پاورپوینت کامل ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی خراسان رضوی ۸۴ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی خراسان رضوی ۸۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۸۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی خراسان رضوی ۸۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی خراسان رضوی ۸۴ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: نکات مهم:۱- ضرورت توجه جدی مدیران محترم به این مهم ورصد مستمر آن در طول سال.چرا که نمره ارزشیابی مدیران محترم برآیند این ارزیابی است.۲- ضرورت توجه بیشتر رابطین محترم وبررسی مستمر برنامه ها,ارتباط با کارشناسان مربوطه در صورت نیاز ,ملاحظه روزانه اخبار در پرتال دفتر منابع انسانی استانداری,پیگیری موارد لازم از طریق دستگاه مرکزی و…..۳- توجه به مکاتبات وپاسخ بموقع با توجه به لحاظ آن در ارزیابی ها.۴- تلاش در جهت مستند سازی فعالیت ها وحفظ شأن وجایگاه استان در کشور.۵- توجه به موارد عدم مصداق که باید با کسب نظر معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور باشد .۶- پیگیری نمره ارزشیابی مدیران محترم از طریق وزارت خانه یا سازمان مرکزی باتوجه به عدم اجرای طرح ارزیابی برای سال ۱۳۹۲۷- همکاری با ارزیابان طرح در موارد مراجعه,درخواست یا پیام های ارسالی آنان در سیستم.۸- در صورت نیاز تهیه کتابی که تهیه شده وتجمیع شده قوانین ومصوبات مرتبط با ارزیابی را داراست.۴
اسلاید ۵: ۵۵موضوع: ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۳ دستگاههای اجرایی استان(بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۱۵۷۲ تاریخ ۹۳/۲/۱۰)به استانداریهای سراسر کشور
اسلاید ۶: به منظور ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان (در اجرای بند الف ماده ۳ آییننامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبه شماره ۴۴۳۲۷/۴۲۲۵ هیأت وزیران، مورخ ۱۳۸۹/۱/۱۴) و پیرو ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۳ دستگاههای اجرایی استان تحت عنوان۳۰ برنامه برای۵۰ دستگاه استانی (۵۰×۳۰) از سوی وزیر محترم کشور و این معاونت، موضوع بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۱۲۲۷ مورخ ۱۳۹۳/۲/۳، بهپیوست شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد دستگاههای استان مبتنی بر برنامه مزبور، جهت اجرا در سطح استان ابلاغ میگردد. مقتضی است ضمن ابلاغ شاخصهای پیوست به کلیه دستگاههای اجرایی استان، گزارش عملکرد هر یک از دستگاهها در مقاطع، (۱۳۹۳/۸/۱ و ۱۳۹۳/۱۲/۲۷) از طریق سامانه جامع نظام مدیریت عملکرد دولت با رعایت موارد ذیل، به این معاونت ارسال شود تا نتیجه گزارش هر استان به تفکیک در شورای عالی اداری مطرح گردد. ۱- ابلاغ شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد به تمام دستگاههای اجرایی استان توسط استانداران محترم، حداکثر تا نیمه اول اردیبهشت ماه.
اسلاید ۷: ۲- ابلاغ شاخصهای اختصاصی دستگاهها که با مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی استان و معاونتهای برنامهریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بر اساس اسناد مربوط تنظیم میگردد؛ از جانب استانداران محترم، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه. وبا نظر ستاد مرکزی دستگاه هاتوضیح: شاخصهای اختصاصی باید با توجه به سند برنامه توسعه استان، سایر برنامههای توسعهای، برش استانی شاخصهای ملی و … هر دستگاه تهیه شوند.۳- برگزاری کارگاههای آموزشی و توجیهی توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برای مدیران کل و مسئولین ذیربط دستگاههای استانی به منظور آشنایی با برنامهها، شاخصها و فرایند انجام کار، حداکثر تا پایان خرداد ماه۴- دریافت گزارش خودارزیابی دستگاههای اجرایی استان و مستندات لازم از طریق سامانه مدیریت عملکرد مستقر در استانداری، حداقل یک ماه قبل از زمانهای مقرر در صدر بخشنامه
اسلاید ۸: ۵- بررسی و تعیین امتیاز عملکرد دستگاهها از طریق تشکیل «کمیته ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان» با ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، عضویت یکی از مدیران معاونت برنامهریزی استانداری به انتخاب ایشان (متناسب با دستگاه مورد ارزیابی)، مدیرکل دستگاه مربوطه، مدیرکل ارزیابی عملکرد استانداری و مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری به عنوان دبیر۶- جمعبندی نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان (مطابق با فرم شماره ۲) و ارائه آن از طریق سامانه جامع نظام مدیریت عملکرد دولت به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییسجمهورتوضیح: نمره ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان، پس از اعمال ضریب مندرج در فرم شماره ۲ محاسبه میشود. ضریب مذکور باید توسط کمیته موضوع بند ۵ و با در نظر گرفتن عواملی نظیر: میزان تعاملات دستگاه با مردم و اربابرجوع، حجم بودجه اختصاص یافته، میزان اثرگذاری بر توسعه استان، حجم تصدیها، ضرورت تغییر رویهها، تنوع و حجم خدمات و…. عدد ۱ یا ۲ یا ۳ تعیین شود. لازم به ذکر است برای ارزیابی نهایی و رتبهبندی استانهای کشور، این ضریب استاندارد خواهد شد.
