص در هر کسبوکاری از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب به تعریف امتیاز خالص تبلیغ کنندگان (NPS) و بررسی مزایا و معایب آن در کسبوکار میپردازیم.
دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS
هر کسبوکاری برای محاسبهی شاخص NPS، باید از مشتریان خود نظرسنجی کند و از آنها بخواهد به پرسش «چقدر احتمال دارد محصولات یا خدمات شرکت را به دیگران توصیه کنید؟» پاسخ بدهند. برای پاسخ کافی است عددی از بین صفر (اصلا توصیه نمیکنم) تا (حتما توصیه میکنم) انتخاب کنند.
براساس این امتیازات، مشتریان به سه دسته تقسیم میشوند:
. مشتریان ناراضی
مشتریانی که امتیازی پایینتر از در نظر میگیرند، مشتریان ناراضی هستند. آنها حاضر نیستند بار دیگر از این شرکت خرید کنند یا از خدمات آن استفاده کنند. این ممکن است بهدلیل عدم رضایت از محصول یا خدمات یا برخورد نامناسب فروشندگان بوده باشد. این مشتریان حتی ممکن است تبلیغات منفی نیز علیه آن کسبوکار انجام بدهند.
. مشتریان بیتفاوت
مشتریانی که امتیاز یا را در نظر میگیرند، مشتریان بیتفاوت هستند. آنها تا حدودی از محصولات یا خدمات شرکت راضی هستند، اما ممکن است بهراحتی بهسوی برند رقیب جذب شوند. آنها علیه برند تبلیغ نمیکنند، اما برای طرفداری از آن نیز مشتاق نیستند و کار خاصی انجام نمیدهند.
. تبلیغ کنندگان
تبلیغ کنندگان به این پرسش امتیاز یا میدهند. آنها خدمات یا محصولات شرکت را دوست دارند، مرتب از شرکت خرید یا از خدمات آن استفاده میکنند و مشتاق هستند که این محصولات یا خدمات را به دیگران نیز توصیه کنند.
و …
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 