پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint :

پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint، در ۱۳۹ اسلاید.

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۳۹ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند قرار گیرد.

بخشی از متن فایل:

شرکت «دل» در سال با سرمایه ‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل و سرعت مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت. در سال «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. سال پس از تاسیس یعنی در سال ، «دل» جزو شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ، شرکت ‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ‌میلیون دلار در روز رسید. پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است. بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

پاورپوینت کامل زنجیره تامین نوین در کمپانی دل با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان ۱۳۹ اسلاید در PowerPoint
فهرست مطالب:
“دل” یک انقلاب در مدیریت زنجیره تامین
اصول مدیریت دل
نگران منافع شرکت باشید تا آبروی آن
ویژگیهای منحصر به فرد عصر جدید
تاریخچه شرکت دل
حوزه فعالیت شرکت دل
ویژگی انحصاری شرکت «دل»
درآمد شرکت دل
چهار اولویت فعالیت راهبردی
کمپانی DELL نماد تقسیم بندی بازار
PC هایی با آخرین تکنولوژی
گزاره ارزش Dell
صنایع کلیدی:
شرکای اصلی
بخشهای مشتریان
ارتباط با مشتریان
کانالها
جریان درآمد
ساختار هزینه
فعالیت های فعلی
فعّالیتهای کلیدی
منابع کلیدی
شرکای اصلی
بخشهای مشتریان
ارتباط با مشتری
جریان درآمد
ساختار هزینه
چشم انداز صنعت و چشم انداز آینده
شرکتها به دنبال فرصت های جدید کسب وکار
عناصر اصلی بیانیه ارزشهای شرکت دل
منابع انسانی شرکت دل DELL
فناوری و R&D
رویکرد «دل» به تحقیق و توسعه و نوآوری
فروش در شرکت دل DELL
چشم‌انداز آینده شرکت دل
داستان برند: دل، بازمانده سختکوش عصر کامپیوترهای شخصی
یکی از نقاط قابل‌توجه در تاریخ نوآوری‌های Dell در فروش کامپیوترهای شخصی
تاریخچه‌ی تأسیس
دل کار خود را با مونتاژ کامپیوترهای شخصی کلون شده IBM شروع کرد
درآمد دل
مشکلات داخلی در بخش مدیریت بازاریابی و فروش دل
فروش مستقیم و پستی، استراتژی موفق سال‌های ابتدایی بود
افزایش رقابت و حضور جدی در بازار
نقطه عطف درشرکت
بودجه‌ی تحقیق و توسعه
نقش نیروی های فروش شرکت دل درموفقیت آن
سفارش مشتریان دل
هدف‌گذاری بازارهای تجاری توسط دل
چالش‌های جدید و جنگ قیمت‌ها
شرکت دل چگونه با غول‌ها مواجه شد؟
حذف واسطه‌ها یک مزیت رقابتی
کسب‌وکار موفق شرکت دل
وقتی شرکت دل سخت‌افزار را با نرم‌افزار می‌فروخت
اینترنت شرکت دل را بزرگ‌تر هم می‌کند
مایکروسافت و دل
کامپیوترهای ارزان و انعطاف‌پذیر
فراز و فرودهای شرکت دل در بازارهای بین الملل
استراتژی متنوع‌ سازی شرکت دل
فراموش کردن مشتری
«تمرکز انحصاری بر کارآیی»
دل هنوز هم از زنجیره تامین کارآمدی برخوردار است
تحویل محصول پایه‌‌‌ای است که دیگران آن را اختراع کرده‌اند
غرق در خیال‌پردازی
مثال از زنجیره تامین وال مارت
در زنجیره تامین چه چیزهایی جریان دارد؟
اهمیت لجستیک و زنجیره تامین درشرکت دل
شهرت کمپانی دل درزنجیره تامین
بخش بندی بازارهدف درکمپانی دل
اهداف عملکرد و موقعیت بازار
مدل اهداف عملکرد
کانال های کلیدی بازاریابی دل
کانالهای توزیع و جریان تدارکات.
مدل فروش مستقیم
تولید به سبک سفارشی
ادغام تامین کنندگان.
به حداقل رساندن موجودی کالاوبه حداکثر رساندن سرعت
داشتن رابطه نزدیک و اعتماد مشترک
کارخانه های ساخت دل و فرآیند تبدیل
روند تحول رایانه ها
مدل فرآیند تحول
، دسترسی آسان به بازار و در دسترس بودن مشوق های دولتی
لجستیک
مراکز تماس
بازاریابی ویژه درکمپانی دل
قدرت و ضعف زنجیره تامین دل ؛استحکام – قدرت
قدرت و ضعف زنجیره تامین دل –ضعف
گستره بازار دل
چگونه زنجیره تأمین دل با غول های فناوری رقابت می کند
فروش مستقیم (B2C )
سفارشی سازی به استراتژی تقسیم شده
تغییرروند دربازاریابی کمپانی دل
اهداف مدیریت موجودی
روابط تأمین کننده قوی
برنامه های بعدی برای Dell چیست؟شفافیت اهداف
تجدید نظر می کنید؟
توسعه نمونه کارها
استراتژی زنجیره تامین Push-Pull – دل
استراتژی فروش مستقیم و زنجیره تامین Dell
نمونه ای از یک استراتژی Push-Pull
مثالی از فرآیند سفارش
فروش محصول با انتخاب مشتریان
تحویل فوری و منطبق با سفارش مشتریان
حفظ آمادگی شرکت برای تحویل بحرانی
استراتژی منحصر به فرد دل
استراتژِی سفارش مشتری در کمپانی دل
درون دل: رازهای موفقیت در زنجیره تأمین آن است
روابط نزدیک با مشتریان و تأمین کنندگان درکمپانی دل
این همه اطلاعات است
تکامل اطلاعات
استفاده مرکز داده مشتری اوراکل
دل مجدداً زنجیره تأمین خود را اختراع می کند
مدل مستقیم کمپانی دل
دل و مدیریت چالش های رقابتی
مدیریت خواسته ها،نیاز ها و انتظارات مشتریان درکمپانی دل
تلاش کمپانی دل برای خرده فروشی
سریع ترین خرده فروشی
زنجیره تأمین تقسیم شده
درسهای آموخته شده
نقش مشتری در زنجیره تامین
اهداف زنجیره تامین
مشکلات و پاسخ های ممکن در بازار ایالت متحده
معایب موجود در مدل سنتی شرکت دل
تغییر در زمینه تقاضای ایالات متحده، از مدل های رومیزی تا مدل های لپ تاپ
مشکلات زیادشرکت دل در زمینه رضایت مشتری
مشکل دیگر شرکت دل، تغییر رقابت است
بهبود ارائه خدمات به مشتری درشرکت دل
تبعیت قوی مدیریت ارشد با مدل سنتی
رویکردها در بازار آلمان
رویکردهایی در بازار ژاپن
تهدید جدی برای شرکت دل درژاپن
مشکلات در بازار چین
محدودیت هایی در بررسی مشکلات جهانی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.