اسلاید ۹: ۷- به منظور ارزیابی نهایی و رتبهبندی استانهای کشور در مقایسه با یکدیگر، کمیتهای با مسئولیت معاون نوسازی اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییسجمهور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ذیربط، نماینده معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رییسجمهور و رییس امور مدیریت عملکرد و بهرهوری به عنوان دبیر تشکیل میگردد. ۸- نتایج ارزیابیهای انجام شده توسط کمیته مذکور در بند ۷ ضمن ارائه در شورای عالی اداری و گزارش به رییسجمهور محترم، در جشنوارههای ملی و استانی اعلام و به اطلاع عموم خواهد رسید. لازم به توضیح است ۵۰ دستگاه مذکور در فرم شماره ۲، دستگاههای اولویتدار برای انجام اصلاحات اداری و ارزیابی عملکرد میباشند و سایر دستگاههای استانی با تشخیص استانداران محترم به لیست اضافه خواهد شد.
اسلاید ۱۰: ۱۰۱۰فرم شماره ۱- شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۳ واحدهای اجرایی(سطح استان)
اسلاید ۱۱: ۱ – شاخص اول- تعیین وظایف، فعالیتها و واحدهای قابل واگذاری از دستگاههای اجرایی استان به سایر فعالان(۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: مواد ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و آییننامه اجرایی ماده ۲۴(شماره ۲۳۱۳۷۸/ت۴۳۹۰۸ک تاریخ ۱۳۸۸/۱۱/۲۱ تصویبنامه هیأت وزیران) و اصلاحیه آن (شماره ۱۷۶۴۲۰/ت۴۴۸۵۲ک تاریخ ۱۳۸۹/۸/۸)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:بند(الف) ماده ۲۴ ق.م.خ.ک) احصای تصدیهای اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و زیربنایی موضوع مواد ۹ و ۱۰ ق.م.خ.ک .ماده ۶ آییننامه اجرایی) تشکیل کارگروههای استانی و در صورت لزوم کارگروههای شهرستانی به منظور پیگیری، نظارت و کنترل و اجرای سیاستهای تعیین شده توسط کارگروه موضوع ماده ۵ آییننامه.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۲: ۲- شاخص دوم- واگذاری حداقل ده درصد از خدمات قابل واگذاری و واحدهای عملیاتی در استان(۱۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: مواد ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و آییننامه اجرایی ماده ۲۴ (شماره ۲۳۱۳۷۸/ت۴۳۹۰۸ک تاریخ ۱۳۸۸/۱۱/۲۱ تصویبنامه هیأت وزیران) و اصلاحیه آن (شماره ۱۷۶۴۲۰/ت۴۴۸۵۲ک تاریخ ۱۳۸۹/۸/۸)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:بند(الف) ماده ۲۴ ق.م.خ.ک) واگذاری تصدیهای اجتماعی، فرهنگی، خدماتی و زیربنایی موضوع مواد ۹ و ۱۰ ق.م.خ.ک احصا شده با رعایت راهکارهای مطروحه در فصل دوم قانون فوق به میزان سالانه ۴ درصد.ماده ۶ آییننامه اجرایی) تشکیل کارگروههای استانی و در صورت لزوم کارگروههای شهرستانی به منظور پیگیری، نظارت و کنترل و اجرای سیاستهای تعیین شده توسط کارگروه موضوع ماده ۵ آییننامه.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۳: ۳ – شاخص سوم – تهیه برنامه و سازوکارهای اجرایی به منظور فراهم آوردن زمینه مشارکت بخش غیردولتی(۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: ماده ۲۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن(تصویبنامه شماره ۱۶۳۴۶۴/ت۴۵۰۲۰ک مورخ ۱۳۸۹/۷/۲۲ کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۲۲ق.م.خ.ک) آموزش، سازماندهی، ایجاد تسهیلات و کمکهای مالی، رفع موانع اداری و خریدخدمات از بخش غیردولتی.ماده ۵ آییننامه اجرایی ماده ۲۲) استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موسسات متقاضی برای انجام تصدیهای دستگاه به صورت خریدخدمت، مشارکت یا واگذاری مدیریت.