پاورپوینت کامل آشنایی با سبک های بازی های رایانه ای (اکشن ماجرایی) ۱۴ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آشنایی با سبک های بازی های رایانه ای (اکشن ماجرایی) ۱۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آشنایی با سبک های بازی های رایانه ای (اکشن ماجرایی) ۱۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آشنایی با سبک های بازی های رایانه ای (اکشن ماجرایی) ۱۴ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: زاویهی دوربینبازیهای اکشن ماجرایی میتوانند همه نوع زاویهی دوربین رایج در بازیها را داشته باشند.- اولشخص- سومشخص- همارتفاع
اسلاید ۵: اکشنهای ماجرایی چطور طراحی میشوند؟داشتن داستان نقطهی شروع بازیهای اکشن ماجرایی است. همهی عناصر گیمپلی را میتوان از دل داستان بیرون کشید.بازیهای اکشن ماجرایی معمولا قهرمان دارند که این قهرمان شخصیتپردازی میشود.
اسلاید ۶: انگیزه!قهرمان بازی اکشن ماجرایی باید «انگیزه» داشته باشد و این انگیزه برای مخاطب کاملا تعریف شود. در هیچ لحظهای از بازی گیمر نباید از خودش بپرسد: «من چرا اینجام؟!»«انگیزه»های قهرمان بازی باید با «اهداف» گیمر همراستا باشند.
اسلاید ۷: لحظات احساسیبازیهای اکشن ماجرایی همیشه لحظات احساسی مشخصی در طول بازی دارند که در این لحظات گیمر از لحاظ احساسی درگیر میشود. این لحظات بیشتر از دیگر بخشهای بازی در ذهن گیمر بازی میمانند.معمولا برای طراحی بازیهای اکشن ماجرایی، وقتی داستان تکمیل شد ابتدا این لحظات احساسی از دل داستان استخراج میشود و درگیریهای گیمپلی براساس آن تعیین میشود. موفقیت این لحظات احساسی بسته به این هستند که گیمر چقدر با انگیزههای قهرمان بازی و اهداف او همفکر است.
اسلاید ۸: مکانیکهای پایهمکانیکهای پایه همان کارهای اصلی است که گیمر در بازی انجام میدهد.مکانیکهای پایه اگر براساس داستان طراح بشوند بیشترین اثر را روی مخاطب میگذارند. کارهایی که گیمر در بازی میکند نباید بیربط به داستان و شخصیت اول بازی باشد. اگر پیش از
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 