ماده ۷ آییننامه اجرایی ماده ۲۴) ارتقای انگیزه در بخش غیردولتی برای قبول تصدیهای دولتی از طریق اعطای تسهیلات بانکی و مالیاتی با شرایط مناسب در چارچوب قوانین و مقررات، واگذاری زمین و ارایه خدمات زیربنایی با نرخ کارشناسی برای مشارکت با دولت، ارایه وامهای قرضالحسنه به متقاضیان از محل وجوه اداره شده و پرداخت بخشهایی از هزینه سرانه تأمین خدمات به اشخاص طرف قرارداد در ازای انجام خدمات مشخص.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۴: ۴ – شاخص چهارم- اجرای برنامههای فرهنگ سازی اجتماعی و آموزش به صورت یکپارچه و هدفمند در راستای تبدیل نقش دستگاههای اجرایی به هدایتگری، تسهیلگری،توان افزایی، نظارتی وانجام خدمات درفضای رقابتی ازطریق برگزاری نشستها، دورههای آموزشی، فعالیتهای رسانهای و … (۲۰ امتیاز)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:برگزاری نشستها، دورههای آموزشی، فعالیتهای رسانهای و … در خصوص موضوع.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۵: ۵ – شاخص پنجم- (اصلاح ساختار دستگاه های اجرایی) اجرای دقیق ضوابط مندرج در فصل چهارم قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه گزارش عملکرد در مقاطع شش ماهه (۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: مواد ۲۹، ۳۰ و ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، آییننامه اجرایی ماده ۲۹ ق.م.خ.ک (شماره۲۶۲۷۷۳/ت۴۳۹۱۱ک تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۷) موضوع ضوابط و شاخصهای سازماندهی، طراحی و تنظیم تشکیلات دستگاههای اجرایی و اصلاحات بعدی آن طی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۷۱۲ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۴ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:اجرایی نمودن تشکیلات تفصیلی واحدهای منطقهای، استانی، شهرستانی و بخش.اجرایی نمودن شاخصها و ضوابط سازماندهی واحدهای منطقهای، استانی، شهرستانی و بخش.ارایه گزارش عملکرد در مقاطع شش ماهه.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۶: ۶ – شاخص ششم- (تمرکز زدایی)تفکیک وظایف استانی و شهرستانی به منظور تمرکز زدایی و واگذاری حداکثری اختیارات و وظایف به واحدهای شهرستانی (۳۰ امتیاز)مستندات شاخص: مصوبات شماره های ۱۹۰۱/۱۵۹۷۵۸ تاریخ ۱۳۸۱/۹/۲، ۱۹۰۱/۱۸۱۵۲۶ تاریخ ۱۳۸۱/۱۰/۳، ۱۹۰۱/۳۰۵۲۴۰ تاریخ ۱۳۸۱/۱۱/۶، ۱۹۰۱/۳۱۸۵۵ تاریخ ۱۳۸۲/۲/۲۸، ۱۹۰۱/۱۲۹۸۴۷ تاریخ ۱۳۸۲/۷/۱۲، ۱۹۰۱/۱۲۴۹۶ تاریخ ۱۳۸۳/۱/۳۰ و ۱۹۰۱/۳۴۳۷۹ تاریخ ۱۳۸۳/۳/۴ شورای عالی اداری در خصوص انتقال وظایف اجرایی وزارتخانهها و سازمانها به واحدهای استانی.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:بند ۲ مصوبات شورای عالی اداری) واگذاری حداکثری اختیارات و وظایف به واحدهای شهرستانی در حد هر شهرستان از سوی مدیران استانی.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۷: ۷ – شاخص هفتم- (مجتمع های اداری)اجرای بند ط ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری، موضوع تشکیلات اداری و ساختمانها در شهرستانهای کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت و بخش های کمتر از ۳۰ هزار نفر جمعیت (۳۰ امتیاز که امتیاز این شاخص صرفا برای استانداریها محاسبه میشود )مستندات شاخص: مواد ۲۹، ۳۰ و ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، آییننامه اجرایی بند (ط) ماده ۲۹ ق.م.خ.ک( شماره ۴۰۵۳/ت۴۴۱۹۵ک تاریخ ۱۳۸۹/۱/۱۴)، بخشنامه ساختار تشکیلاتی مجتمعهای اداری مستقر در سطح شهرستان و بخش( شماره ۲۰۰/۴۱۹۲۵ تاریخ ۱۳۸۹/۸/۱۲) و اصلاحات بعدی آن طی بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۷۱۲ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۴ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:بند(ط)ماده۲۹قانون)استقرار کارمندان شهرستانهای کمتراز هفتاد هزار نفر جمعیت و بخشهای کمتر از سی هزار نفر جمعیت در مجتمعهای اداری مراکز شهرستان و بخش تحت نظر فرماندار و بخشدار.تبصره ماده ۴ آییننامه اجرایی) تعیین دستگاههای اجرایی مستقر در مجتمعهای اداری بر اساس شاخصهای مصوب معاونت توسعه از سوی استانداری.ماده ۶ آییننامه) اعطای اختیارات اداری لازم به واحدهای مستقر در مجتمعهای اداری از سوی دستگاههای اجرایی استانی و اعلام آن به استانداری.ماده ۸ آییننامه) رعایت بندهای الف، ب و ج این ماده در طراحی مجتمعهای اداری بر اساس الگوی ساختار تشکیلاتی ابلاغی از سوی معاونت.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۸: ۸ – شاخص هشتم- (اصلاح اساسی ساختار)ارائه پیشنهاد در زمینه اصلاح ساختار واحدهای استانی با اعمال رویکردهای مذکور در فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری به حوزه مرکزی دستگاهها و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور (۱۰امتیاز)برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه مهندسی نقش و ساختار دولت(۲۴۰ امتیاز)
اسلاید ۱۹: ۹ – شاخص اول- اطلاعرسانی و ارائه فرمهای مورد نیاز مردم برای انجام خدمات در بستر الکترونیکی (۳۰ امتیاز)مستندات شاخص: ماده ۳۷ و ۴۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، آییننامه اجرایی ماده (۴۰) قانون مدیریت خدمات کشوری (تصویبنامه شماره ۸۱۸۳۹/ت۴۴۲۹۴ک تاریخ ۱۳۹۰/۴/۱۹) و مصوبه شماره ۱۳/۷۲۲.ط تاریخ ۱۳۸۱/۴/۲۲ شورایعالی اداری، بند ب ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه و بخشنامه شماره ۱۰۰/۱۸۰۵۹ تاریخ ۱۳۸۶/۲/۱۲ موضوع پروتکل تبادل الکترونیکی مکاتبات اداری، مجموعه استاندارد راهبری و مدیریت اسناد (بخشنامه شماره ۲۰۰/۳۵۷۹۳ تاریخ ۱۳۸۹/۷/۱۷)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۳۷ ق.م.خ.ک) اطلاعرسانی الکترونیکی(سایت یا پرتال)، ارایه فرمها و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی.ماده ۷ آییننامه) اشتراک دادههای بانک اطلاعاتی با سایر دستگاههای اجرایی از طریق گذرگاه خدمات الکترونیک دولت.ماده ۱۱ آییننامه) درج شماره ملی و کدپستی در تمامی پایگاههای اطلاعاتی مرتبط با مردم.بند ب ماده ۴۶ ق.ب.پ.ت) توسعه و تکمیل پایگاههای اطلاعاتی و بهروزرسانی آن.بخشنامه شماره ۱۰۰/۱۸۰۵۹) تهیه زیرسامانههای مناسب به منظور ایجاد تعامل با سامانه مکاتبات اداری دیگر دستگاههای اجرایی بر اساس پروتکل (ECE).بخشنامه شماره ۲۰۰/۳۵۷۹۳) بکارگیری سامانه واحد در دبیرخانههای مجموعه تحت پوشش شبکه محلی و تأکید بر تجهیز آن به پروتکل تبادل الکترونیکی مبادلات(ECE)برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۰: ۱۰ – شاخص دوم- توسعه تعداد خدمات قابل ارائه در واحدهای خدمات الکترونیکی (دفاتر پیشخوان و … ) (۵۰ امتیاز)مستندات شاخص: ماده ۳۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و آییننامه ایجاد و بهرهبرداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی(تصمیمنامه شماره ۴۲۴۰۱/۶۱۱۱۶ تاریخ ۱۳۸۹/۳/۱۸ وزیران عضو کارگروه توسعه حملونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۴آییننامه) دستگاهها موظفند ضمن همکاری با کارگروه استانی، خدمات قابل ارایه خود را از طریق شبکههای الکترونیک توسط دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارایه نمایند.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۱: ۱۱ – شاخص سوم- ایجاد، تکمیل و ارتقای پرتالهای استانی و محلی با محوریت اطلاع رسانی الکترونیکی… ) (۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه شماره ۱۹۰۳/۱۲۱۹۰۵ مورخ ۱۳۸۳/۷/۸اهم اقدامات مرتبط با شاخص:بند ۱ ماده ۳۷ ق.م.خ.ک) اطلاع رسانی الکترونیکی در خصوص شیوه ارائه خدمات همراه با زمانبندی انجام آن و مدارکی که متقاضی باید ارائه نماید. همکاری مجدانه و تنگاتنگ واحدهای استانی با استانداری جهت تکمیل و بهروزرسانی پرتال استانی.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۲: ۱۲ – شاخص چهارم- مستندسازی فرایندهایی که منجر به ارائه خدمات به مردم میشوند (۳۰ امتیاز)مستندات شاخص: مصوبه شماره۱۴/۲۵۳ تاریخ ۱۳۷۸/۹/۶ شورای عالیاداری موضوع اصلاح سیستمها و روشهای انجام کار، مصوبه شماره ۱۳/۱۸۵۴۰.ط تاریخ ۱۳۸۱/۲/۱۰ شورایعالی اداری موضوع طرحتکریم مردموجلبرضایتاربابرجوعدرنظام اداری و ماده ۳۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرایی ماده ۳۶ ق.م.خ.ک(بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۱۱۵۲ تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۷ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییسجمهور) اهم اقدامات مرتبط با شاخص:دستورالعمل اجرایی ماده ۳۶) فراهم نمودن قابلیت مشاهده فرایند گردش کار و روشهای انجام خدمات به شهروندان همراه با زمانبندی انجام آنها و همچنین مراحل ارایه خدمات اداری از طریق نمایش در قالب گرافهای ساده در جایگاه اینترنتی(وب سایت) دستگاه.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۳: ۱۳ – شاخص پنجم- اصلاح فرایندها با اولویت فرایندهایی که منجر به ارائه خدمات الکترونیکی به مردم میشوند در چارچوب نقشه راه و دستورالعملهای اصلاح فرایندها و روش های انجام کار (۴۰ امتیاز)مستندات شاخص: مصوبه شماره۱۴/۲۵۳ تاریخ ۱۳۷۸/۹/۶ شورای عالیاداری موضوع اصلاح سیستمها و روشهای انجام کار، مصوبه شماره ۱۳/۱۸۵۴۰.ط تاریخ ۱۳۸۱/۲/۱۰ شورایعالی اداری موضوع طرحتکریم مردموجلبرضایتاربابرجوعدرنظام اداری و ماده ۳۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرایی ماده ۳۶ ق.م.خ.ک (بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۱۱۵۲ تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۷ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییسجمهور) اهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۳۶ ق.م.خ.ک و بند ۲ دستورالعمل مربوط) بازبینی و اصلاح فرایندهای مورد عمل و روشهای انجام کار حداکثر هر سه سال یک بار.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۴: ۱۴ – شاخص ششم- اجرای برنامههای آموزش فناوری اطلاعات برای مدیران و کارکنان در سطح استان و همچنین کارشناسان واحدهای ذیربط در دستگاههای اجرایی (۱۰امتیاز)مستندات شاخص: مصوبه شماره ۱۳/۷۲۲.ط تاریخ ۱۳۸۱/۴/۲۲ شورایعالی اداریاهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۱۵ مصوبه) برنامه ریزی و شرکت دادن نیروی انسانی در دورههای آموزشی فن آوری اطلاعات(در قالب نظام آموزش کارکنان دولت) برنامه عملیاتی مرتبط با شاخص۱۵ – شاخص هفتم- فرهنگسازی، آموزش، توانمندسازی و ترغیب مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی از طریق رسانههای ارتباط جمعی و … (۲۰امتیاز)اهم اقدامات مرتبط با شاخص:فرهنگسازی، آموزش، توانمندسازی و ترغیب مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی از طریق رسانههای ارتباط جمعی (سمعی، بصری و مکتوب)، اطلاع رسانی از طریق پیامک و بهرهگیری از پیامهای محیطی.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۵: ۱۶ – شاخص اول- تنظیم برنامه ساماندهی نیروی انسانی استان (۳۰ امتیاز)مستندات شاخص: مواد ۴۲، ۴۴ و ۵۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی (بخشنامه شماره ۲۰۰/۸۴۵۹۷ تاریخ ۱۳۸۸/۹/۸)، شیوهنامه دستورالعمل مذکور (بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۵۹۴۱ تاریخ ۱۳۸۹/۲/۱۸)، بخشنامه شماره ۲۰۰/۴۴۰۰ تاریخ ۱۳۸۹/۲/۱۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، آییننامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (تصویبنامه شماره ۴۱۴۵۹/۲۶۲۷۵۶ تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۷)، قانون جامع حمایت از معلولان، آییننامه اجرایی بند(ز) ماده(۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری (تصمیمنامه شماره ۴۴۱۷۸/۸۸۳۸۴ تاریخ ۱۳۸۹/۴/۲۳) و بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران. و بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۵۹۸ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:ماده ۴۴ق.م.خ.ک) به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی پس از پذیرفته شدن در امتحان عمومی که به طور عمومی نشر آگهی میگردد.بند (و) ماده ۴۲ ق.ب.پ.ت) رعایت سهمیههای استخدامی ایثارگران و معلولین.تعیین نیاز دستگاه در رابطه با تعداد کارمندان، تخصصها و مهارتها و مشاغل مرتبط برای زمان مورد انتظار.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مدیریت سرمایه انسانی(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۶: ۱۷ – شاخص دوم- تعیین تکلیف حداقل ۱۵درصد نیروهای قراردادی مازاد تا سقف تعیین شده در تبصره ماده ۳۲ ق. م. خ. ک. (۵۵ امتیاز)مستندات شاخص: تبصره ذیل ماده (۳۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۵۹۸ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:تبصره ماده ۳۲ ق.م.خ.ک) به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی به صورت ساعتی یا کار معین و بدون تعهد استخدامی و در سقف اعتبارات مصوب برای حداکثر یک سال در شرایط خاص با تأیید معاونت تا ده درصد پستهای سازمانی مصوب.ساماندهی نیروهای قراردادی مطابق بند ۸ بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۵۹۸ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصجدول نتایج شاخص و مستندات قابل ارایه از سوی دستگاهبرنامه مدیریت سرمایه انسانی(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۷: ۱۸ – شاخص سوم- اجرای دقیق بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱/۸/۱۳۹۲ در مورد جذب نیروی انسانی و ساماندهی کارکنان شرکتهای خصوصی طرف قرارداد (۲۰ امتیاز)مستندات شاخص: بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۵۹۸ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور.اهم اقدامات مرتبط با شاخص:رعایت کامل بند ۲ بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۲/۱۳۵۹۸ تاریخ ۱۳۹۲/۸/۱.برنامه عملیاتی مرتبط با شاخصبرنامه مدیریت سرمایه انسانی(۲۰۰ امتیاز)
اسلاید ۲۸: ۱۹ – شاخص چهارم- ایجاد سامانه یکپارچه آمار و اطلاعات نظام اداری و منابع انسانی در سطح استان (۳۰ امتیاز)مستندات شاخص: بخشنامه سامانه اطلاعات نظام اداری به شماره ۲۰۰/۶۰۰۰۲ تاریخ ۱۳۸۹/۱۱/۲۳، بخشنامه معاو
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 